сценарій презентації 5 класу "Посвята в п'ятикласники"


Презентація 5-А класу

«Посвята в п’ятикласники»

Мета заходу:- сприяти успішному протіканню процесу адаптації учнів до навчання;

- формувати у них повагу до норм і цінностей життя школярів; почуття гордості за свою належність до шкільної родини, створити комфортні умови для розвитку творчих здібностей дітей;

 -сприяти згуртуванню класного колективу, розвитку у п’ятикласників умінь планувати, здійснювати, аналізувати і оцінювати спільну діяльність;

 -виховувати доброзичливі стосунки між однокласниками, комунікативні якості особистості, почуття колективізму, відповідальності, впевненості в своїх силах, любов до школи

Місце проведення: актова зала школи

                                                ХІД ЗАХОДУ

Ведучий 1:

Слухайте! Слухайте всі!

Наша промова готова.

Сьогодні в школі свято.

Про вас, п’ятикласники, слово!

Ведучий 2:

Зібрались ми сьогодні на свято

П’ятикласників вітати від душі

Дивіться, їх у нас багато, –

Тож зустрічайте, аплодуйте, – ось вони!

 

1.Під музичний супровід  в  зал по черзі заходять п’ятикласники

( звучить пісня «Вместе весело шагать»)

2.Пісня «Классная компания» у виконанні учнів 5-А класу

Вірші п’ятикласників:

5-А

 Ми – веселі і щасливі!

Є нам чим пишатися!

Бо збулася наша мрія –

В п’ятому навчатися!

 

Рідна школо! Ти даєш

Нашим мріям крила.

Родина, друзі, вчителі –

Ось в чому наша сила!

5-б

Рідна школа нас навчила

Старших поважати.

Шанувати вчителів,

Малих не ображати!

 

Ми обіцяєм вчитись справно,

Гав на уроках не ловить,

Поводитися чемно, гарно

І вчителів своїх любить.

5-а

Ми обіцяєм не лінитись,

Добросовісно трудитись,

Учителів наших поважати

І оцінки гарні мати.

5-б

Калинова, солов’їна

В серцях навік єдина.

Ми будемо гідними тебе,

Рідна Україно!

 

Ведучий1:

А зараз п’ятикласники готові витримати випробування, щоб довести свою готовність навчатися в середній ланці нашої школи. А випробування для них підготували ми: учні старших класів.

Ведучий 2:

Ми проведемо з вами вікторину і  побачимо, чи дійсно ви можете влитися у нашу старшокласну сім’ю. Ми зачитуємо вам запитання. Хто знає відповідь, піднімає руку. Якщо відповідь правильна, добре, якщо ні – даєте можливість відповісти іншій дитині.

Скільки кольорів у веселки? (Сім).

Частина мови, що вказує на ознаку предмета (Прикметник).
Що можна побачити із заплющеними очима? (Сон).
Який номер кабінету вашого класу?(3,7)
Назва збірки творів Тараса Шевченка (Кобзар).
Якого кольору Державний прапор України? (Синьо-жовтий).
Назвати ім’я і по батькові вашого класного керівника.
Лінія, яка ділить планету на дві частини (екватор).
Столиця нашої Держави (Київ).
На якому поверсі знаходиться кабінет інформатики?
Хто рухається задом наперед? (Рак).
Прізвище твого класного керівника.
Грошова одинця України (гривня).
Скільки коштує піца у шкільній їдальні?(7грн.)

У який день тижня у вас класна година?(п’ятниця )

Де знаходиться кабінет директора?(на 2 поверсі)

 

Ведучий1:Молодці, ви всі справилися із завданням. А зараз пропонуємо відгадати назву казки.

Ведучий 2:Тому наступне завдання  буде дещо складніше. Пропоную невелику шкільну вікторину на знання шкільних хитрощів.

1.   Скільки вікон у вашому  класі? (3, 4).

2.   Скільки сходинок треба здолати, щоб потрапити на 2-й поверх? (9).

3.   Назвіть ім'я, прізвище та по-батькові вашого класного керівника?

4.  Які за рахунком вашого  кабінету на 1-му поверсі, починаючи від вхідних дверей? ( 1-ші, якщо повернути ліворуч, 3-ті, якщо повернути праворуч)).

5.   До якого класу включно буде викладатися  малювання? (До 7 кл.)

Ведучий1:Дякуємо вам, п’ятикласники, за відповіді. Ви з честю пройшли випробування, і ми зараховуємо вас у нашу дружну родину старшокласників.

 До актової зали вбігають репортери.

