Інформатика 9 клас



 
Інформатика 9 клас

Учебники

Підручник має особливості: для кожного уроку виділено окрему тему. Зміст теми викладено у відповідях на запитання, з переліком яких можна ознайомитися на початку теми. Крім того, у підручнику містяться практичні та лабораторні роботи, які мають виконуватися на комп’ютері, а результати зберігатися в спеціальній структурі папок. Кожний урок складається з основного та додаткового матеріалу («Поглиблюємо знання»), що поділяється на теоретичну та практичну частини: «Вивчаємо» та «Діємо». Радимо вам спочатку ознайомитися з теорією («Вивчаємо»), а потім послідовно, крок за кроком, виконувати запропоновані вправи («Діємо») на основі файлів-заготовок, що містяться на компакт-диску до підручника.

 
 






Інші книги з цього розділу:
Жизнь замечательных людей. часть 15

Жизнь замечательных людей. часть 15
Дмитрий Иванович Менделеев (Олег Писаржевский) Дмитрий Донской (Юрий Лощиц) Диккенс (Хескет Пирсон) Диего Ривера (Лев Осповат) Дидро (А. Акимова) Дзержинский (А. Тишков) Джордано Бруно (А. Штекли) Джон Рид (Теодор Гладков) Джон Леннон (Альберт Голдман) Джалалиддин Руми (Радий Фиш)

 
 
 
Світова література [Текст] : підручник для 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів. / Є. В, Волощук . – К . : Генеза, 2013. – 256 с.

Світова література [Текст] : підручник для 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів. / Є. В, Волощук . – К . : Генеза, 2013. – 256 с.
Підручник ознайомлює з художніми творами світової літератури, вивчення яких передбачено програмою для загальноосвітніх навчальних закладів 2012 р. Видання містить інформацію про життя і творчість авторів художніх текстів, пропонованих для вивчення; орієнтовні рекомендації для самостійного читання; цікаві рубрики, що висвітлюють різні аспекти й контексти літературних творів; систему диференційованих запитань і завдань, а також добірку ілюстрацій. Побудова підручника сприятиме ґрунтовному засвоєнню школярами програмового матеріалу й забезпечить усебічний розвиток їхніх читацьких компетенцій.

 
 
 
Продолжаем общаться с ребёнком. Так?

Продолжаем общаться с ребёнком. Так?
Настоящая книга расширяет и углубляет темы предыдущей книги автора «Общаться с ребенком. Как?», которая стала лидером продаж благодаря редкому сочетанию научной глубины и ясности изложения. В новой книге обсуждаются многочисленные вопросы, которые волнуют родителей: «Как его воспитывать? Как приучать к дисциплине? Как наказывать? Как заставить его хорошо учиться?» Разбираются и объясняются новые важные подробности и приемы искусства эффективного общения.

 
 
 
Категорії