РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

26.05.2014

21:52

автор:

Аркушина Д. С.
216
 

повідомлень немає

00
 
Що ви думаєте про роботу ДНЗ № 44 "Пролісок"? Чекаємо на Ваші відгуки та пропозиції

повідомлень немає

00
 

02.03.2015

19:00

автор:

Ковтун Т. В.
426
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

25.04.2016

10:42

автор:

Шевченко Е. В.
47208
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 
Делитесь с нами своими увлечениями, ищите себе единомышленников!))

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

28.10.2013

19:21

автор:

Медяник Я. В.
23
 

07.11.2012

12:02

автор:

Шкарівська І. ..
77
 

повідомлень немає

10
 
Постараемся максимально и емко ответить на каждый Ваш вопрос! С ув. Школа № 18, г. Макеевка

повідомлень немає

00
 

07.04.2013

09:32

автор:

Мазур Л. Н.
11
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

24.02.2013

20:02

автор:

лозіна о. о.
11
 
Мы ждём ваших вопросов по организации учебного и воспитательного процесса. Рассмотрим все ваши пожелания.

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 
Для обговорення даної технології вчителями та учнями школи

повідомлень немає

00
 
Здесь можно высказывать пожелания по оснащению сайта, добавлению новых интересных страниц, а также что хотелось бы изменить.

19.01.2014

19:10

автор:

Якимов О. В.
11
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 
КДНЗ № 191 "Посмішка"

повідомлень немає

00
 
00
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

02.02.2015

16:37

автор:

Придиус О. А.
11
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 
Психологический форум, общие обсуждения вопросов психологии, консультации и советы психолога.

24.12.2015

17:33

автор:

Голобородова В. В.
67
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 
53439
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

13.01.2015

15:53

автор:

Класна О. П.
12
 
Здесь вы можете оставить отзывы и пожелания о работе сайта. Задать вопросы связанные с работой нашего сайта.

повідомлень немає

00
 
Приглашаем всех к общению на нашем форуме! Давайте вместе создадим место для общения, где каждый из нас может высказать своё мнение, выслушать чей-то совет, получить квалифицированную консультацию специалистов...

01.03.2016

13:39

автор:

Захаров Д. К.
513
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 
Шановні колеги! Запрошую Вас на вчительський форум сайту літературно-художнього журналу Дніпро (http://dnipro-ukr.com.ua/forum/viewforum.php?f=32) Цікавий і корисний форум та журнал!!! Обмін досвідом колегами з усієї країни! Ласкаво просимо! До речі, талановитій молоді школи теж, напевне, сподобається і сам журнал "Дніпро" і рубрика "Шкільне життя" на сайті (http://dnipro-ukr.com.ua/forum/viewforum.php?f=56)

07.05.2013

08:44

автор:

user deleted
916
 

04.12.2013

14:48

автор:

Джуринская . А.
13
 

повідомлень немає

00
 

22.05.2013

13:37

автор:

Суходольская С. А.
11
 
Висловлення думки щодо сайту нашої позашкільної установи та нашої діяльності.

20.01.2014

09:03

автор:

Анохіна Т. Г.
13
 
ШАХТЁРСКАЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНЕЙ №11 МОН ДНР

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 
Чи потрібна шкільна форма?

31.01.2014

09:34

автор:

