All literature



Геометрія

9 класс

Перший розділ підручника з геометрії для 9-х класів

 
 
 
Самостоятельные работы по химии: Пособие для учителя

Разное

В книге обобщен опыт работы передовых учителей химии по организации
самостоятельной работы учащихся на уроках химии. Описаны разнообразные
типы н виды работ, условия их эффективного применения на уроках. Даны
конкретные рекомендации по проведению системы самостоятельных работ теоретико-описательных тем курсов VII—X классов.

 
 
 
Геометрия за 24 часа

8 класс

Геометрия за 24 часа

 
 
 
Химия 7 класс

Разное

Предложен к прочтению материал по темам: "Химия как наука и как учебный предмет. Краткая история развития химии как науки"

 
 
 
Сучасна бібліотека як науково - інформаційний центр

Разное

Це стаття яка була подана на конкурс "Шкільний бібліотекар - 2005 року".

 
 
 
Як поставити на облік подарункові надходження

Разное

Створюємо комісію
Відповідно до пункту 1.24 Інструкції з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 17 липня 2000 р. № 64 : [далі — Інструкція № 64), необоротні активи, отримані безоплатно у вигляді безповоротної допомоги, дарунка, приймаються комісією, створеною наказом керівника навчального закладу, до складу якої обов'язково має входити працівник бухгалтерії та І представник установи вищого рівня.
Комісія (у складі не менше ніж 3 особи) має розглянути кожний документ (книгу, брошуру, художній альбом тощо], отриманий у подарунок, та встановити його ціну. Для цього можна ознайомитися з ринковою ціною на такі документи, переглянути букіністичні каталоги, прайс-листи окремих видавництв або ж подивитися вартість аналогічних документів, які є у шкільному і бібліотечному фонді.

 
 
 
Сторінка «Шкільна бібліотека» на сайті школи

Разное

Відповідати вимогам часу — це втілювати інновації, застосовувати на практиці досягнення бібліотечної галузі, використовувати стратегічне планування та проектну роботу, гнучко пристосовуватися до вимог освітніх стандартів.
Сьогодні основною характеристикою шкільних бібліотек міста Харкова стало розмаїття джерел інформації, доступ до яких вони можуть надати. Комп'ютеризація, 100-відсоткове підключення до мережі Інтернет, наявність сторінок «Шкільна бібліотека» на сайтах навчальних закладів і персональна електронна пошта створили реальні умови для трансформації шкільних бібліотек у сучасні бібліотечно-інформаційні центри.

 
 
 
Посадова інструкція бібліотекаря навчального закладу

Разное

1. Загальні положення
1.1. Бібліотекар навчального закладу призначається на посаду та звільняється з неї директором закладу.
1.2. Бібліотекар навчального закладу підпорядковується безпосередньо директору закладу.
1.3. У своїй діяльності бібліотекар навчального закладу керується розпорядженнями директора закладу, статутом, локальними актами та правилами внутрішнього розпорядку навчального закладу, Конституцією України, законами України, указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами, розпорядженнями та методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та Міністерства культури і туризму України, відповідних органів управління освіти, міжнародними правовими актами, Загальною Декларацією прав дитини та Конвенцією прав дитини.

 
 
 
Пожежна безпека в приміщеннях шкільної бібліотеки

Разное

При горінні книг, журналів, документів утворюється багато диму та інших небезпечних продуктів горіння. Пожежі у бібліотеках часто призводять до обвалення стелажів та завалення проходів між ними. Небезпечні фактори таких пожеж здатні створювати реальну загрозу життю та здоров'ю людей, які перебувають у таких приміщеннях та у будівлі школи. Щоб запобігти виникненню пожежі в приміщенні шкільної бібліотеки та, у випадку якщо пожежа все ж таки станеться, уникнути її розповсюдження на інші приміщення школи, необхідно дотримуватися вимог пожежної безпеки та проводити відповідні профілактичні заходи.

 
 
 
 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ  З  ТЕМИ :  “ Профільне  навчання “

Разное

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ З ТЕМИ :
“ Профільне навчання “
1. Закон України “Про освіту “ // Відомості Верховної Ради України.-1991.-№34.-С.451
2. Державна національна програма “Освіта” Україна ХХ1ст. //Осіта.-1993.-№44-46.-С.2-15
3. Державний стандарт загальної середньої освіти в Україні.-К.:Генеза.-1997.-С.4-30
4. Концепція профільного навчання в старшій школі.Затверджено рішення колегії Міносвіти і науки України від 25.09.03р. №10/12-2
5. Профильное обучение: Эксперимент: совершенствование структуры и содержания общего образования /Под ред. А.Ф.Киселева.- М.: Гуманит. Изд.центр ВЛАДОС,2001.-512с.

 
 
 
Go to page:
Categories