Економічна теорія



 
Економічна теорія

Экономические науки

Посібник містить системний виклад концептуальних положень економічної тео-
рії у контексті сучасних вимог економічної освіти. З’ясовується сутність і специфіка
основних механізмів ринкової економіки, а також фактори, які впливають на мікро- і
макроекономіку, методи та засоби економічного регулювання.
Посібник включає окрім основного викладу теоретичних положень економіч-
ної теорії та їх графічно-математичної інтерпретації також розгорнуту довідково-
допоміжну частину (економічний словник, іменний покажчик, лауреати Нобелівської
премії з економіки за 1968–2008 роки, список англійських скорочень, покажчик анг-
лійських термінів).
Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, науков-
ців, бізнесменів, всіх тих, хто цікавиться економічною теорією.

 
 






Other books on this section:
Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики

Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів №1.4/18−Г−2801 від 23.12.08 Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики : навчальний посібник / В. В. Корольський, Т. Г. Крамаре-нко, С. О. Семеріков, С. В. Шокалюк ; науковий редактор академік АПН України, д.пед.н., проф. М. І. Жалдак. – Кривий Ріг : Книжкове видавництво Кирєєвського, 2009. – 324 с. У посібнику подаються методичні рекомендації щодо використання у навчанні математики інформаційно-комунікаційних засобів, дібрано зміст навчального матеріалу, комп’ютерно-орієнтовані методи і форми навчання. Розглядаються актуальні питання застосування електронних, дистанційних та мобільних технологій навчання математики. До посіб-ника додається DVD з програмно-методичним забезпеченням та бібліо-текою наочностей. Посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів, вчителів математики загальноосвітніх шкіл, викладачів професійних навчально-виховних закладів, методистів та викладачів педагогічних ВНЗ. Матеріали окремих розділів посібника адресовано широкому колу педагогічної громадськості, що цікавиться передовим досвідом комп’ютеризованого навчання.

 
 
 
Интегрированный курс «Литература» (русская и мировая) [Текст] : учебник для 6 кл. общеобразоват. учеб. завед. С обучением на русском языке / Е. Е, Бондарева, Н. И. Ильинская, В. И. Ма

Интегрированный курс «Литература» (русская и мировая) [Текст] : учебник для 6 кл. общеобразоват. учеб. завед. С обучением на русском языке / Е. Е, Бондарева, Н. И. Ильинская, В. И. Ма
Бондарева, Е. Е. Интегрированный курс «Литература» (русская и мировая) [Текст] : учебник для 6 кл. общеобразоват. учеб. завед. С обучением на русском языке / Е. Е, Бондарева, Н. И. Ильинская, В. И. Мацапура, Г. В. Биткивская. – К. : Грамота, 2014. – 240 с. Учебник содержит материал соответствующий действующей программе по литературе (русская и мировая) для общеобразовательных учебных заведений - художественные произведения, теоретические сведения, теоретико-литературные понятия, методический аппарат. С целью повышения эффективности использования предложенных материалов в учебнике предусмотрены тематические рубрики.

 
 
 
ПРАВИЛЬНО ПРОИЗНОСИМ ЗВУК Л. Логопедический альбом. — Екатеринбург: ООО «Издательский дом Ли-тур», 2007. — 24 с.

ПРАВИЛЬНО ПРОИЗНОСИМ ЗВУК Л. Логопедический альбом. — Екатеринбург: ООО «Издательский дом Ли-тур», 2007. — 24 с.
В логопедическом альбоме вы найдете оригинальную и эффективную систему упражнений для исправления недостатков звукопроизношения у дошкольников и младших школьников. Выполняя под руководством взрослого занимательные упражнения в альбоме, ребенок не только улучшает произносительные навыки, но и совершенствует внимание, память, воображение, мышление, пополняет запас сведений. Большинство заданий рассчитаны на работу с карандашом в руках, что дополнительно развивает графические навыки малыша, усиливает интерес к упражнениям, придает им значимость, увеличивает продолжительность и результативность занятий. Адресовано родителям и педагогам для занятий с дошкольниками 4—8 лет.

 
 
 
Categories