Алгебра



 






Другие книги по этому разделу:
 Сыск во время чумы Архаровцы – 1

Сыск во время чумы Архаровцы – 1
1771 год. Первое десятилетие правления блистательной Екатерины Второй завершилось московскими бунтами. Дворцовая роскошь и расцвет наук ничуть не смягчили буйный нрав простого люда. Не только бунтари, но и воровские шайки чувствовали себя в старой столице вольготно – до тех пор, пока императрица не поручила наведение порядка молодому офицеру Николаю Архарову… Книга издавалась также под названием «Чумная экспедиция».

 
 
 
Українська мова 7 клас

Українська мова 7 клас
Підручник укладено відповідно до нової програми з української мови для 7 класу. Навчальний матеріал спрямовано на розвиток творчих здібностей, навичок самоосвіти, інтересу школярів до предмета. Принцип особистої зорієнтованості навчання реалізовано через такі форми роботи, як дослідження, робота в групах, само- оцінювання.

 
 
 
Додатковий матеріал заняття 1-2 (модуль 1)

Додатковий матеріал заняття 1-2 (модуль 1)
Тема: Науки, що вивчають природу. Практична робота № 1 «Ознайомлення з довідковими виданнями з природознавчих наук різних типів». Інструктаж з БЖД. Мета: сформувати у учнів первинне уявлення про природознавство як навчальний предмет та про природу взагалі, а також місце людини у ній; сформувати на заняття нові поняття: біологія, фізика, хімія, географія, астрономія, екологія, та визначити їх внесок у вивченні природи; сформувати у учнів уяву про вчених-натуралістів та їх внесок у вивчення природи. Ознайомити учнів зі структурою підручника, та довідковими виданнями з природничих дисциплін та навчити використовувати додаткові джерела інформації для виконання навчального завдання. Розвивати у учнів навички висувати гіпотези та припущення, витягувати інформацію із тексту; формувати уяву. Навчити учнів розрізняти в описі досліду або спостереження мету, умови його проведення та отримані результати. Розвивати спостережливість та логічне мислення. Виховувати особисті якості, які забезпечують успішність у виконавській діяльності (дисциплінованість, увагу, добросовісність, діловитість, впевненість, емоційність, відповідальність, працездатність). Розвивати у учнів вміння висловлювати судження про застосування природничих знань з метою пояснення прикладного значення досягнень у галузі природничих наук.

 
 
 
Категории