Я и эмоции : методические рекомендации / Н. В. Амасович, С. В. Лауткина.- Витебск: ВГУ имени П. М. Машерова, 2019.-65 с.



 
Я и эмоции : методические рекомендации / Н. В. Амасович, С. В. Лауткина.- Витебск: ВГУ имени П. М. Машерова, 2019.-65 с.

Психология

Методические рекомендации "Я и эмоции", выполненные в рамках серии "Всё-знай-ка", позволяют познакомиться с разнообразными эмоциями и чувствами; ситуациями, когда человек их испытывает; учат выражать эмоции и чувства, объяснять свои эмоциональные переживания. Работа с материалами издания развивает в детях толерантность и эмпатию по отношению к другим людям. У детей закрепляются сведения о себе, частях своего тела, предметах личной гигиены, гендерной принадлежности формируются представления о здоровом образе жизни. В ходе работы мы учим детей оценивать своё настроение, свои и чужие поступки, закрепляем этикетные слова, развиваем словарь, фразовую и связную речь, формируем инклюзивную культуру.

 
 






Other books on this section:
ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
У підручнику розкрито сутність організації процесу обслуговування у закладах ресторанного господарства різних типів і класів. Дана характеристика матеріально-технічної бази як необхідної передумови організації процесу обслуговування. Висвітлені основні правила подавання страв і напоїв, культури їх споживання. Охарактеризовані методи і форми обслуговування споживачів, що використовуються в закладах ресторанного господарства як повсякденно, так і при проведенні бенкетів та прийомів, при здійсненні кейтерингового обслуговування, при створенні умов для розваг і відпочинку. Розкриті особливості організації процесу обслуговування в ресторанах, барах, кафе, у закладах ресторанного господарства при готелях. Визначені основні правила і вимоги при обслуговуванні учасників культурних, громадських, спортивних заходів, іноземних туристів, пасажирів на транспорті, соціально-незахищених верств населення тощо.

 
 
 
 Обрученные

Обрученные
«Обручённые» – это история затянувшегося на долгое время соединения двух любящих друг друга молодых людей из народа, крестьян маленького ломбардского села – Ренцо Трамальино и Лючии Монделла. Они и являются главными героями романа.

 
 
 
Програма розвитку дітей від пренатального періоду до 3-х років «ОБЕРІГ»

Програма розвитку дітей від пренатального періоду до 3-х років «ОБЕРІГ»
Анотація Програма розвитку дітей від пренатального періоду до 3-х років «Оберіг» розроблена з метою актуалізації питань становлення майбутньої особистості, починаючи від зачаття дитини, її народження, подальшого розвитку, виховання і навчання у перші три роки життя. Змістове наповнення програми узгоджено із чинним нормативно-правовим законодавством та Базовим компонентом дошкільної освіти. У програмі розкриваються особливості розвитку дитини раннього віку, включаючи пренатальний і перинатальний періоди розвитку; визначаються основні завдання за змістовими розділами, що охоплюють найважливіші етапи життєдіяльності малюка певного віку; містяться орієнтовні показники розвитку та поради батькам. Крім цього, наприкінці кожного року життя представлено інформацію про досягнення психічного розвитку дитини, що виявились у цей віковий проміжок. Матеріали програми адресовано турботливим батькам, педагогам і психологам різних форм здобуття освіти дітьми раннього віку.

 
 
 
Categories