Етикет електронного спілкування


Кухар Денис

30.03.2015, 14:08
1
"Класна оцінка"
Ученик

Електронна пошта - засіб спілкування людей, тому вона передбачає дотримання певних правил ввічливості. Деякі з них не відрізняються від загальноприйнятих норм людського спілкування:    

  • починати текст листа слід з привітання, завершувати підписом;            

  • якщо звертаєтеся до людини, з якою ви особисто не знайомі, називайте себе;

  • не забудьте вжити слова «будь ласка», якщо звертаєтеся до кого-небудь з проханням;

  • подякуйте, якщо хтось допомагає вам;

  • слідкуйте за тоном вашого листа, намагайтеся уникати фраз, що можуть стати причиною конфлікту на релігійній, расовій, політичній чи іншій основі;

  • не надсилайте в листах неперевірені дані без посилання на їхнє джерело;

  • намагайтеся не допускати граматичних помилок, використовуйте  засоби перевірки орфографії, надані поштовою службою.

  • зазначайте тему свого листа. Часто користувач орієнтується саме на тему, коли переглядає пошту та обирає листи для отримання із сервера;

  • не пишіть увесь текст листа великими літерами - його важко читати

  • не зловживайте позначкою високої важливості листа;

  • не надсилайте в листах оголошень і реклами, якщо вони не є предметом обговорення;

  • включайте до повідомлення цитати з листа, на який відповідаєте якщо ви посилаєтеся на деякі слова співрозмовника;

  • не додавайте без потреби прикріплення до листа, це суттєво впливає на його розмір. За можливості стискайте файли, що прикріплюються. використовуючи програми-архіватори. Повідомляйте адресата, як: файли додаєте до листа, оскільки часто через прикріплені файли розповсюджуються комп'ютерні віруси.

Передавати міміку та жести, допоможуть виразити смайлики.

 

Кухар Денис

30.03.2015, 14:09
2
"Класна оцінка"
Ученик

Класний форум!!

Королева Инна

26.07.2018, 12:46
3
"Класна оцінка"
Ученик

ну да полезная информация



Залишати повідомлення можуть тільки зареєстровані користувачі
реєстрація