Олімпійська освіта: теорія і практика



 
Олімпійська освіта: теорія і практика

Физкультура и спорт

ББК 75.4(0)90
УДК 796.032
Схвалено Комісією з фізичної культури Науково-методичної Ради
з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту для використання
в загальноосвітніх навчальних закладах. Лист № 1.4/18-Г-165 від 21.03.2011 р.
Видання Національного олімпійського комітету України
РЕЦЕНЗЕНТИ:
М. М. Булатова
доктор педагогічних наук, професор
Л. П. Сущенко
доктор педагогічних наук, професор
Т. А. Дмитрієва
учитель-методист
Єрмолова В.М. Олімпійська освіта: теорія і практика: навч. посіб. /
В. М. Эрмолова. – К., 2011. 335 с.
У посібнику розглянуто історичні та теоретико-методичні засади
інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів. Подано
практичний матеріал з олімпійської освіти, який може бути використаний у
навчальній та позакласній роботі в загальноосвітніх навчальних закладах.
Для вчителів, педагогічних працівників таборів відпочинку, студентів
спортивних і педагогічних вищих навчальних закладів.
ББК : 75.4(0)90
УДК : 796.032
© Національний олімпійський комітет України, 2011
© Олімпійська академія України, 2011
© В.М.Єрмолова, 2011

 
 






Other books on this section:
 Завоеватели

Завоеватели
Роман Андре Мальро «Завоеватели» – о всеобщей забастовке в Кантоне (1925 г.), где Мальро бывал, что дало ему возможность рассказать о подлинных событиях, сохраняя видимость репортажа, хроники, максимальной достоверности. Героем романа является Гарин, один из руководителей забастовки, «западный человек" даже по своему происхождению (сын швейцарца и русской). Революция и человек, политика и нравственность – об этом роман Мальро.

 
 
 
English 10

English 10
Новий підручник «Англійська мова (10-й рік навчання). Рівень стандарту» для 10 класу закладів загальної середньої освіти автора О. Карпюк відповідає оновленій чинній програмі з іноземних мов. Рівень стандарту з англійської мови передбачає набуття учнями англомовного досвіду, який забезпечує cформованість в них комунікативної компетентності на рівні незалежного користувача (В1) на час завершення середньої школи. Підручник реалізовує компетентісний потенціал галузі «іноземні мови», передбачений програмою. Навчальний матеріал книги сприяє формуванню в десятикласників усіх зазначених у програмі ключових компетентностей. Сторінки підручника містять рамки-рубрики з виділенням активної лексики, нового граматичного явища, зі списком корисних фраз або інструкцією щодо створення того чи іншого виду писемної комунікації, з порадою про застосування певної навчальної стратегії тощо.

 
 
 
Музичне мистецтво [Текст] : підручник для 5 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. / Л. Г. Кондратова. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2013. – 176 с. : іл.

Музичне мистецтво [Текст] : підручник для 5 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. / Л. Г. Кондратова. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2013. – 176 с. : іл.
Кондратова, Л. Г. Музичне мистецтво [Текст] : підручник для 5 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. / Л. Г. Кондратова. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2013. – 176 с. : іл.

 
 
 
Categories