Олімпійська освіта: теорія і практика



 
Олімпійська освіта: теорія і практика

Физкультура и спорт

ББК 75.4(0)90
УДК 796.032
Схвалено Комісією з фізичної культури Науково-методичної Ради
з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту для використання
в загальноосвітніх навчальних закладах. Лист № 1.4/18-Г-165 від 21.03.2011 р.
Видання Національного олімпійського комітету України
РЕЦЕНЗЕНТИ:
М. М. Булатова
доктор педагогічних наук, професор
Л. П. Сущенко
доктор педагогічних наук, професор
Т. А. Дмитрієва
учитель-методист
Єрмолова В.М. Олімпійська освіта: теорія і практика: навч. посіб. /
В. М. Эрмолова. – К., 2011. 335 с.
У посібнику розглянуто історичні та теоретико-методичні засади
інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів. Подано
практичний матеріал з олімпійської освіти, який може бути використаний у
навчальній та позакласній роботі в загальноосвітніх навчальних закладах.
Для вчителів, педагогічних працівників таборів відпочинку, студентів
спортивних і педагогічних вищих навчальних закладів.
ББК : 75.4(0)90
УДК : 796.032
© Національний олімпійський комітет України, 2011
© Олімпійська академія України, 2011
© В.М.Єрмолова, 2011

 
 






Другие книги по этому разделу:
Методика преподавания истории в школе

Методика преподавания истории в школе
Первое в Украине за время независимости пособие «Методика обучения истории в школе» известных ученых-специалистов по методике истории и обществоведческих дисциплин. В пособии изложены основы теории и методики обучения истории, содержится значительное количество принципиально новых авторских положений о теории обучения истории, большое количество методических советов и примеров уроков, методов и технологий обучения, приемов, познавательных задач и т.п. Особенностью пособия является изложение авторами основ интерактивного обучения истории в школе, описание соответствующих технологий. Руководство ориентировано на самостоятельное чтение, усвоение изложенного материала в процессе обучения в высшей школе или системе повышения квалификации учителей.

 
 
 
МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ

МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ
Навчально-методичний посібник упорядковано відповідно до курсу «Матеріалознавство швейних виробів». Зміст та структура посібника покликані допомогти студентам в оволодінні знаннями з класифікації текстильних волокон, ткацьких переплетень, асортименту тканин, оздоблювальних матеріалів, фурнітури.

 
 
 
Основи здоров’я [Текст] : підручник для 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів. / Т. Є. Бойченко, С. В. Василенко, Н. І. Гущина та ін. . – К . : Генеза, 2013. – 208 с. : іл.

Основи здоров’я [Текст] : підручник для 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів. / Т. Є. Бойченко, С. В. Василенко, Н. І. Гущина та ін. . – К . : Генеза, 2013. – 208 с. : іл.
Бойченко, Т. Є. Основи здоров’я [Текст] : підручник для 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів. / Т. Є. Бойченко, С. В. Василенко, Н. І. Гущина та ін. . – К . : Генеза, 2013. – 208 с. : іл Підручник розроблено відповідно до нового Державного стандарту і програми МОНмолодьспорту України. Підручник складається з чотирьох розділів, матеріали яких підкажуть, як навчитися організовувати свій день, навчать бути відповідальним, розкажуть про правила спілкування з дорослими, однолітками, сім'єю. Учні навчаться обирати види активного відпочинку і загартовування для зміцнення організму.

 
 
 
Категории