Зошит для контролю навчальних досягнень з математики. 5 клас . [Текст] : навчально-методичний посібник / Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. М, Коломієць, З. О. Сердюк. – К.



 
Зошит для контролю навчальних досягнень з математики. 5 клас . [Текст]  : навчально-методичний посібник / Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. М, Коломієць, З. О. Сердюк. – К.

5 класс

Тарасенкова, Н. А. Зошит для контролю навчальних досягнень з математики. 5 клас . [Текст] : навчально-методичний посібник / Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. М, Коломієць, З. О. Сердюк. – К. : Освіта, 2013. – 96 с.
Матеріали посібника відповідають чинній програмі з математики для 5 класу загальноосвітньої школи та підручнику Н. А. Тарасенкової, І. М. Богатирьової, О. П. Бочко, О. М, Коломієць, З. О. Сердюк «Математика. 5 клас».
Посібник містить перевірочні роботи для проміжного, тематичного і підсумкового оцінювання у двох варіантах однакової складності.
Для учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

 
 






Другие книги по этому разделу:
Россия в средние века  История России – 4

Россия в средние века История России – 4
«Россия в средние века» – четвертая книга «Истории России» Г.В.Вернадского, посвященная периоду XV – начала XVI веков, когда происходит становление централизованного русского государства. Обращаясь к обширному кругу источников, автор рисует панораму экономической, социально-политической и культурной истории Московского царства в эпоху обретения им независимости от татаро-монголов и постепенного роста его мощи.

 
 
 
Українська література. Рівень стандарту : підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти. / А. М. Фасоля, Т. О. Яценко, В. В. Уліщенко, Г. Л. Бійчук, В. М. Тименко. — Київ : Педагогічна думка,

Українська література. Рівень стандарту : підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти. / А. М. Фасоля, Т. О. Яценко, В. В. Уліщенко, Г. Л. Бійчук, В. М. Тименко. — Київ : Педагогічна думка,
Підручник відповідає вимогам Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та чинній програмі з української літератури. Головне його завдання — зацікавити учня художнім твором як явищем мистецтва слова, специфічним засобом пізнання світу й себе в ньому, навчити самостійно здобувати й застосовувати знання, формувати предметну читацьку й ключові компетентності, керувати читацьким і особистісним саморозвитком.

 
 
 
Жизнь замечательных людей. Часть 42

Жизнь замечательных людей. Часть 42
Стечкин (Феликс Чуев) Степан Разин (Андрей Сахаров) Степан Осипович Макаров (Борис Островский) Стендаль и его время (Анатолий Виноградов) Стейниц Ласкер (Михаил Левидов) Сталин (Святослав Рыбас) Спортсмены (Сборник) Спиноза (Моисей Беленький) Сперанский (Владимир Толкинов) Спендиаров (Спендиарова) Спартак (Валентин Лесков) Софья Ковалевская (Любовь Воронцова) Соратники Петра (Павленко, Дроздова, Колкина) Современники. Портреты и этюды (Корней Чуковский) Советские полководцы и военачальники (Сборник)

 
 
 
Категории