Урок контролю знань з інформатики. Комбінований залік з теми "Інформація. Іфнормаційні процеси", 5 клас у формі гри "Змагання на річці Дніпро"


ВЕСЬ КОНСПЕКТ УРОКУ МОЖНА ЗАВАНТАЖИТИ ЗА ПОСИЛАННЯМ

І.Технологічна карта уроку:

 

Організаційна інформація

Тема уроку

Комбінований залік з тем: «Інформаційні процеси. Основи роботи з комп’ютером» на базі гри «Змагання на річці Дніпро».

Предмет

Інформатика

Клас

5-Б (І група)

Автор уроку (ФІО, посада)

Карпенко Олена Миколаївна, вчитель інформатики

Освітня установа

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7

Коротка характеристика класу

Учні переважно достатнього та високого рівнів, більшість зацікавлені у вивченні інформатики, учням дуже подобаються ігрові моменти на уроках

Методична інформація

Тип уроку

Урок узагальнення та систематизації знань, комбінований урок

Цілі уроку

повторити та перевірити рівень засвоєння учнями навчальної інформації з тем, а також рівень практичних навичок учнів з пройдених тем;

розвивати вміння швидко давати відповіді, орієнтуватись у вивченому, розвивати початкові навички володіння комп’ютером;

виховувати інформаційну культуру, розвивати почуття такту, порядності, вміння дотримуватись правил гри та техніки безпеки, бути організованим та вихованим.

Завдання уроку

Краще засвоєння та поглиблення вивченого матеріалу

Знання, уміння, навички, якості, компетентності, компетенції, які актуалізують /набудуть/закріплять тощо учні в ході уроку

Учні повинні знати:

 

Учні повинні вміти:

Технології, методи, форми роботи

гра «Морський бій», самоконтроль учнями, музична фізкультхвилинка, правила ТБ, гра-пантоміма «Крокодил», «риболовля», ребуси, розроблені учнями.

Необхідне обладнання і матеріали

комп’ютери, авторська програма «Змагання на річці Дніпро», заснована на базі гри «Морський бій», комп’ютерне тестування в програмі MyTestStudent, папки з підготованими файлами для виконання завдання за комп’ютером; ребуси, підготовані учнями вдома; картки з полями-заготовками для розстановки кораблів; презентація зі слайдами, підготовлена вчителем; музична презентація з анімаціями для проведення фізкультхвилинки; музичні файли на 1 хв., 2 хв. та 5 хв. для контролю часу виконання учнями завдань; роздрукований список питань для проведення гри (різні для кожної групи, але за одними і тими ж темами); картки для контролю учнями своїх балів.

Додаткова інформація

Використані джерела і література

Шарко В.Д. Сучасний урок

Матеріали дистанційної академії «Як зробити урок ефективним»

Поради щодо логічного переходу від цього уроку до наступних

Цей урок – останній в темі, тому за програмою слід логічно перейти до вивчення наступної теми: «Графічний редактор» для кращого закріплення теоретичних та практичних навичок, отриманих на попередніх уроках

Інше

 

Оскільки урок насичений різноманітними методами та формами, ігровими моментами, то слід чітко слідкувати за часом на уроці, для цього вчителем було створені музичні таймінги на 1хв, 2хв та 5 хв. уроку для проведення того чи іншого етапу уроку

 

Подобається