Організація пізнавальної діяльності на екологічних стежинах.
Мир существует не для того, чтобы мы его познавали, а для того, чтобы мы воспитывали себя в нем.
Г. Лихтенберг
Шановні педагоги! Ми художники які пишуть – в дитячих душах, а природа, палітра, в якій безліч фарб для напису: кольорових, незвичайних, чудових, казкових картин.
Земля благає – «Люди, схаменіться, я потерпаю від ваших дій!».
Діти – майбутне людства.
«В інтенсивному та складному сучасному житті людина практично забуває, що вона сама й все людство, від якого вона не може бути відділена, нерозривно пов’язані з біосферою – з певною часткою планети, на якій вони живуть», – стверджував В.Вернадський у своїй праці «Декілька слів про ноосферу»…
Автор посібника розкриває особливості роботи з дітьми на екологічній стежині, вплив природного оточення на виховання екологічної культури дитини.
В посібнику запропонована програма та перспективний план роботи на екологічній стежині для дітей старшого дошкільного віку, шляхи формування нестандартного мислення та розвитку психічних процесів через використання різних методів та прийомів роботі з дітьми на екологічній стежині.