Рідна мова



 
Рідна мова

6 класс

Підручник вирізняється оригінальною структурою. Теоретичний матеріал учні засвоюють шляхом самостійного формулювання правил після опрацювання схем, таблиць, алгоритмів. Пізнавальні тексти, ситуативні вправи, мовні ігри й робота з ілюстраціями зроблять навчання цікавим, розширять коло інтересів школярів.

Рівневі завдання й тести допоможуть систематизувати й узагальнити вивчене, полегшать підготовку до тематичної атестації, а довідки до вправ і тлумачний словник наприкінці підручника — збагатити лексику. Відгадуючи загадки, розв'язуючи кросворди, граючи в мовні ігри, учні переконуються, що навчання мови — не тільки корисна, а й цікава справа.

 
 






Другие книги по этому разделу:
Всесвітня історія. Історія України [Текст] : підручник для 6-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. /О. І. Пометун, П. В, Мороз, Ю. Б. Малієнко . – К. : Освіта, 2014. – 256 с.

Всесвітня історія. Історія України [Текст] : підручник для 6-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. /О. І. Пометун, П. В, Мороз, Ю. Б. Малієнко . – К. : Освіта, 2014. – 256 с.
Пометун, О. І. Всесвітня історія. Історія України [Текст] : підручник для 6-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. /О. І. Пометун, П. В, Мороз, Ю. Б. Малієнко . – К. : Освіта, 2014. – 256 с. : іл. Підручник підготовлений відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та чинної навчальної програми з історії для загальноосвітніх навчальних закладів, допоможе учням скласти чіике уявлення про історію Стародавнього світу, навчить працювати творчо, визначати своє ставлення до історичних подій. Особлива увага в підручнику приділяється питанням духовної і матеріальної культури, історії повсякденного життя, віруванням народів давнини. Методичний апарат підручника побудовано з урахуванням вимог особистісно орієнтованого підходу до навчання, що дає можливість вчителю диференціювати роботу з учнями, передбачає їхню самостійну дослідницьку діяльність.

 
 
 
Нове життя старим речам

Нове життя старим речам
Презентація "Нове життя старим речам"

 
 
 
Як поставити на облік подарункові надходження

Як поставити на облік подарункові надходження
Створюємо комісію Відповідно до пункту 1.24 Інструкції з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 17 липня 2000 р. № 64 : [далі — Інструкція № 64), необоротні активи, отримані безоплатно у вигляді безповоротної допомоги, дарунка, приймаються комісією, створеною наказом керівника навчального закладу, до складу якої обов'язково має входити працівник бухгалтерії та І представник установи вищого рівня. Комісія (у складі не менше ніж 3 особи) має розглянути кожний документ (книгу, брошуру, художній альбом тощо], отриманий у подарунок, та встановити його ціну. Для цього можна ознайомитися з ринковою ціною на такі документи, переглянути букіністичні каталоги, прайс-листи окремих видавництв або ж подивитися вартість аналогічних документів, які є у шкільному і бібліотечному фонді.

 
 
 
Категории