Особливості формування самоосвітньої компетентності учнів



 
Особливості  формування самоосвітньої  компетентності учнів

Методическая литература

Педагогічна скарбниця Доннечини-2004.-№2.-с.33-2004.-№2.-с.33
визначає саомосвіту як сукупність самоорганязації, самовизначення
, самоконтролю ...

 
 






Other books on this section:
Енциклопедія олімпійського спорту в запитаннях і відповідях. Друге видання

Енциклопедія олімпійського спорту в запитаннях і відповідях. Друге видання
УДК 796.032.2(031) ББК 75.4я 2 Б 90 М. М. Булатова Енциклопедія олімпійського спорту в запитаннях і відповідях друге видання Міжнародний олімпійський комітет Національний олімпійський комітет України М. М. Булатова Б 90 Енциклопедія олімпійського спорту в запитаннях і відповідях. Друге видання. — К.: Олімпійська література, 2011. — 400 с.: іл. ISBN 978-966-8708-14-5 Енциклопедія пропонує здійснити екскурс у витоки зародження олімпійського руху, головні віхи його розвитку та сьогодення через систему запитань і відповідей. Книга складається із п’яти частин. Частина І містить широкий довідковий матеріал з історії Олімпійських ігор Стародавньої Греції. У частині ІІ висвітлені питання відродження Олімпійських ігор, створення Міжнародного олімпійського комітету і роль у цьому П’єра де Кубертена. Надана характеристика діяльності восьми президентів Міжнародного олімпійського комітету. У частині ІІІ представлено інформацію про олімпійські символи та церемонії, структуру Міжнародної олімпійської системи. Частина ІV присвячена олімпійським видам спорту, видатним спортсменам — чемпіонам Олімпійських ігор. Частина V містить інформацію про участь українських спортсменів у Міжнародному олімпійському русі. Для дітей та молоді, фахівців галузі фізичного виховання і спорту та освіти, широкого загалу читачів, які цікавляться історією і сьогоденням олімпійського руху. ISBN 978-966-8708-14-5 © Булатова М. М.

 
 
 
Дисграфия: учусь различать звуки: 1-4 классы / О. В. Суслова, М. В. Малым. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2017.-62 с.

Дисграфия: учусь различать звуки: 1-4 классы / О. В. Суслова, М. В. Малым. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2017.-62 с.
В данном пособии подобрана система коррекционных упражнений по преодолению акустической дисграфии. Этот вид нарушений письма часто встречается у учеников начальной школы. Он связан с неточностью различия звуков на слух и проявляется в заменах букв, обозначающих близкие по звучанию и произношению звуки. Пособие содержит подборку материала для коррекции письма, соответствующего требованиям ФГОС начального образования, основным УМК по русскому языку и логопедическим коррекционным программам. Пособие адресовано учителям-логопедам специальных школ разного вида, а также общеобразовательных школ, учителям начальных классов, родителям детей с предпосылками к дисграфии или стойкими нарушениями в письменной речи. Работу по тетрадям можно проводить на групповых занятиях и индивидуально.

 
 
 
Індівідуальний план за 1 семестр 2018-2019 н.р

Індівідуальний план за 1 семестр 2018-2019 н.р
Індівідуальний план за 1 семестр виконувати за датою, яка вказана в плані.

 
 
 
Categories