Завдання 06.04.-08.04

Я досліжую світ 06.04

  1. Дай відповіді на питання

У якому куточку міста вам найбільше подобається бувати? Чому?

Чи доводилося вам бувати у вашому обласному центрі? Що вам найбільше запам’яталося? Які культурні пам’ятки ви відвідали?

  1. Поясни прислів’я.  Одне з них вивчіть напам’ять.

• Усюди добре, а вдома найліпше.

• Рідний край — земний рай.

• За рідним краєм і в небі сумно.

  1. Висновок.

Оберігайте й любіть свій рідний край.

Любити рідний край — означає берегти кожну вулицю і двір, хату, дерево тощо. Це означає шанувати старших і допомагати молодшим.

Щоб любити рідний край, потрібно його добре знати.

  1. Намалюйте свій рідний край (роботи надсилати на електронну пошту [email protected]  або Viber +3806324488260)

Українська мова. Навчання грамоти 06.04

  1. Розляньте плакат. Пригадайте за його допомогою,  якими ще словами можна назвати Батьківщину.

 

  1. Зробіть звуко – буквенний аналіз слова Київ, запишіть слово

«К И Ї В» друкованими літерами.

  1. Інформація

У наш час Київ — одне з найбільших і найкрасивіших міст України. Тут багато театрів, церков, музеїв, пам’ятників. У Києві є великі заводи, де виробляють різні машини; фабрики, де шиють одяг і взуття. У столиці України друкуються книжки, журнали і газети. Тут є університети, академії, багато шкіл… Київ — культурний і державний Центр — серце України. Це улюблене місто українців та їхніх зарубіжних гостей. (За Яр Славутичем.)

 

Києво-Печерська лавра

 

Золоті ворота

 

Пам’ятник князю 

Володимиру Великому

Пам’ятник Богдану Хмельницькому

 

  1. Послухайте пісню «Як тебе не любити, Києве мій» (муз. Ігор Шамо, сл. Дмитро Луценко), подивіться відеозапис до неї.

Режим доступу:https://www.youtube.com/watch?v=cY3lhEFFb2c

- Які почуття до нашої столиці висловлені в пісні?

- Які куточки міста ви побачили, запам’ятали?

- Що можете додати про свої враження?

5.Прочитайте виразно вірші на с.39

6. - Пригадайте, яке звукосполучення позначає буква ї.

- Знайдіть на картках пари однакових слів. Поєднайте їх стрілочками.

- У яких слів немає пари? Чим вони схожі, а чим відрізняються?

- Складіть речення зі словами поїхали, заїхали, доїхали, приїхали.

7.Розгорніть прописи с.48.

С.48  - допишіть літери у веселу абетку ( за алфавітом)

С.49  - наведіть літери через кальку

Математика 06.04

1.Послухай аудіозапис «Математика 06.04» і виконай завдання.

Режим доступу https://drive.google.com/drive/folders/1YMyU0CHxrIP3yL24hRSUvtfgv6nUW9HT

Я досліджую світ 07.04

  1. Переглянь відеозапис https://www.youtube.com/watch?v=mr96R8NG3xQ
  2. Інформація

Через територію нашого краю протікає 217 річок. Річки – народне багатство. Люди завжди селилися поблизу річок. Брали воду, ловили рибу, возили вантажі. Біля річки чисте свіже повітря.

Озеро – природна водойма, а ставок зробили люди. Багато ставків у нашому краї – майже в кожному населеному пункті. А от озер зовсім мало.Озера потребують захисту. Адже, якщо про них не дбати, то вони швидко можуть перетворитися на болото. А болото – ніколи не стане вже озером.

Джерело – місце, де виходить підземна вода на поверхню називають джерелом.

Вода завжди потрібна людям. Завдяки воді, яка приводить в рух турбіни на електростанціях в наших будинках є світло. В нашому місті ми також отримуємо електроенергію із електростанції на Дніпрі.

Водойми  -  це не  просто вода. Це дім, у якому мешкають різні незвичайні істоти. Найбільш відомі, звичайно, риби.

Криниця – то святе місце, з нього починається життя. Це місце завжди оберігають.

