ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНФОРМАЦІЙНО-БІБЛІОТЕЧНИЙ МЕДІА-ЦЕНТР (ІБМЦ) ДОНЕЦЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 61



 
ПОЛОЖЕННЯ  ПРО ІНФОРМАЦІЙНО-БІБЛІОТЕЧНИЙ МЕДІА-ЦЕНТР (ІБМЦ)  ДОНЕЦЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 61

Разное

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНФОРМАЦІЙНО-БІБЛІОТЕЧНИЙ МЕДІА-ЦЕНТР (ІБМЦ)
ДОНЕЦЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 61

 
 






Other books on this section:
Основы здоров’я [Текст] : учебник для 5-их классов общеобразовательных учебных заведений. /И. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. – К . : Алатон, 2013. – 180 с.

Основы здоров’я [Текст] : учебник для 5-их классов общеобразовательных учебных заведений. /И. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. – К . : Алатон, 2013. – 180 с.
Основы здоров’я [Текст] : учебник для 5-их классов общеобразовательных учебных заведений. /И. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. – К . : Алатон, 2013. – 180 с. Підручник "Основи здоров'я" створено відповідно до програми з основ здоров'я для учнів 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Зміст підручника спрямовано на розвиток життєвих навичок, сприятливих для здоров'я, безпеки і гармонійного розвитку учнів. Підручник орієнтовано на використання сучасних педагогічних технологій, зокрема інтерактивних методів.

 
 
 
Математика

Математика
Підручник математики для 2 класу

 
 
 
Химия [Текст] : учебник для 7 классов общеобразовательных учебных заведений. /А. А, Лашевская. – К. : Генеза, 2007. – 200 с. : илл.

Химия [Текст] : учебник для 7 классов общеобразовательных учебных заведений. /А. А, Лашевская. – К. : Генеза, 2007. – 200 с. : илл.
Лашевская, А. А. Химия [Текст] : учебник для 7 классов общеобразовательных учебных заведений. /А. А, Лашевская. – К. : Генеза, 2007. – 200 с. : илл. В учебнике раскрыты значение и привлекательность химии, разнообразие способов познания окружающего мира и его красоты. Автор вместе с учеником анализирует причины и следствия химических явлений, рассказывает о значении химии как социально ориентированной науки и её достижениях, устанавливает межпредметные связи.

 
 
 
Categories