4 клас. ОТМ



 






Інші книги з цього розділу:
НА ОЛІМПІЙСЬКІЙ ХВИЛІ  Художньо-документальні нариси про участь в Олімпійських іграх сучасності спортсменів України

НА ОЛІМПІЙСЬКІЙ ХВИЛІ Художньо-документальні нариси про участь в Олімпійських іграх сучасності спортсменів України
ББК 66.2 (4УКР) В12 Волошин А.П. В12 На олімпійській хвилі. – К.: «МП Леся», 2007. – 448 с. ISBN 966-8126-26-2 Книга присвячена літнім Олімпійським іграм сучасності. Висвіт- люючи захоплюючі події, автор висловлює свою особисту думку щодо багатьох подій, торкається не лише результатів важкої боротьби, а й розповідає про долі спортсменів. Особливий наголос зроблено на участі в стартах представників України, наводиться аналіз їх виступів, даються порівняння, оцінки. В окремих нарисах розповідається про українців – героїв цих найпре- стижніших змагань. Рецензент: О.М. Вацеба, професор Львівського державного університету фізичного виховання і спорту. ISBN 966-8126-26-2 © А.П. Волошин, 2007 © «МП Леся» Книга видана за підтримки Національного олімпійського комітету України

 
 
 
Замок Нейгаузен

Замок Нейгаузен
Эпохою своей повести избрал я 1334 год, заметный в летописях Ливонии взятием Риги герм. Эбергардом фон Монгеймом у епископа Иоанна II; он привел ее в совершенное подданство, взял с жителей дань и письмо покорности (Sonebref), разломал стену и через нее въехал в город. Весьма естественно, что беспрестанные раздоры рыцарей с епископами и неудачи сих последних должны были произвести в партии рижской желание обессилить врагов потаенными средствами

 
 
 
Людина і світ

Людина і світ
А чи замислювалися Ви над тим, звідки з’явилося людство? Можливо Вам знайомі такі вислови як «соціальна сутність людини», що означає жити «за правилами та законами»? Лише творчим людям властива така вдумливість, пошуки відповідей на такі запитання, і якщо Ви їх собі ставили, то Ви – творча людина з нестандартним підходом до життя і оточуючого світу. А це означає, що Ви – особистість! Отож, запрошуємо вас до дискусій, розмірковувань відносно різноманітних життєвих проблем, суспільних та особистих питань. Пропонуємо почати з такого запитання: «Що являє собою людина? Як співвідносяться в її житті індивідуальне і колективне?».

 
 
 
Категорії