Система упражнений по развитию ручного и артикуляционного праксиса: учебное пособие



 
Система упражнений по развитию ручного и артикуляционного праксиса: учебное пособие

Психология

Т. В. Верясова, кандидат педагогических наук, доцент кафедры психопатологии и логопедии Уральского государственного педагогического университета.
Учебное пособие предназначено для логопедов, дефектологов, воспитателей детских садов, учителей начальных классов массовых и специализированных школ, студентов педуниверситетов и колледжей, родителей.
В пособии содержится раздел из целостной модели организации моторного праксиса у детей с дизартрией в структуре преодоления общего недоразвития речи.

 
 






Другие книги по этому разделу:
Школьная газета УВК№122 "Вести Школьные" НОЯБРЬ-2011

Школьная газета УВК№122 "Вести Школьные" НОЯБРЬ-2011
Ноябрьский выпуск школьной газеты УВК№122 "Вести Школьные"

 
 
 
Біологія 6 клас автор

Біологія 6 клас автор
Біологія (Костіков) 6 клас

 
 
 
Олімпійська Хартія

Олімпійська Хартія
Олімпійська хартія (ОХ) – це збірка фундаментальних принципів Олімпізму, правил та роз’яснень, затверджених Міжнародним олімпійським комітетом (МОК). Вона регламентує організацію, дію та процеси Олімпійського руху і визначає умови проведення Олімпійських ігор. По суті, Олімпійська хартія виконує три основних завдання: а) Олімпійська хартія, як основний інструмент конституційного характеру визначає та відроджує фундаментальні принципи та невід’ємні цінності Олімпізму. б) Олімпійська хартія – це і статут Міжнародного олімпійського комітету. в) Крім того, Олімпійська хартія визначає основні права і обов’язки трьох головних складників Олімпійського руху, а саме: Міжнародного олімпійського комітету, міжнародних федерацій та національних олімпійських комітетів, а також організаційних комітетів Олімпійських ігор, які повинні дотримуватись Олімпійської хартії.

 
 
 
Категории