Репортер:

Доброго дня дорогі наші телеглядачі .Нарешті, нарешті довгоочікуваний репортаж. Я з радістю повідомляю що нарешті нас допустили на територію  першої школи , де ми можемо взяти інтерв’ю з перших вуст, почути цікаву інформацію, ми можемо зазирнути за двері 5-а  чи 5-б класу. А найголовніше – вести репортаж з місця події!

Ведучий 1: Та якої ж події?

Ведучий 2: Ти що не зрозуміла , посвята в п’ятикласники !

3.Капосниця (Під музику, не поспішаючи, виходить Капосниця в модному вбранні)

Капосниця: Чого галасуєте, як на Майдані? Вибори вже давно закінчилися. Що, не чекали мене?

Ведучий 2: Хто тебе сюди запросив? Іди звідси, не зривай нам свято.

Капосниця: Я сама себе сюди запросила. (Оглядає зал). А чого це тут стільки народу, може, гуманітарну допомогу дають? (Кричить) Хто крайній?

Ведучий 1: Та хто ти тут така?

Капосниця: Чи в тебе, любий, не всі вдома? Ти не пригадуєш, хто я? Перед вами незрівнянна суперкрасуня, переможниця номінації: «Міс підлість-2018», лауреат конкурсу «Безголосся-2018», «Міс Капосниця-2018».

Ведучий 2: Тільки різних капостей нам не вистачає.

Капосниця: Я - не різна, я - найкраща. Дозвольте, незрівнянний ведучий, запросити вас на танець.

Ведучий 1: Вибачте, шановна, та зараз ви нам дуже заважаєте.(Виштовхує її зі сцени)

Ведучий 2: Вибачте за тимчасові незручності. А ми продовжуємо наше свято.

 

СЦЕНКА "РЕПОРТАЖ"

(На сцені з'являється репортерка з оператором. Повз них поспішає учень)

Репортерка (до оператора): Коли я махну рукою, починаєш знімати. Ми ведемо свій репортаж зі звичайної української школи. Ось я вже бачу як на уроки поспішає звичайний учень, тож спробуємо дізнатися у нього про шкільні будні. (звертаючись до учня) Доброго дня. Як вас звати?

Учень 1:Діма

Репортерка: У якому класі ви навчаєтесь?

Учень 1: У 5- А

Репортерка: Наші глядачі завжди запитують, чи цікаво сучасним учням вчитися у сучасній школі. От вам цікаво?

Учень 1:Страшно…… Страшно цікаво.

Репортерка: То страшно чи цікаво?

Учень 1:Як коли.

Репортерка: Поясніть.

Учень 1:А шо тут пояснювати? Зараз ви все самі побачите

(За спиною проходять 4 учні з перебинтованими головами. Чухаються, стогнуть, крекчуть.)

Репортерка: Ой, здається, у вашій школі сталося якесь лихо?!

Учень 2:Яке там лихо, банальний урок "Основи здоров'я". Дію закону земного тяжіння перевіряли Ньютоновими яблуками. Учням ще пощастило, а от на вчителя Ньютонових яблук не вистачило, мусили кидати Ньютонового гарбуза.

(Тим часом на задньому плані двоє учнів тягнуть каменюку. Репортерка помічає)

Репортерка: О, бачу, що у вашій школі, як у середні віки, учні шукають філософський камінь.

Учень 3:Ні, то Назар і Тимофій волочать із будмайданчика каменюку, щоб двері підперти.

Репортерка: Для чого?

Учень 3:Щоб Ольга Іванівна на математику не зайшла у клас.

(На сцені з являється учень з чорними ластами на руках.)

Репортерка: А цей учень що, вирішив, так би мовити, поприкалуватися чи йому просто в руки холодно?

Учень 3:А от сміятися з чужого нещастя гріх. Доплигався наш Ілля. Жертва невдалого експерименту і власної необережності.

Репортерка: Боже, який жах! Хоча, з другого боку, це сенсація! (звертаючись до оператора) Знімай його, знімай!.. .

(Бачить, як проходять учні з розмальованими пиками.)

Репортерка:

Скажіть, будь ласка, чи практикується у вас обмін учнями з іноземними школами. Бо ось я бачу тут представників якогось невідомого африканського племені. Соррі! Вот’ю?

(Розмальовані тупо переглядаються між собою.)

Учень 4:

Ви до них по-англійськи не говоріть, бо вони українську не дуже добре розуміють. Це наші п’ятикласники з малювання йдуть. У них за новою програмою у  цьому уроці був боді-арт, мейкап і татуаж.

Репортерка:А може ми зробимо невеличку екскурсію по класах? Так би мовити поспостерігаємо за робочим процесом?

