Філософія. Історія філософії



 
Філософія. Історія філософії

10 класс

Філософія. Історія філософії: Підручн. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. (профільний рівень)

 
 






Other books on this section:
Модель сформованості бібліотечно-бібліографічних умінь та навичок школярів: посібник для проведення бібліотечних уроків у ЗОШ

Модель сформованості бібліотечно-бібліографічних умінь та навичок школярів: посібник для проведення бібліотечних уроків у ЗОШ
Цей посібник допоможе у проведенні бібліотечних уроків. У посібнику зібрані уроки з різноманітних джерел.

 
 
 
English 10

English 10
Новий підручник «Англійська мова (10-й рік навчання). Рівень стандарту» для 10 класу закладів загальної середньої освіти автора О. Карпюк відповідає оновленій чинній програмі з іноземних мов. Рівень стандарту з англійської мови передбачає набуття учнями англомовного досвіду, який забезпечує cформованість в них комунікативної компетентності на рівні незалежного користувача (В1) на час завершення середньої школи. Підручник реалізовує компетентісний потенціал галузі «іноземні мови», передбачений програмою. Навчальний матеріал книги сприяє формуванню в десятикласників усіх зазначених у програмі ключових компетентностей. Сторінки підручника містять рамки-рубрики з виділенням активної лексики, нового граматичного явища, зі списком корисних фраз або інструкцією щодо створення того чи іншого виду писемної комунікації, з порадою про застосування певної навчальної стратегії тощо.

 
 
 
Історія України (Вступ до історії) [Текст] : підручник для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / В. С. Власов. – К. : Генеза, 2013. – 256 с. : іл.

Історія України (Вступ до історії) [Текст] : підручник для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / В. С. Власов. – К. : Генеза, 2013. – 256 с. : іл.
Власов, В. С. Історія України (Вступ до історії) [Текст] : підручник для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / В. С. Власов. – К. : Генеза, 2013. – 256 с. : іл. Підручник Історія України (Вступ до історії) створено відповідно до нової навчальної програми з історії України для 5 класу. Основний зміст навчальної книги побудовано на українознавчих засадах. Запропонована в підручнику методика дає змогу реалізувати в повному обсязі змістові лінії навчального курсу. У текстових (основний текст, адаптовані до вікових особливостей історичні документи) та позатекстових (апарат організації засвоєння та контролю, ілюстрований матеріал) компонентах підручника, спрямованих на формування історичного мислення у школярів, враховано принципи й підходи компетентнісно орієнтованого навчання історії.

 
 
 
Categories