Ларіна Ольга Юріївна
последнее посещение 04.11.2020 01:09Стена
21До уваги учнів 6-11 класів! Ви маєте можливість дивитися уроки з біології в рамках проекту
ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН, Долучаємося до перегляду.
Розклад відеоуроків розміщено на моїх курсах Google Classroom
До уваги всіх моїх учнів!
З 30 березня починаємо працювати на платформі
Google classroom Приєднуйтесь за посиланням
https://classroom.google.com/h
Коди доступу для класів:
5 а,б,в (англійська мова) -Кhjpqzj6
Біологія:
6 а,б,в - l7gr7k4
7а,б -rggx3s6
8 а,б,в -fl3tby2
9 а,б,в - oyk4l5w
10 а- vofrwvo
11 а,б- 4p3kxio
До зустрічі у Google класі!
До уваги учнів 7 класів. Для вас створено курс на платформі Google Classroom
Приєднуйтесь за посиланням https://classroom.google.com/h
Код доступу rggx3s6
До уваги учнів 5 А.5 Б.5 В класів. Для вас створено курс з англійської мови на платформі
Google Classroom https://classroom.google.com/h
Код доступу hjpqzj6
До уваги учнів 6 А, 6 Б.:6 В! На ллвтформі Google Classroom я створила курс для 6 класів https://classroom.google.com/h
Код доступу l7gr7k4
Доброго ранку, дорогі учні!
Дякую всім, хто активно виконував завдання з біологі та надіслав на перевірку.
Про оцінки я повідомляю вам електроннною поштою, тож загніть до своєї поштової скриньки.
Учні, які не встигли виконати завдання, можуть зробити це протягом тижня та надіслати мені
на пошту [email protected]
Бажаю успіхів!
Для учнів 11 класів
Тема: Види забруднень. Антропічний вплив на атмосферу та гідросферу.
Опрацюйте додатковий матеріал https://pidruchniki.com/1356061551713/ekologiya/antropogenne_zabrudnennya_dovkillya
https://pidruchniki.com/12120124/ekologiya/zabrudnennya_biosferi
11а,б | Види забруднення. Антропічний вплив на атмосферу та гідросферу | Опрацювати §36,37,38, підготувати презентацію «Вплив діяльності людини на стан біосфери» (8-10 слайдів), надіслати на електронну адресу вчителя
|
Для учнів 10 класу
Тема: Спадкові хвороби людини
1. Опрацюйте теоретичний матеріал за підручником §39, 40, 41
2. Ознайомтесь з матеріалом за посиланням https://docs.google.com/document/d/1ZJrCDKNioV551F6sYzKKXgVJjIRt-TuGz8i5aVixy_Y/edit
3. Розв'яжіть запропоновані генетичні задачі https://docs.google.com/document/d/1m7Qlpau8IC2coAEpmjYbB0byp41DyiTRV99cWmMEVEs/edit
4. Надішліть розв'язані задачі на електронну пошту вчителя
До уваги учнів 6-х класів!
Тема уроку: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин.
Мета: порівняти особливості будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин, визначити риси подібності та відмінності.
План роботи над темою
1. Повторюємо будову мохів, папоротей та покритонасінних рослин за допомогою презентацій:
Мохи:https://naurok.com.ua/prezentaciya-mohi-6-klas-24351.html
Папороті:https://naurok.com.ua/prezentaciya-paporoti-6-klas-24357.html
Покритонасінні: https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-biologi-dlya-6-klasu-na-temu-pokritonasinni-12443.html
2. Узагальнюємо і систематизуємо знання за допомогою опорних схем:
https://uchitel.pro/покрытосеменные/
3. Порівнюємо, визначаємо риси подібності та відмінності в будові мохів, папоротей та покритонасінних рослин.
Заповнюємо таблицю:
Ознака | Мохи | Папороті | Покритонасінні
|
Органи, з яких складається тіло рослини(корінь, пагін, квітка, плід) |
|
|
|
Розмножується спорами чи насінням |
|
|
|
Міcце утворення, дозрівання спор або насіння |
|
|
|
4. Робимо висновок:
а) риси подібності __________________________________________________________
б) риси відмінності_________________________________________
__________________________________________________________
5. Надсилаємо заповнену таблицю та висновки на електронну адресу вчителя