История Византийской империи



 
История Византийской империи

Разное

История Византийской империи» принадлежит перу крупного французского византиниста Шарля Диля. В этой книге, вышедшей в свет в 1919 г. и затем неоднократно переиздававшейся, автор поставил своей задачей изложить весь тысячелетний ход византийской истории в виде серии последовательных очерков, соответственно периодам, на которые он делит историю Византии.
Из-под его пера живо предстают перед глазами читателя периоды подъема и упадка Византийской империи, ее многогранная культура, та первостепенная роль, которая ей принадлежала в международной жизни европейского средневековья. Диль дает яркие характеристики отдельным выдающимся императорам и деятелям византийской истории.

 
 






Інші книги з цього розділу:
     Інформатика [Текст] : підручник для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Й. Я. Ривкінд, Т. І, Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько. - К. : Генеза, 2013.- 200с.

Інформатика [Текст] : підручник для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Й. Я. Ривкінд, Т. І, Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько. - К. : Генеза, 2013.- 200с.
Інформатика [Текст] : підручник для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Й. Я. Ривкінд, Т. І, Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько. - К. : Генеза, 2013.- 200с. Навчальний матеріал підручника поділено згідно з програмою на 4 розділи. В основу викладання навчального матеріалу на 4 розділи. В основу викладання навчального матеріалу покладені об'єктний і алгоритмічний підходи. Підручник, крім теоретичного матеріалу, містить диференційовані запитання та завдання для самоконтролю, цікаві рубрики: "Для тих, хто хоче знати більше", "Чи знаєте ви, що...", "для тих, хто працює з Windows7". Також у підручнику вміщено 6 практичних робіт, виконання яких, згідно з програмою, є обов'язковим для всіх учнів.

 
 
 
СОЦІОЛОГІЯ: методичні матеріали до самостійної роботи студентів

СОЦІОЛОГІЯ: методичні матеріали до самостійної роботи студентів
СОЦІОЛОГІЯ: методичні матеріали до самостійної роботи студентів

 
 
 
Модуль 1. Концепція мовної освіти в Україні. Проект

Модуль 1. Концепція мовної освіти в Україні. Проект
Глобалізаційні тенденції розвитку сучасного суспільства ставлять нові вимоги перед освітою, що відіграє вирішальну роль у становленні молодої людини. Чинна гуманістична концепція ґрунтується на визнанні людини найвищою суспільною цінністю, а освіту, її зміст визначає як необхідну умову становлення, всебічного розвитку, самоствердження і творчої самореалізації духовно багатої особистості.

 
 
 
Категорії