200 знаменитых головоломок мира



 
200 знаменитых головоломок мира

Математика

Эта книга, принадлежащая перу одного из основоположников занимательной математики Генри Э.Дьюдени, содержит увлекательные задачи на темы «Кентерберийских рассказов» Д.Чосера, а также всевозможные логические, арифметические, геометрические и алгебраические головоломки. Книга написано в лёгком художественном стиле и несомненно доставит большое удовольствие всем любителям головоломок.

 
 






Інші книги з цього розділу:
Бюджетні кошти КЗШ №17

Бюджетні кошти КЗШ №17
Витрачання бюджетних коштів

 
 
 
Сборник заданий для тематического оценивания по алгебре

Сборник заданий для тематического оценивания по алгебре
Сборник заданий для тематического контроля

 
 
 
Програмування Скретч

Програмування Скретч
Scratch (Скретч) - інтерпретована динамічна візуальна мова програмування основана і реалізована на Squeak. Завдяки динамічності, вона дає змогу змінювати код навіть під час виконання. Мова має за мету навчити дітей поняттю програмування і дає змогу створювати ігри, анімації чи музику. Scratch - середовище програмування, яке дозволяє дітям створювати власні анімовані та інтерактивні історії, ігри і інші витвори. Ними можна обмінюватися всередині міжнародної спільноти, яка поступово формується в мережі Інтернет.

 
 
 
Категорії