Воробйова О. С.
313
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 
Рекомендації психолога батькам щодо розвитку пізнавальної сфери дітей Увага 1. У кожне заняття включайте вправи, ігри на розвиток уваги, широко представлені в літературі для педагогів і батьків. 2. Включайте в заняття завдання, що потребують тривалого зосередження: намалювати місто, побудувати складний міст, прослухати і переказати казку тощо. 3. Частіше пропонуйте дітям, особливо з низьким показником розвитку уваги, вправи: у газеті, у старій книзі на одній зі сторінок закрес- лювати олівцем усі букви «а», намагаючись не пропускати їх (завдання поступово можна ускладнити, попросивши дитину закреслити всі букви «а», обвести у кружечок усі букви «к», підкреслити всі букви «о»). 4. Використовуйте дидактичні ігри з чітко вираженими правилами. 5. Регулярно включайте дітей у виконання завдань за попередньо розробленим планом дій: можна виконувати будівлі з конструкторів, малюнки, орнаменти, аплікації, вироби, форму яких ви задаєте словесно або за допомогою схеми. 6. Тренуйте дітей у переказі розповідей, казок за схематичним планом, складеним вами. 7. Пропонуйте дітям: повторювати слова, цифри, речення, сказані вами; незакінчені фрази, які потрібно закінчити; запитання, на які необхідно відповісти, заохочуючи тих дітей, хто намагається частіше відповідати на них. 8. Учіть порівнювати, аналізувати зразок і результати своєї або чужої роботи, знаходити і виправляти помилки. 9. На уроках у школі від дітей буде потрібно швидке переключення уваги з одного виду діяльності на інший. Цю властивість уваги можна формувати за допомогою рухових вправ. Дитина повинна починати, виконувати й закінчувати свої дії за командою дорослого, швидко переходячи від одного виду рухів до іншого: стрибати, зупинятися, крокувати тощо. 10. Періодичне переключення з одного виду роботи на інший, багатогранна структура заняття, активна пізнавальна діяльність, формування операцій контролю і самоконтролю — такий підхід зробить заняття цікавим для дітей, що саме по собі сприятиме організації їхньої уваги. Пам 'ять 1. Пояснюючи дітям новий матеріал і повторюючи пройдений, сполучіть словесне пояснення з наочністю або із зображенням тих предметів або явищ, про які йдеться, використовуйте малюнки, таблиці, схеми (особливо для дітей із доброю зоровою пам'яттю). 2. До дітей з недостатньо добре розвиненою слуховою пам'яттю необхідний індивідуальний підхід: опора не тільки на слух, а й на інші органи почуттів (зір, нюх, дотик). 3. Для поліпшення процесу пам'яті виховуйте в дітей прийоми осмисленого запам'ятовування і пригадування, уміння: аналізувати, виділяти у предметах зв'язки, ознаки, порівнювати предмети та явища між собою, знаходити в них подібності й відмінності; здійснювати узагальнення, поєднувати різні предмети за якимись загальними ознаками; класифікувати предмети та явища на основі узагальнення; встановлювати значеннєві зв'язки між пропонованими об'єктами для завчання й навколишніми предметами. 4. Включайте ігри і вправи для розвитку пам'яті в кожне заняття. Мислення Мовлення Розумовий процес складається з низки операцій. Найпоширеніші з них — аналіз, синтез, аналогія, порівняння, узагальнення, класифікація. Найчастіше більшість із них не усвідомлюються. Тому для того, щоб дитина активно володіла розумовими операціями, їх треба виділити, довести до рівня усвідомлення і спеціально навчити. 1. Включайте в заняття завдання на: порівняння пари предметів або явищ — знаходження подібності й відмінностей між ними; класифікацію, узагальнення різних предметів за загальними ознаками; знаходження «зайвого» слова або зображення, не пов'язаного загальною ознакою з іншими; складання цілого з частин (розрізні картинки); послідовне розкладання картинок і складання розповіді за ними; усвідомлення закономірностей (розглянути орнамент, візерунок, продовжити його); завдання на кмітливість, логічні міркування тощо. 2. Заняття з малювання, ліплення, виготовлення різних виробів повинні не тільки включати копіювання зразка і відпрацьовування окремих графічних навичок, а й розвивати вміння планомірно досліджувати предмети, фантазувати, уявляти. 3. Розширюйте кругозір дітей, їхні основні уявлення про природні, соціальні явища, нагромаджуйте в дітей знання і враження, обговорюючи з ними прочитані книжки, аналізуючи поведінку людей. 