Основи інформатики. 7 клас [Текст] : експериментальний навчальний посібник / І. Л. Володіна, В. В. Володін, Ю. О. Дорошенко, Ю. О. Столяров. – Х. : Гімназія, 2007. – 384 с.



 
Основи інформатики. 7 клас [Текст] : експериментальний навчальний посібник / І. Л. Володіна, В. В. Володін, Ю. О. Дорошенко, Ю. О. Столяров. – Х. : Гімназія, 2007. – 384 с.

7 класс

Володіна, І. Л. Основи інформатики. 7 клас [Текст] : експериментальний навчальний посібник / І. Л. Володіна, В. В. Володін, Ю. О. Дорошенко, Ю. О. Столяров. – Х. : Гімназія, 2007. – 384 с.
Експериментальний навчаль ний посібник призначений для вивчення курсу «Інформатика» в 7 класі загальноосвітніх навчальних закладах. Він може бути використаний для самостійної роботи учнів при першому знайомстві з основами інформатики.
Посібник складається з двох частин: комп’ютерні технології та основи алгоритмізації, які представлені в ньому як єдине ціле.

 
 






Інші книги з цього розділу:
«Зимми»: христиане и евреи под властью ислама

«Зимми»: христиане и евреи под властью ислама
Книга «Зимми» (французское издание – 1980 г., английское – 1985 г.) считается незаменимой для желающих получить наиболее глубокое представление о доктрине и практике ислама по отношению к зимми – неарабским и немусульманским общинам в странах Ближнего Востока, то есть в странах, подпавших под владычество мусульман после арабского завоевания. В ходе глубокого научного анализа автор умело отделяет факты от наслоившихся на них мифов. Исследовательница привлекает огромное количество документов, относящихся к различным эпохам и регионам, и наглядно описывает историю и судьбу зимми. Многие из документов публикуются впервые. Этот труд позволяет современному читателю – специалисту и неспециалисту – уяснить крайне существенный аспект сложной жизненной ситуации на Ближнем Востоке.

 
 
 
Використання сучасних педагогічних технологій при проведенні занять гуртків.

Використання сучасних педагогічних технологій при проведенні занять гуртків.
Глізнуца О. Впровадження інтерактивних технологій у ПНЗ // Позашкілля. – 2012, серпень. – с.11 – 13. 1. Даниленко Л.І. Теорія і практика інноваційної діяльності в загальній середній школі// Управління освітою. 2001. - №3. - С. 18-24 2. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. - К., 2004 3. Ігнатенко М. Сучасні освітні технології // Математика в шк.,-2003.-№4. 4. Помазан Т. Інтерактивні форми роботи в гуртках // Позашкілля. – 2012, вересень. – с. 12 -13. 5. Використання сучасних педагогічних технологій при проведенні занять гуртків. Методика використання гри на заняттях гуртка [електронний ресурс]. 6. Химинець В.В. Інноваційна освітня діяльність/ В.В. Химинець. – Ужгород: Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2007. – 364 с.

 
 
 
Русский язык [Текст] : учебник для 5-го кл. общеобразовательных учебных заведений с обучение на украинском языке (1-й год обучения). / Т. М. Полякова, Е. И. Самонова. – К . : Генеза,

Русский язык [Текст] : учебник для 5-го кл. общеобразовательных учебных заведений с обучение на украинском языке (1-й год обучения). / Т. М. Полякова, Е. И. Самонова. – К . : Генеза,
Полякова, Т. М. Русский язык [Текст] : учебник для 5-го кл. общеобразовательных учебных заведений с обучение на украинском языке (1-й год обучения). / Т. М. Полякова, Е. И. Самонова. – К . : Генеза, 2013. – 256 с . : илл.

 
 
 
Категорії