Криниця це народний символ України. Про неї складено багато пісень, загадок, прислів’їв.

 

  1. Дай відповіді на питання

Яке значення мають водойми для людей?

Які риби водяться у водоймах вашої місцевості?

Які птахи живуть біля водойм?

Математика 07.04

 

  1. В робочому зошиті пропишіть по одному рядку цифри.

7,8

Розв’яжіть приклади за зразком

Міркую так:

- Читаю перший приклад!(9-7+6=).

-Стрілочка вказує на те, що потрібно  від 9 відняти 7,а потім

 додати 6).

-Необхідно обчислювати (9-7=2, 2+6=8).

-Отже правильно відповідь – 8,записуємо.

Зразок: 9-7+6=2+6=8

Розв’яжіть задачу

Оленка виготовила 3 ляльки-мотанки, а Наталка – 4 ляльки-мотанки. Скільки мотанок зробили дівчатка разом

Не забувай про коротку умову:

О.- 3 л.              ?

Н.-4 л.

 

Українська мова. Навчання грамоти.07.04

1.Відгадайте кольори про які йде мова у загадках

Колір цей усім знайомий!

Він у соняха в короні,

На доріжках із піску

 І у бджолах на бузку,

 Він у меді та в вершках,

У зерні, що є в мішках.

(Жовтий)

Колір цей  – в волошках в полі,

У дощу на парасолі,

Він в очах у немовляти,

У криниці біля хати,

У річках,що ген течуть,

У хмаринках,що пливуть.

(Блакитний)

- Розгляньте малюнки. Які предмети жовтого кольору згадувалися в загадці, а які – ні? (Не говорилося про серединки ромашок.)

 

 

 

 

 

 

- Де ще в природі можна побачити жовтий колір?

- Чи знаєте, що цей колір символізує, означає?

Жовтий колір дуже теплий і приємний. Вінє символом сонця, тепла, радості, надії та щастя.

- Що, на вашу думку, символізує блакитний колір?

Блакитний колір чистий і холодний. Він є символом неба, спокою, ніжності і благородства.

- Чи спостерігали ви в природі поєднання жовтого і блакитного кольорів? Чи можна його назвати красивим?

2. Прочитайте текст в Букварі на с. 40-41 (Український прапор)

3.Розгорніть прописи на с. 50 і виконайте завдання

Українська мова. Навчання грамоти 08.04

1.Прослухайте аудіозапис ( Українська мова 08.04)

Режим доступу: https://drive.google.com/drive/folders/1YMyU0CHxrIP3yL24hRSUvtfgv6nUW9HT

2. Прочитайте текст «Кобзар» на с.43 Букваря.

3. Послухайте вірші Тараса Григоровича Шевченка

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=NtWmSMtlmPM

- Які книжки написав поет?

- У кого з вас удома є книги, написані Тарасом Шевченком?

4. Прочитай вірш на с.44

5.Дай відповіді на питання

- Про що розповідається в першій частині вірша?

- Які рослини згадуються?

- Що сказано про калину?

- Як калина може пишатися?

- Чи подобається калина поетові? Звідки це видно?

- Яка картина описана у другій частині вірша?

- Які пестливі слова використовує поет? Із якою метою?

- Розгляньте ілюстрацію. До яких рядків вірша вона є?

7. Прописи с.51

Математика 08.04

1.Прослухай аудіозапис «Математика 08.04» і виконай завдання.

2.Виконай в зошиті графічний малюнок і розфарбуй його(котик)

3.Розвяжи задачі. Не забувай записати коротку умову.

Задача 1

У кошику було 7 яблук і 3 груші. Скільки всього фруктів у кошику?

                                                          Я.- 7            ?

Г.-3

Задача 2

У кошику 7 яблук, а груш на 3 менше. Скільки груш у кошику?

Я.-7

Г.-?, на 3 м.

Задача 3

У кошику 7 яблук і 3 груші. На скільки менше груш у кошику?

                                                           Я.-7        ?

Г.-3

 

 

 Я досліджую світ

 1.Подивись відеозапис https://www.youtube.com/watch?v=97VH4jqJ_Do

2.. Зроби поробку із пластиліну « Овочі та фрукти»

 

 

Подобається