Англійська мова. Зошит до підручника «Англійська мова. 5 клас» для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови.



 
 Англійська мова. Зошит до підручника «Англійська мова.  5 клас» для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови.

5 класс

Калініна, Л. В. Англійська мова. Зошит до підручника «Англійська мова. 5 клас» для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови.

 
 






Other books on this section:
Работа с Microsoft Office 2016: Excel

Работа с Microsoft Office 2016: Excel
Данное методическое руководство предназначено для проведения лабораторных и практических занятий по курсу «Информационные технологии», а также для самостоятельного изучения работы приложений в среде операционной системы MS Windows

 
 
 
Посадова інструкція бібліотекаря навчального закладу

Посадова інструкція бібліотекаря навчального закладу
1. Загальні положення 1.1. Бібліотекар навчального закладу призначається на посаду та звільняється з неї директором закладу. 1.2. Бібліотекар навчального закладу підпорядковується безпосередньо директору закладу. 1.3. У своїй діяльності бібліотекар навчального закладу керується розпорядженнями директора закладу, статутом, локальними актами та правилами внутрішнього розпорядку навчального закладу, Конституцією України, законами України, указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами, розпорядженнями та методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та Міністерства культури і туризму України, відповідних органів управління освіти, міжнародними правовими актами, Загальною Декларацією прав дитини та Конвенцією прав дитини.

 
 
 
Преодоление алалии и задержки речевого  развития  у  детей. Метод сенсорно-интегративной логотерапии. Конспекты занятий. - М.: ЛОГОМАГ, 2015. - с.90

Преодоление алалии и задержки речевого развития у детей. Метод сенсорно-интегративной логотерапии. Конспекты занятий. - М.: ЛОГОМАГ, 2015. - с.90
Издание представляет собой практикоориентированное методическое пособие, отражающее многолетний опыт работы автора с детьми, страдающими алалией и задержкой развития речи. В пособии представлено обоснование и методическое наполнение метода сенсорно-интегративной логотерапии, разработанного автором. Логопед, педагог профиля или родитель сможет использовать данное пособие, поскольку содержание работы представлено в виде конспектов занятий в едином цикле, позволяющим вызвать речь у неговорящего ребенка.

 
 
 
Categories