4. З метою розвитку мовлення: після читання вголос казок, розповідей, просіть дітей переказати почуте, відповісти на запитання, поставити свої; розвивайте в дітей уміння будувати розповідь за картинкою, за планом, за темою; допомагайте дітям будувати висновки, міркування, робити умовиводи; учіть дітей доводити свою думку, виражати її. На занятті має звучати не монолог вихователя, а діалог із дитиною або групою дітей. Дрібна моторика Розвиток дрібної моторики перебуває у тісному зв'язку з розвитком мовлення й мисленням дитини. Тому бажано щодня робити якісь вправи: катати по черзі кожним пальцем камінчики, дрібні намистинки, кульки; розминати пальцями пластилін; стискати й розтискати кулачки, при цьому можна уявляти, начебто кулачок — пуп'янок квітки (уранці він прокинувся й розкрився, а ввечері заснув — закрився, сховався); робити м'які кулачки, які можна легко розтиснути й у які дорослий може просунути свої пальці, і міцні, які не розтиснеш; двома пальцями руки (указівним і середнім) «ходити» по столі: спочатку повільно, начебто хтось крадеться, а потім швидко, начебто бігти (вправа проводиться спочатку правою, а потім лівою рукою); показувати окремо тільки один палець — указівний, потім два — указівний і середній, далі три, чотири і п'ять, показувати тільки один великий палець окремо; тарабанити всіма пальцями обох рук по столі; махати в повітрі тільки пальцями; кистями рук робити «ліхтарики»; плескати в долоні тихо й голосно в різному темпі; збирати всі пальчики в пучку; нанизувати великі ґудзики, намистини, кульки на нитку; намотувати тонкий дріт у кольоровій обмотці на котушку, на власний палець; шв'язувати вузли на товстій мотузці, шнурівці; застібати ґудзики, гачки, блискавки, кнопки, замочки, закручувати кришки, заводити механічні іграшки ключиком. Корисні такі види діяльності, як образотворча, конструктивна. Рекомендації щодо емоційно-особистісних проблем Упертість, примхи, неслухняність, дух суперечності 1. Як тільки дитина починає вередувати, обійміть її, переконайте у своїй любові й постарайтеся відвернути од капризу. 2. Якщо не вдалося це зробити, залишіть її у спокої, не звертайте на неї уваги, не беріть у цій сцені участі. Зберігайте спокій і байдужість, що б дитина не робила. 3. Якщо дитині колись удалося домогтися свого за допомогою примхи, вона робитиме це повсякчас. 4. Коли дитина заспокоїться, ласкаво поговоріть із нею. Скажіть їй, як вас засмутила її поведінка, виразіть упевненість, що надалі вона поводитиметься краще. 5. Діти не вміють управляти ні своїм обуренням, ні почуттям провини. Тому не можна виявляти після істерики дитини невдоволення, лаяти й дорікати їй, погрожувати покаранням, а краще сказати їй, що вона вже досить покарала себе, і показати, що, незважаючи ні на що, ви її любите. 6. Дитина набагато охочіше прийме вказівки, радо виконуватиме їх, якщо буде переконаною в тому, що її люблять. 7. Постарайтеся поменше читати мораль, установлювати заборони, указувати, карати, тиснути і побільше виявляйте тепла, доброзичливості, спокою, терпіння, ласки, поблажливості, навіть ціною деяких компромісів. Негативістська демонстративність поведінки Подібна поведінка обумовлена порушенням стосунків із дорослими. Для таких дітей характерна демонстративність у сполученні з переживанням дефіциту спілкування, уваги, високих оцінок. Рекомендується чіткий розподіл, регуляція батьківської і виховательської уваги до дитини за формулою: «приділяти їй увагу не тоді, коли вона «погана», а коли вона гарна». Основна рекомендація: відкрите, довірливе спілкування в ті хвилини, коли дитина спокійна, урівноважена, робить те, що треба (або, принаймні, те, що можна). Агресивність Кращий спосіб уникнути надмірної агресивності в дитині — виявляти до неї любов. Агресивна реакція — це реакція боротьби. Вона складається з незадоволеності, протесту, виникає при спробі дитини змінити становище речей. Розпач, роздратування, жаль, нетерпіння дорослі виражають драматичніше і переконливіше, ніж любов, тому, якщо дитина бачить у дорослих людей, що більш-менш регулярно приглушують її, вона неодмінно стає злою й агресивною. Свою агресію дитина може виявляти не обов'язково до об'єкта невдоволення, а до людей, тварин. Якщо дитина була надто розпещена або заголублена у перші 3—4 роки життя, то її психічний розвиток сповільнюється, і тоді всяка зміна ставлення до неї викликає агресивні дії. Лише одне ласкаве слово може зняти озлоблення дитини. Потрібно, щоб вона почувалася прийнятою й улюбленою, потрібно зрозуміти причини протесту й опору та вилучити їх. Необхідно зняти тривожність, чому сприяє тепла емоційна атмосфера вдома й у групі, тому що за агресією стоїть відчуття небезпеки, погрози зовнішнього світу. Дуже важливо давати вихід агресії. Для цього існують нескладні прийоми: дати змогу дитині люто рвати папір, різати пластилін, робити необразливі руйнівні дії, що у приступі агресії дитина може робити довго і з насолодою. Після цього корисні заспокійливі заняття типу гри з піском, водою і (або) релаксація. Якщо обурення дитини постійно приглушується, то воно нагромаджується і виявляється часто лише у зрілому віці, коли неможливо виявити причини, тому що агресивність уже виливається в інші форми. Підвищена рухова збудливість (гіперактивність) Якщо дитина надмірно рухлива, якщо в неї часто змінюється настрій, якщо вона страждає на енурез, гризе