Олімпійський у серцях вогонь. Історія виникнення та становлення НОК України.



 
Олімпійський у серцях вогонь. Історія виникнення та становлення НОК України.

Физкультура и спорт

ББК 83.3(УКР)
К12
Кулик Володимир Васильович
К12 Олімпійський у серцях вогонь. Історія виникнення та становлення
НОК України. – К.: “МП Леся”, 2007. – 308 с.
ISBN 966-8126-72-6
У документальних нарисах, написаних у популярній формі, вперше у
спортивній літературі розповідається про драматичну історію створення, визнан-
ня і становлення Національного олімпійського комітету України, участь наших
спортсменів самостійними командами в найпрестижніших змаганнях – зимових і
літніх Олімпійських іграх сучасності.
Розраховано на спеціалістів фізичної культури та спорту, шанувальників
олімпійського руху, уболівальників, широкий читацький загал.
Книга багато ілюстрована.
Рецензенти:
М. М. Булатова,професор, докторпедагогічнихнаук, проректорНаціонального
університету фізичного виховання і спорту України, ректор Олімпійської академії
України;
О. М. Вацеба, професор, кандидат педагогічних наук, проректор Львівського
державного університету фізичного виховання і спорту.
Книга видана за сприяння
Національного олімпійського комітету України
Упорядкування та “Діалоги” – Анатолій Волошин
ББК 83.3(УКР)
© Кулик В. 2007
ISBN 966-8126-72-6 © Издательство “МП Леся”,
оформление, 2007

 
 






Other books on this section:
  Император

Император
Действие романа известного немецкого писателя разворачивается в Египте во время пребывания там римского императора Адриана в 132 г.н.э.

 
 
 
Інформатика  9 кл

Інформатика 9 кл
основний підручник

 
 
 
Я и эмоции : методические рекомендации / Н. В. Амасович, С. В. Лауткина.- Витебск: ВГУ имени П. М. Машерова, 2019.-65 с.

Я и эмоции : методические рекомендации / Н. В. Амасович, С. В. Лауткина.- Витебск: ВГУ имени П. М. Машерова, 2019.-65 с.
Методические рекомендации "Я и эмоции", выполненные в рамках серии "Всё-знай-ка", позволяют познакомиться с разнообразными эмоциями и чувствами; ситуациями, когда человек их испытывает; учат выражать эмоции и чувства, объяснять свои эмоциональные переживания. Работа с материалами издания развивает в детях толерантность и эмпатию по отношению к другим людям. У детей закрепляются сведения о себе, частях своего тела, предметах личной гигиены, гендерной принадлежности формируются представления о здоровом образе жизни. В ходе работы мы учим детей оценивать своё настроение, свои и чужие поступки, закрепляем этикетные слова, развиваем словарь, фразовую и связную речь, формируем инклюзивную культуру.

 
 
 
Categories