Модуль 1. КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: РОЗРОБКА І РЕАЛІЗАЦІЯ



 
Модуль 1.  КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: РОЗРОБКА І РЕАЛІЗАЦІЯ

Разное, Языки, Методика викладання іноземної мови

КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: РОЗРОБКА І РЕАЛІЗАЦІЯ
Докт. пед. наук, професор Ніколаєва С. Ю.
Україна, Київ, Київський національний лінгвістичний університет
Abstract. This article offers the results of analysis of the state documents, the publications of the native and foreign researchers, who studied and continue to study the problem of intercultural foreign language education. Concluded, that absence of the intercultural foreign language education concept, disparity of the educational and professional standards to the modern foreign language education requirements, lack of some model curricula and model foreign language programs are referred to the key issues. Special attention is accented on the importance of developing the foreign language education conception and some recommendations are made for the document creation.
Keywords: foreign language education concept, intercultural education, level language teaching, types of educational institutions.

 
 






Другие книги по этому разделу:
Рождение Руси

Рождение Руси
Перу известного археолога и историка с мировым именем, академика Б.А. Рыбакова (1908 – 2001) принадлежат фундаментальные работы по истории России, исследованию происхождения древних славян, начальных этапов становления русской государственности, Киевской Руси IX – XIII веков, развития ремесел, архитектуре древних городов, живописи и литературе, верованиям древних славян. В основу книги «Рождение Руси» положена изданная в 1982 году к 1500-летию Киева книга Б.А. Рыбакова «Киевская Русь и русские княжества IX – XIII веков».

 
 
 
фізика

фізика
підручник з фізики

 
 
 
Я учу нотную грамоту

Я учу нотную грамоту
Изучение нотной грамоты. Для детей 4-6 лет.

 
 
 
Категории