Ларіна Ольга Юріївна

последнее посещение 04.11.2020 01:09
Контактные данные
Электронный адрес: [email protected]

Фотографии

3

Фотоальбомы

1

Стена

21
Ларіна Ольга  Юріївна

 До уваги учнів  6-11 класів! Ви маєте можливість дивитися уроки з біології в рамках проекту

 ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН,  Долучаємося до перегляду.

Розклад відеоуроків  розміщено на моїх курсах  Google Classroom

09 апр 2020, 16:13
Ларіна Ольга  Юріївна

До уваги всіх моїх учнів!

З 30 березня починаємо працювати на платформі

Google classroom Приєднуйтесь за посиланням

https://classroom.google.com/h

Коди доступу для класів:

5 а,б,в (англійська  мова) -Кhjpqzj6

Біологія:

6 а,б,в - l7gr7k4

7а,б -rggx3s6

8 а,б,в -fl3tby2

9 а,б,в - oyk4l5w

10 а- vofrwvo

11 а,б- 4p3kxio

До зустрічі у Google класі!

29 мар 2020, 16:24
Ларіна Ольга  Юріївна

До уваги учнів 7 класів. Для вас створено курс на платформі Google Classroom

Приєднуйтесь за посиланням https://classroom.google.com/h

Код доступу rggx3s6

 
 

 

29 мар 2020, 07:08
Ларіна Ольга  Юріївна

До уваги учнів 5 А.5 Б.5 В класів. Для  вас створено курс з англійської мови на платформі 

Google Classroom https://classroom.google.com/h

Код доступу hjpqzj6

29 мар 2020, 06:52
Ларіна Ольга  Юріївна

До уваги учнів 6 А, 6 Б.:6 В! На ллвтформі Google Classroom я створила курс для 6 класів https://classroom.google.com/h

Код доступу l7gr7k4

 

29 мар 2020, 06:43
Ларіна Ольга  Юріївна

Доброго ранку, дорогі учні!

Дякую всім, хто активно виконував завдання з біологі та надіслав на перевірку.

Про оцінки я повідомляю  вам   електроннною поштою, тож загніть до своєї поштової скриньки. angel   

Учні, які не встигли виконати завдання, можуть зробити це  протягом тижня та надіслати мені  

на пошту  [email protected]

Бажаю успіхів!

23 мар 2020, 03:41
Ларіна Ольга  Юріївна

Для учнів 11 класів 

Тема: Види забруднень. Антропічний вплив на атмосферу та гідросферу.

Опрацюйте додатковий матеріал https://pidruchniki.com/1356061551713/ekologiya/antropogenne_zabrudnennya_dovkillya

https://pidruchniki.com/12120124/ekologiya/zabrudnennya_biosferi

11а,б

Види забруднення. Антропічний вплив на атмосферу та гідросферу

Опрацювати §36,37,38, підготувати презентацію «Вплив діяльності людини на стан біосфери» (8-10 слайдів), надіслати на електронну адресу вчителя

[email protected]

 

 

20 мар 2020, 05:32
Ларіна Ольга  Юріївна

Для учнів 10 класу

Тема: Спадкові хвороби людини

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за підручником §39, 40, 41 

2. Ознайомтесь з матеріалом за посиланням https://docs.google.com/document/d/1ZJrCDKNioV551F6sYzKKXgVJjIRt-TuGz8i5aVixy_Y/edit

 

3. Розв'яжіть запропоновані генетичні задачі https://docs.google.com/document/d/1m7Qlpau8IC2coAEpmjYbB0byp41DyiTRV99cWmMEVEs/edit

4. Надішліть розв'язані задачі на електронну пошту вчителя

20 мар 2020, 04:54
Ларіна Ольга  Юріївна

                 До уваги учнів 6-х класів!

Тема уроку:  Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин.

Мета: порівняти особливості будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин, визначити риси подібності та відмінності.

                             План роботи над темою

1. Повторюємо будову мохів, папоротей та покритонасінних рослин за допомогою презентацій:

Мохи:https://naurok.com.ua/prezentaciya-mohi-6-klas-24351.html

Папороті:https://naurok.com.ua/prezentaciya-paporoti-6-klas-24357.html

Покритонасінні: https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-biologi-dlya-6-klasu-na-temu-pokritonasinni-12443.html

2. Узагальнюємо і систематизуємо  знання за допомогою опорних схем: 

https://uchitel.pro/мхи/

https://uchitel.pro/покрытосеменные/

 

20 мар 2020, 02:34
Ларіна Ольга  Юріївна

3. Порівнюємо, визначаємо риси подібності та відмінності в будові  мохів, папоротей та покритонасінних рослин.

 Заповнюємо таблицю:

Ознака

Мохи

Папороті

Покритонасінні

 

Органи, з яких складається тіло рослини(корінь, пагін, квітка, плід)

 

 

 

Розмножується спорами чи насінням

           

 

           

 

 

 

Міcце утворення, дозрівання спор або насіння

 

 

 

4. Робимо висновок:

а) риси подібності __________________________________________________________

б) риси відмінності_________________________________________

__________________________________________________________

5. Надсилаємо заповнену таблицю та висновки на електронну адресу вчителя

20 мар 2020, 02:31