Інтегрований урок з математики і основ здоров'я, 2 клас

Тема. Засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці. Профіліктика грипу.Мета: вправляти учнів у застосуванні знань таблиці ділення чисел на 8 і відповідних випадків ділення під час розв'язання математичних виразів і задач; порівнювати задачі першого і другого видів на зведення до одиниці; виявлення причин і профілактика грипу; розвивати память, мислення, математичне мовлення; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я.

Тип уроку. Закріплення знань, умінь.

Методи навчання. Проблемно-пошукові, словесні, практичні.

Хід уроку.

I. Організаційна частина уроку.

- Діти, сьогодні ми зробимо ще один крок в країні МАТЕМАТИКА і Здоровя. Робота має бути приємна, тому добре мати поруч друга. Давайте візьмемося за руки, посміхнемося одне одному і скажемо щось приємне, добре. І так, в щасливу путь! II. Розвиток пізнавальної активності учнів. ЗагадкаЧого хочеш — не купиш, а що хочеш продати — не продаси. (Здоров'я, хвороби.)

З давніх-давен український народ найголовнішою цінністю у житті вважав здоров'я. Навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров'я. «Здоровенькі були!», «Дай, Боже, здоров'я!», «Доброго вам здоров'я!», «Здрастуйте!», «Бувайте здорові!», «Ходіть здорові1»Великої уваги здоров'ю людини надають і нині. Кожного року у холодну пору на нас очікує чергова епідемія грипу. Грип та ГРЗ складають 95% всіх інфекційних захворювань у світі.

Щороку на грип хворіють до 500 млн людей, два з яких помирають.Навколо нас у зовнішньому середовищі знаходиться величезна кількість невидимих для ока маленьких живих істот, їх можна побачити лише за допомогою спеціальних приладів — мікроскопів, які у тисячі та мільйони разів збільшують зображення. Збудника грипу вчені та лікарі побачили під дуже сильним електронним мікроскопом і назвали його вірусом.Віруси, що викликають грип, оселяються в ротовій порожнині та в горлі хворого. Коли хворий розмовляє, кашляє або чхає, з його рота чи носа вилітають найдрібніші віруси грипу.Якщо здорова людина разом з повітрям буде вдихати ці крапельки, то вона може заразитися і захворіти на грип!Другий механізм передачі грипу та інших ГРВІ — контактний. Ось чому важливо мити руки і уникати дотиків рук до власного обличчя особі при спалахах респіраторних інфекцій.

- Що ж робити? Як попередити зараження грипом? Що ж треба вживати, щоб імунна система нашого організму була готова III. Завдання уроку.

Сьогодні ми спробуємо на уроці, розвязуючи математичні завдання, відповісти на ці запитання. IV. Математична розминка. Усні обчислення.3 ∙ 3 14: 7 5 ∙ 9 4 ∙ 6 42: 7 24: 6 8 ∙ 4 7 ∙ 8 36: 6 8 ∙ 8 7 ∙ 5 4 ∙ 8 (Самоперевірка. Самооцінка)

Вітамін С. Як приймати?

Кращі джерела вітаміну С — це цитрусові (добова доза вітаміну міститься — на вибір — в 2 середніх апельсинах, 4—5 мандаринах, 3-х лимонах), ківі (добову дозу «аскорбінки» містить 1 фрукт), капуста (сира і квашена). Найбагатший вітаміном С напій — це відвар шипшини.

2. Робота з числовим рядом.16; 22; 56; 32; 80; 24

- Яке число зайве? Чому?

- Скільки разів по 8 в даних числах?

- Записати всі числа, які отримуємо при множенні на 8 по пам'яті.

(Взаємоперевірка. Оцінювання)

3. Логічні задачі.(Кожна група учнів отримує логічну задачу.)

а) Три хлопчики - Коля. Петрик. Іванко пішли в магазин. По дорозі до магазину вони знайшли 15 к. Скільки грошей знайшов би один Іванко, якби він один пішов до магазину?

б) Один ослик ніс І0кг цукру, а другий ослик ніс 10кг вати. У коговантаж важчий?

в) Одне яйце вариться 8 хв. За скільки хвилин зваряться п’ять яєць?

г) Кінь з вершником пробіг 4 км. Скільки кілометрів пробіг вершник?

д) Чотири мишки гризли скоринку сиру. Підкралася кішка і схопила одну мишку. Скільки мишок продовжували гризти скоринку сиру? Часник і цибуля. Часник і цибуля багаті фітонцидами — летючими ефірними маслами, що володіють властивістю швидко нейтралізувати віруси, що знаходяться в повітрі. Крім того, вони містять вітаміни і мікроелементи, зміцнюючи імунітет. Як застосовувати? Головний і найефективніший спосіб профілактики — просто їсти часник і цибулю.

 

V. Актуалізація опорних знань учнів.

- Що таке множення?

- Як називаються числа при множенні?

- Який зв'язок між діями ділення і множення?

- Як називаються числа при діленні?

- Як знайти невідомий множник? (Самооцінка).

VI. Математичне тренування.

Робота із закріплення знань.

1.Проблемне питання:

- Діти, скажіть будь ласка, навіщо знати напам'ять таблицю множення і ділення?

2. Розв'язання задачі № 334(усно)

3, Розвязання задачі.№335

Фізхвилинка.

Стільки раз ногою тупни: 24:6

Стільки раз в долоні плесни: 42: 7ё

Ми присядем стільки раз: 16:4

І нахилимось в той час: 8*2

Підстрибнемо рівно стільки: 35:7

Ну й рахунок! Гра та й тільки.

4. Групова робота з підручником.

Розв'язання задачі №336

5. Розв'язання прикладів.№337

Вакцинація - важливий засіб проти дії грипу.Одним з найбільш ефективних специфічних засобів профілактики грипу являється, безумовно, вакцинація. Вакцинопрофілактику слід проводити не менш ніж за два-три тижні до початку епідемії, щоб у організма був час для формування імунітету.Гігієничні процедури мають велике значення в профілактиці грипу.

6. Робота в групах.

Серед геометричних фігур знайти чотирикутник. Знайти його периметр.

VII. Підсумок уроку- Що нового дізналися на уроці?

- Що закріпили на уроці?

- Що цікавило вас на уроці?

Лікар дарує вам поради щодо запобігання хвороби на грип і як діяти ,якщо захворієте на грип.

 

 

 

 

 

Подобається