ТЕСТ Вчимо дитину збиратися на прогулянку самостійно


 

 

Чи знаєте ви, як навчити дітей швидко й самостійно одягатися на прогулянку? За яких умов діти невимушено засвоять послідовність дій під час одягання та взування? Як навчати дітей одягатися граючись? Перевірити свої знання допоможе тест

 

  • 1 У якому віці дитина демонструє яскраво виражене прагнення до самостійності?
    • а)  у віці двох-трьох років
    • б)  у віці чотирьох-п’яти років
    • в)  у віці шести-семи років

 

  • 2 Готуючись до прогулянки, необхідно врахувати:
    • а ) вік дітей, скільки дівчаток і хлопчиків у групі, план прогулянки 
    • б ) погодні умови, вік дітей, їхні бажання, зміст попередньої та наступної діяльності 
    • в ) бажання дітей, бажання батьків, погодні умови 

 

  • 3 Які прийоми допоможуть активізувати діяльність дітей під час підготовки до прогулянки?
    • а ) сон 
    • б ) спокійна музика 
    • в ) сюрпризні моменти 

 

  • 4 Якщо дитина просить допомоги під час одягання, вихователь має:
    • а ) одягнути її сам 
    • б ) допомогти їй частково 
    • в ) проявити твердість і не допомагати 

 

  • 5 Якщо дитина неправильно вдяглася, вихователь має:
    • а ) одразу її перевдягнути 
    • б ) указати на те, що дитина зробила неправильно, а потім перевдягнути 
    • в ) похвалити дитину за її зусилля, а потім перевдягнути 

 

  • 6 Яким речам дитячого гардероба слід віддавати перевагу батькам:
    • а ) які просто одягати 
    • б ) з виворотом, яскравішим за лицеву сторону 
    • в ) з яскравими малюнками 

 

  • 7 Якому взуттю для дитини слід віддавати перевагу?
    • а ) на застібках 
    • б ) на шнурівках 
    • в ) на липучках 

 

  • 8 У якому віці доцільно під час одягання застосовувати елемент змагання?
    • а ) у молодшому дошкільному віці 
    • б ) у середньому дошкільному віці 
    • в ) у старшому дошкільному віці 

 

  • 9 Під час підготовки до прогулянки важливо, щоб усі діти вдягалися та взувалися:
    • а ) послідовно 
    • б ) одночасно 
    • в ) послідовно й одночасно 

 

  • 10 Щоб малюки запам’ятали послідовність одягання, слід:
    • а ) проговорювати всі етапи одягання, використовувати наочну опору 
    • б ) вчасно зробити зауваження щодо неправильних дій 
    • в ) використовувати мінімальну кількість одягу, розкладати речі по порядку 

 

  • 11 Чому не слід прискорювати дії дитини під час одягання?
    • а ) щоб не розгубила свій одяг 
    • б ) щоб не втратила ентузіазм самостійно одягатися 
    • в ) щоб не спітніла 

 

Подобається