Завдання для дистанійного навчання 30.03 та 31.03

drive.google.com/drive/folders/1lJo0TNN-jQ3wUW3Yi0K2qA9TIVzQcc2C

Українська мова. Навчання грамоти 30.03

Буквар – с.32-33

  1. Розгляньте пейзажний малюнок у букварі (с. 32), помилуйтесь  краєвидом.

- Чи подобається вам зображена природа?

- Що ви бачите на малюнку?

- Що зеленіє вдалині?

- Яким намальовано небо?

- Як ви вважаєте, чи довго буде йти дощ? Звідки це видно?

- Хто зображений на передньому плані малюнка?

2. Відгадайте  загадки

Я потрібен зеленим лукам.

Я потрібен полям і лісам.

Усе навкругизасихає,

Коли мене довгонемає.

(Дощ)

Його пожива – це листочки.

Домівка – дерево чи кущ.

З’являєтьсящотравня точно

Поважний, галасливий…(хрущ).

Гострізуби у кота,

Відкусиввінїй хвоста,

А вона йому на те:

– Завтра хвістмійвідросте.

              (Ящірка)

Все обвила цярослина,

Як зелена павутина,

Кращеочітирозплющ –

Цезвичайнийв’ється … (плющ).

 

  1. Звуко – буквенний аналіз слів

А тепер давайте зробимо звуко-буквенний аналіз слова дощ.

Вимови слово дощ. Який звук чуємо першим? Голосний чи приголосний?

Якщо приголосний, то твердий чи м’який? Познач у схемі – або о.

Який звук чуємо другим? Голосний чи приголосний?

Якщо приголосний, то твердий чи м’який? Познач у схемі – або о.

Який звук чуємо третім? Голосний чи приголосний?

Якщо приголосний, то твердий чи м’який? Познач у схемі – або о.

Який звук чуємо четвертим? Голосний чи приголосний?

Якщо приголосний, то твердий чи м’який? Познач у схемі – або о.

А тепер зроби за зразком звуко-буквенний аналіз слів ящірка, хрущ, плющ.

 

  1. Переглянь відеозапис https://www.youtube.com/watch?v=F2MKbDQsEEI

 

5.У прописах виконай  с. 44.

Буква щ складається з трьох прямих похилих паличок із заокругленням унизу і невеличкої петлі. Рядкова буква «щ» пишеться , як рядкова «ш», але заокруглення в останньому елементі вужче, тому, не відриаючи руки, пишемо петлю, як у рядкової букви « ц»

6.Прочитай склади, слова, вірш на с.32 Буквар

Українська мова. Навчання грамоти 31.03

Буквар с.34-35

1. Подивіться на плакат з українською абеткою. Назвіть літери від А до Я.

- Знайдіть букву або букви:

 яка жодного звука не позначає (знак м’якшення);

 які можуть позначати звукосполучення м’якого приголосного

   [й’] із голосним (букви Я, Ю, Є, Ї);

 яка завжди позначає відразу два приголосних звука (буква Щ);

 яка позначає тільки один м’який приголосний звук (буква Й).

2.Прочитай вірш на с.34

3. Виконай завдання в прописах на с.45

4. Спочатку послухай мелодію. Чи підходить вона за настроєм до вірша на с.34?. Заспівай веселу абетку караоке. Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=rQsAsvbov2o

Я досліджую світ  30.03

1. Переглянь відеозапис

https://www.youtube.com/watch?v=oSebjndeGH4

2. Дай відповіді на питання

- Які ти знаєш сучасні винаходи, які допомогають нам в приготуванні їжі?

- Які ти знаєш сучасні винаходи, які допомогають нам в прибиранні будинку?

- Які ти знаєш сучасні винаходи, які допомогають нам переміщуватись із міста в місто? До магазину?В інші країни?

3. Виконай творче завдання

Пофантазуй, який робот зможе допомогти тобі. Спроектуй і виконай модель робота з елементів конструктора або з підручних матеріалів?

Я досліджую світ   31.03.

1. Інформаційна хвилинка.

Сім'я — це група людей, що складається із чоловіка та жінки, дітей та інших близьких (кровних) родичів, які живуть під одним дахом.

– Як ви думаєте, якою має бути щаслива сім'я?

Якщо сім'я скріплена любов'ю і повагою, то вона зміцняється, що дозволяє всім членам відчути захищеність і безпеку. Якщо члени сім'ї ра­зом будуть переживати радощі і турботи життя, завжди підтримуватимуть один одного, то любов, мир і злагода запанують між ними назавжди. Ось що про це написано: «Людина може прожити сорок днів без їжі, близько трьох-семи днів — без води, приблизно вісім хвилин — без повітря, але лише одну секунду — без надії».

2. Послухай оповідання (аудіозапис Я досліджую світ 31.03)

3. Створіть або намалюйте дерево свого роду за зразком чи власним задумом. (роботи надсилати за електронною адресою[email protected]абоViber +380632448260)

Математика 30.03.

1.Просухати аудіозапис математика 30.03 drive.google.com/drive/folders/1lJo0TNN-jQ3wUW3Yi0K2qA9TIVzQcc2C

2.Розвязати задачу

Було - 7

Прийшло - 2

Стало  - ? 

(повна умова: в класі було  дітей. Потім прийшло ще 2. Скільки учнів стало у класі?)  

Математика 31.03.

1. Прослухати аудіозапис математика 31.03 drive.google.com/drive/folders/1lJo0TNN-jQ3wUW3Yi0K2qA9TIVzQcc2C

2.Розвязати приклади

3+_=10

8-__=4

6-_=3

_+2=9

_-5=2

5-_=4

_-2=6

9-_=5

3. Розвязати задачу

Було  - 6 

Поповзли  - 2

Залишил. - ?

(Повна умова : на галвині повзали 6 черепах. Дві черепахи поповзли до річки. Скільки черепах залишилос на галявині)

Подобається