Образотворче мистецтво [Текст] : підручник для 5 кл. загальноосвіт навчальних закладів. / О. В. Калініченко, Л. М. Масол. - Х. : Сиция, 2013. - 224 с. : іл.



 
Образотворче мистецтво [Текст] : підручник для 5 кл. загальноосвіт навчальних закладів. / О. В. Калініченко, Л. М. Масол. - Х. : Сиция, 2013. - 224 с. : іл.

5 класс

Калініченко, О. В. Образотворче мистецтво [Текст] : підручник для 5 кл. загальноосвіт навчальних закладів. / О. В. Калініченко, Л. М. Масол. - Х. : Сиция, 2013. - 224 с. : іл.

 
 






Другие книги по этому разделу:
Математика

Математика
Підручник з математики за Оляницькою Л.

 
 
 
«Конкурентоспроможність як якісний показник професійної діяльності вчителя»

«Конкурентоспроможність як якісний показник професійної діяльності вчителя»
«Конкурентоспроможність як якісний показник професійної діяльності вчителя»Анотація до методично-кваліфікаційного проекту, виконаного 14.02.2013 вчителем-методистом Письменської СЗШ Данилюк Н.А. По темі «Конкурентоспроможність як якісний показник професійної діяльності вчителя». Цей проект зацікавить кожного вчителя-предметника незалежно від його педагогічного досвіду. Він містить матеріал для тих вчителів, хто завжди у пошуку інноваційних технологій для ефективної організації навчально-виховного процесу. В цій роботі ви знайдете методичні рекомендації та поради з особистого досвіду та надбань передового досвіду вчителів України та зарубіжних колег по вихованню креативної інноваційної особистості учня і вчителя-професіонала, конкурентоспроможного в своїй діяльності. Робота виконана на 6 сторінках, має 32 абзаци, 19 малюнків, містить висновки та пропозиції.

 
 
 
ШКІЛЬНА ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНА  ОСВІТА:ВИКЛИКИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ

ШКІЛЬНА ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНА ОСВІТА:ВИКЛИКИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ
У збірнику репрезентовані матеріали доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Шкільна природничо-математична освіта: виклики та шляхи розвитку», що розкривають актуальні проблеми сучасної природничо-математичної та інформатичної освіти;алгоритми опанування методичних та дидактичних практик на забезпечення ефективного переходу основної школи до реалізації завдань, окреслених Державним стандартом базової середньої освіти; практичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в основній та старшій школі; досвід впровадження інтегрованих курсів та напрями науково-методичного супроводу діяльності викладачів.Видання стане у нагоді керівникам, науково-педагогічним та педагогічним працівникам закладів освіти, студентам, аспірантам, докторантам і всім, хто цікавиться проблемами природничо-математичної освіти, її інформатизації та інтеграції.

 
 
 
Категории