Алгебра і початки аналізу



 






Інші книги з цього розділу:
Українська мова : підручник для 8 класу

Українська мова : підручник для 8 класу
У підручнику реалізовано сучасні підходи до вивчення української мови як форми вияву національної та особистісної свідомості, засобу самопізнання й саморозвитку людини, закладено ідею національного самовизначення. Також ураховано вікові психологічні особливості підлітків, привернено увагу до змін у лексиці української мови, уведено елементи медійної освіти, розроблено гнучку систему рубрик, зручний апарат користування, застосовано науково обґрунтований підхід до ілюстрування й унаочнення текстового матеріалу.

 
 
 
Модуль 1.  КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: РОЗРОБКА І РЕАЛІЗАЦІЯ

Модуль 1. КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: РОЗРОБКА І РЕАЛІЗАЦІЯ
КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: РОЗРОБКА І РЕАЛІЗАЦІЯ Докт. пед. наук, професор Ніколаєва С. Ю. Україна, Київ, Київський національний лінгвістичний університет Abstract. This article offers the results of analysis of the state documents, the publications of the native and foreign researchers, who studied and continue to study the problem of intercultural foreign language education. Concluded, that absence of the intercultural foreign language education concept, disparity of the educational and professional standards to the modern foreign language education requirements, lack of some model curricula and model foreign language programs are referred to the key issues. Special attention is accented on the importance of developing the foreign language education conception and some recommendations are made for the document creation. Keywords: foreign language education concept, intercultural education, level language teaching, types of educational institutions.

 
 
 
Англійська мова 8 клас

Англійська мова 8 клас
Англійська мова 8 клас Оксана Карп'юк

 
 
 
Категорії