Учень :Я б вам не радив цього робити. Настрій на урок - то дуже тонка субстанція і її легко порушити.

Репортерка: Тож як вам у п’ятому?

5-а

Ну, а пятий

Ох, цей п’ятий,

Ходиш жахом обійнятий

Кабінет шукаєш свій.

5-б

От халепа! Боже мій!

Вчителів усіх багато

Як же всіх запам’ятати

А вимоги! Хоч тікай

Ми всі виснажилися вкрай!(разом)

(Знову з'являється Капосниця)

Капосниця: Передача? Це — цікаво. Справжня зірка готова до виходу в ефір! (Вибігає на сцену і бере мікрофон).

Ведучий 1: Ну, ти мені вже набридла. (ведучому), виведи її., будь ласка. Ну, так працювати не можна.

Ведучий 2: Чесно кажучи, оператори теж нам заважають проводити свято. Ось тепер вони надумали рекламу показувати.

РЕКЛАМА

– Купуйте щоденник універсальний. Матимете ефект колосальний.

Тут є 1001 дрібниця, Може в будь-який момент пригодиться.

4.(На мотив пісні «Несе Галя воду»).

Купіть цей щоденник,

Він же не порветься,

Плакати за двійки

Вам не доведеться.

Будь-яку пораду

Знайдете постійно,

Буде дублікатом

Він для вас надійним.

 

Капосниця: (висовується з-за куліси)

Щось тут наші репортери

Відійшли від теми,

Стали сум всім наганяти,

Час їх мабуть позвільняти.    (Зникає)

 

Ведучий 1:

Нарешті вона пішла! Яка ж  школа без художньої самодіяльності?

Ведучий 2: Як бачимо, учні 5-А  та 5-б класу постійно підвищують свій культурний  та інтелектуальний рівень.

(Дівчина грає на піаніно, хлопець складає кубик Рубика)

 

РЕКЛАМА

1. Тільки сьогодні і тільки у нас

Купуйте шпаргалки просто клас.

В них таблиці і схеми по окремій темі,

Не болітиме голова,

Бо тут усі словникові слова.

5.(На мотив «Виновата ли я...»).

Ой, купіть, хоч одну,

Ой, купіть, хоч одну,

Буде легше знання здобувати.

Хіба можна усе, що в програмі новій,

Усвідомить, завчить, вчасно здати

Ведучий2: Наші п’ятикласники  «гризуть граніт науки» старанно, хоча і не всі і не завжди.

(Діти сидять за партою)

6. Звучить пісня на мотив «Кабы не было зимы» 

Якби в школі не було

Української мови,

Тута й тама абияк

Ми вели б розмови.

А так мучать нас  у сні

Кляті орфограми

І у всіх уже отут

Нові ті програми.

7.Частушки

 

 

Тільки розпочавсь урок,

Іра  шле записку:

«Я смачненький пиріжок

Міняю на іриску ». 

 

Наші хлопці-горобці

Всі відважні молодці,

Нас в образу не дадуть.

Якщо треба то й наб’ють.

 

 В книгу Гінеса з рекордом

Не потрапила ще я,

Хоч і  можу на уроці

З’їсти сто цукерок я!

 

Математика пройшла

Отримала двійку

Ой, учитель дорогий,

Постав хоча би трійку!

 

Мій щоденник, вірний друг,

Для мене старався.

Як не вивчила   урок,

Він вдома залишався.

 

 Як могли ми проспівали

Чи добре, чи весело.

А тепер ми вас попросим,

Щоб ви  нам поплескали

 

8. Танок дівчат 5-а класу

Учениця:

5- А найкращий в світі

Мов букет прекрасних квітів,

Як краплинки сонечка

У шкільних віконечках.

Всі ми дружні та веселі Летимо на каруселі класного життя.

Відеопрезентація 5-а класу

Учениця:5-Б

У мій рідний, класний клас

Поспішаю я щораз.

Веселі приколи – регіт і сміх

Чекають на мене і друзів моїх.

На уроках ми зразкові

На перервах – вибухові

До роботи теж завзяті

Наші хлопці і дівчата.

Щоб дізнатися про нас

Завітайте у наш клас!

Відеопрезентація 5-б класу

 

Репортерка (підбігає до п'ятикласників з мікрофоном) З нами знову на зв’язку сучасні п’ятикласники.: А що б ви побажали майбутнім п’ятикласникам? Які б ви їм дали настанови?

Учень 1: Хочеш потрапити в епіцентр корисних справ, цікавих конкурсів, веселих свят - це до заступника директора з виховної роботи, завуча-організатора.

