Індивідуальний план. І семестр.



 
Індивідуальний план. І семестр.

10 класс

Складено відповідно до Програми в редакції 2017р.

 
 






Другие книги по этому разделу:
Енциклопедія олімпійського спорту в запитаннях і відповідях. Друге видання

Енциклопедія олімпійського спорту в запитаннях і відповідях. Друге видання
УДК 796.032.2(031) ББК 75.4я 2 Б 90 М. М. Булатова Енциклопедія олімпійського спорту в запитаннях і відповідях друге видання Міжнародний олімпійський комітет Національний олімпійський комітет України М. М. Булатова Б 90 Енциклопедія олімпійського спорту в запитаннях і відповідях. Друге видання. — К.: Олімпійська література, 2011. — 400 с.: іл. ISBN 978-966-8708-14-5 Енциклопедія пропонує здійснити екскурс у витоки зародження олімпійського руху, головні віхи його розвитку та сьогодення через систему запитань і відповідей. Книга складається із п’яти частин. Частина І містить широкий довідковий матеріал з історії Олімпійських ігор Стародавньої Греції. У частині ІІ висвітлені питання відродження Олімпійських ігор, створення Міжнародного олімпійського комітету і роль у цьому П’єра де Кубертена. Надана характеристика діяльності восьми президентів Міжнародного олімпійського комітету. У частині ІІІ представлено інформацію про олімпійські символи та церемонії, структуру Міжнародної олімпійської системи. Частина ІV присвячена олімпійським видам спорту, видатним спортсменам — чемпіонам Олімпійських ігор. Частина V містить інформацію про участь українських спортсменів у Міжнародному олімпійському русі. Для дітей та молоді, фахівців галузі фізичного виховання і спорту та освіти, широкого загалу читачів, які цікавляться історією і сьогоденням олімпійського руху. ISBN 978-966-8708-14-5 © Булатова М. М.

 
 
 
Мішані та  широколистяні  ліси України

Мішані та широколистяні ліси України
Мішані та широколистяні ліси України

 
 
 
Додатковий матеріал заняття 1-2 (модуль 1)

Додатковий матеріал заняття 1-2 (модуль 1)
Тема: Науки, що вивчають природу. Практична робота № 1 «Ознайомлення з довідковими виданнями з природознавчих наук різних типів». Інструктаж з БЖД. Мета: сформувати у учнів первинне уявлення про природознавство як навчальний предмет та про природу взагалі, а також місце людини у ній; сформувати на заняття нові поняття: біологія, фізика, хімія, географія, астрономія, екологія, та визначити їх внесок у вивченні природи; сформувати у учнів уяву про вчених-натуралістів та їх внесок у вивчення природи. Ознайомити учнів зі структурою підручника, та довідковими виданнями з природничих дисциплін та навчити використовувати додаткові джерела інформації для виконання навчального завдання. Розвивати у учнів навички висувати гіпотези та припущення, витягувати інформацію із тексту; формувати уяву. Навчити учнів розрізняти в описі досліду або спостереження мету, умови його проведення та отримані результати. Розвивати спостережливість та логічне мислення. Виховувати особисті якості, які забезпечують успішність у виконавській діяльності (дисциплінованість, увагу, добросовісність, діловитість, впевненість, емоційність, відповідальність, працездатність). Розвивати у учнів вміння висловлювати судження про застосування природничих знань з метою пояснення прикладного значення досягнень у галузі природничих наук.

 
 
 
Категории