Німецька мова. (перший рік навчання) [Текст] : підручник для 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів. / М. М, Сидоренко, О. А. Палій. – К. : Грамота , 2013 . – 296 с . : іл..



 
Німецька мова. (перший рік навчання) [Текст] : підручник для 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів. / М. М, Сидоренко, О. А. Палій. – К. : Грамота , 2013 . – 296 с . : іл..

5 класс

Сидоренко, М. М. Німецька мова. (перший рік навчання) [Текст] : підручник для 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів. / М. М, Сидоренко, О. А. Палій. – К. : Грамота , 2013 . – 296 с . : іл.
Підручник є частиною навчально-методичного комплексу "Німецька мова" для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів, які розпочинають вивчати німецьку як другу іноземну мову.
Видання містить 8 розділів, які складаються з певної кількості уроків для закріплення та узагальнення навчального матеріалу. Підручник сприяє формуванню в учнів навичок і розвитку умінь як в усному (говоріння, аудіювання), так і в писемному (читання, письмо) мовленні.

 
 






Інші книги з цього розділу:
Нове життя старим речам

Нове життя старим речам
Презентація "Нове життя старим речам"

 
 
 
Императорский Рим в лицах

Императорский Рим в лицах
Тема этой книги – люди императорского Рима, как они выглядели и что собой представляли: римский скульптурный портрет дан в соединении с тем повествовательным материалом, который содержится в произведениях античных писателей и в надписях; таким образом, искусство скульптуры и искусство слова взаимно дополняют друг друга. Римский скульптурный портрет является в высшей степени ценным психологическим документом мировой истории, так как виртуозная техника ваятеля сочетается в нем с беспощаднымреализмом. Римский портрет, как и античная литература, убеждает нас в том, что античный мир был миром очень энергичных людей с чрезвычайно богатым разнообразием характеров и интеллекта, был миром людей, психология которых во многом перекликаетсяс психологией современного человека: у древних римлян были иные социально – экономические условия, иной исторический опыт, но в принципе они были такими же людьми, как и мы.

 
 
 
 
 
Категорії