Учень 2: Хочеш з’ясувати всі питання навчання, отримати мудру пораду або гарного прочухана – це до заступника директора  з навчально-виховної роботи

Учень 3: Всі, кому необхідно зняти стрес, відчути моральну підтримку або просто почути добрий жарт, а заодно і вирішити якісь невідкладні проблеми, звертаються в епіцентр радості школи – до психолога

Учень 4:А всі, хто бажає відчути себе справжнім учнем колективу п’ятикласників , потрапляє в епіцентр  професіоналізму класного керівника. З його благословіння починається шлях  до чіткої роботи класного самоврядування: провітрювання класної кімнати, вологого прибирання, миття рук перед їжею.

Репортерка: Ось такі поради сучасних п’ятикласників  першої школи. Дякуємо, цими порадами можуть скористатися всі п’ятикласники нашої країни.

(Клятва вчителя на журналі і пряниках)

-Я, Удод Марія Іванівна , Ланова Ольга Іванівна

М. клянусь

О. і обіцяю

М.Прикладом у всьому їм бути!

О.Часто в походи водити!

М.Батьків в роботу залучати!

О.Двійками не зловживати!

М.Скарги рідше в щоденники писати!

О.Від усіх нещасть врятувати!

М.До одинадцятого класу довести!

ПРИСЯГАЮСЯ! ПРИСЯГАЮСЯ! ПРИСЯГАЮСЯ!

(Клятва батьків на щоденниках і ремені)

Дітям в навчанні допомагати:

Завдання вирішувати наполегливо,

Твори писати зрозуміло!

Щоденники в п’ятницю перевіряти!

Заходи терміново приймати!

На зборах виступати активно,

Всі проблеми вирішувати оперативно!

КЛЯНЕМОСЬ! КЛЯНЕМОСЬ! КЛЯНЕМОСЬ!

Ведучий 2:Для зачитування  урочистої клятви п’ятикласників  запрошуються учні 5-а та 5-б  класів.

Ведучий1:

Ви у школі вже прижились,

Правил добрих ви навчились,

І сердечно обіцяйте

«Клянусь» за мною повторяйте.

 

-З’являтися в школу до першого уроку з палаючими від допитливості очима. Клянемося!

-З вовчим апетитом поглинати всі знання.  Клянемося!

-Біля дошки стояти, як найкращий воротар, не пропускаючи повз вуха ні одного запитання, навіть самого важкого і підступного! Клянемось!

 

-Не доводити вчителів до температури   100 С! Клянемось!

 

-Бути стрімкими і швидкими, але не перевищувати швидкості  1км  за  годину під час руху шкільними коридорами! Клянемось!

 

-Плавати тільки на оцінку «Добре» та «Відмінно» у морі знань! Клянемось!!!

 

-Бути дружними дотримуватись статут школи, правила поведінки.  Клянемося!

-Берегти школу і класний кабінет, як рідний дім. Клянемося!

-З гідністю нести високе звання “Учень школи №1”.

Клянемося! Клянемося! Клянемося!

5-б

П’ятикласники:

Ми – Меткі та Милі,

Веселі, Життєрадісні, Енергійні,

Пунктуальні ( а це що? – та щось хороше! ),

ну просто Янголи ( ну хоч іноді! ),

ТИхі ( але не всі! ), Кмітливі, Лагідні, Активні, Симпатичні,

НИзенькі і високі, КИрпаті і не дуже.

МИ ВЖЕ П’ЯТИКЛАСНИКИ !

5-а

Пятикласники:

Разом  Ми:

--П- перспективні.

 – Я – яскраві

 –Т- талановиті

 – И – життєрадісні

 –К – кмітливі

 – Л –лагідні

 –  А- артистичні

 – С -сміливі

 – Н – найкращі

 –И – миролюбиві

  – К – красиві

  – И- п ятикласники!

Ведучі: А зараз ми посвячуємо вас  у пятикласники

Класний керівник  разом із старшокласниками вручає  значки

Ведучі:

Учися, п’ятикласнику,

Відкрий науки світ.

Хай буде мрійним, радісним

В науку твій політ

 

Будь добрим, праці відданим,

Та старших поважай.

Навчися мови рідної,

Люби свій рідний край!

9.Пісня "Школярики-школярі"

Класний керівник: Ми дякуємо всім учасникам нашого свята. Ви довели нам, що до дружної шкільної родини ввійшли розумні, талановиті й винахідливі учні. Ми дуже раді цьому і сподіваємося, що й надалі ви виявлятимете найкращі свої якості. Наше свято добігло кінця, дякуємо всім за увагу.

 

 

 

 

Нравится