нігті, смокче палець, погано спить — усе це ознаки нервового напруження. Причини: несприятлива обстановка в родині, надмірна вимогливість, суворість, принциповість батьків або інших дорослих, їхня брутальність або непослідовність поведінки; грубі родопомічні процедури, родова травма, раннє пошкодження головного мозку; реакція дітей на заборони бігати, лазити, стрибати, що переходить у тривожний стан, дратівливість. Окрики, обсмикування, невдоволення й роздратування дорослих у такі хвилини, спроби втихомирити дитину дають прямо протилежний ефект, тому що це саме ті заходи, що викликають у дитини бажання рухатися ще більше. Кращий спосіб — терміново знайти будь-яке заняття, пов'язане з рухом, гру, що потребує великих фізичних зусиль, тому що надмірною рухливістю дитина намагається розрядити нервове напруження. У спілкуванні з такими дітьми сполучіть твердість і послідовність з теплотою і доброзичливістю. Боязкість, тривожність, відгородженість, бар'єри у спілкуванні Знайдіть будь-яку галузь реальних успіхів, підкреслено виділяйте гаку діяльність, у якій дитина успішна, може самореалізуватися, самостверджуватися, переживати успіх і пов'язані з ним позитивні емоції, знайти втрачену віру в себе. Не дратуйтеся через повільність (такі діти унаслідок тривожності боязкі, загальмовані, що виявляється у сповільненості моторики, психічних реакцій). Не робіть за дитину те, що вона у силах зробити сама. Залучайте її до ігор, що розвивають рухи, вправність, спритність, швидкість реакції. Особливу увагу приділяйте вихованню в дитини самостійності й ініціативи, тому що її активність невисока і вона схильна робити те, що їй запропонують. З цією метою використовуйте колективні ігри, частіше пропонуючи дитині виконання ролей, що потребують прийняття яких-небудь рішень, активного мовного спілкування з іншими дітьми (наприклад, роль капітана корабля, лікаря тощо). Залучайте дитину до частих виступів перед дитячою і дорослою аудиторією (читання віршів, ролі у спектаклі, танцювальні ігри). Для розвитку великих рухів домагайтеся підвищення рухової активності дитини. При цьому не потрібно залучати її до участі у спортивних заняттях: невдачі можуть віджахнути її од фізкультури. Корисні фізична зарядка, жартівливі, рухливі ігри. За тривожністю може стояти брак емоційної підтримки з боку оточуючих. Тому насамперед необхідно створити вдома й у групі атмосферу безпосереднього емоційного спілкування, взаєморозуміння, довіри, що зніме в дитини почуття тривожності перед дорослими й дітьми, і допоможе їй вільно виявляти своє «Я». Якщо дитина буде впевнена у любові й підтримці батьків, якщо дім буде для неї безпечним островом, а батьки, незалежно від її успіхів, віритимуть у неї — вона відчує себе спокійніше і з іншими людьми. Егоїзм, жадібність Егоїзм зазвичай пов'язують із розпещеністю дітей. Але це далеко не єдина причина. Егоїстичними ростуть не лише розпещені діти, а й діти, позбавлені любові та турботи. Жорстокість або байдужість до дитини приводять до того, що в неї виробляється вороже, недовірливе, оборонне ставлення до людей і довкілля: вона замикається в собі, росте тривожною, агресивною, важкою у спілкуванні. Дитина неправильно розцінюватиме володіння речами і стане егоїстом у тому випадку, коли її впевненості в собі загрожуватиме втрата батьківської любові. Вона може мати безліч іграшок і бути при цьому недовірливим егоїстом, її невміння поділитися чимось з іншими може бути витлумачене як знак недовіри, тому що виросла вона тільки зовні, оточуючи себе іграшками як сурогатом теплих почуттів, яких у неї не було або було мало. У перевихованні егоїстичних дітей потрібно керуватися «історією хвороби». Одна річ — розпещені діти — діти-споживачі. Потрібно вчити їх зважати на інших людей і їхні недоліки, виховувати в них доброту й чуйність. Не ставте дитину у виняткові умови, учіть її ділитися всім, що в неї є, розділяйте все порівну між усіма членами родини. Зовсім інша річ — дитина травмована, тривожна, позбавлена ласки й любові. Такій дитині потрібно відкрити світ добрих стосунків, любові й поваги, їй необхідно пережити успіх, одержати схвалення. Коли в дитячу колекцію якихось речей, іграшок дорослі додадуть свій час і самих себе, то виявляться в цій колекції найбільшою цінністю, значення ж інших речей померкне, і дитина поступово стане все більш великодушною і все менш егоїстичною. Увага й любов необхідні всім дітям так само, як світло і тепло сонця для всього живого. Але любов не повинна бути сліпа, вона потребує розумності, мудрості, що виявляється у сполученні поваги, доброти й вимогливості, ласки й суворості. Дитина говорить неправду Діти брешуть, щоб: справити враження й усталити власне добре уявлення про себе, домогтися похвали або вияву любові; приховати свою провину, уникнути покарання; виразити свою ворожість. Діти ненавидять запитання-пастки, що змушують їх вибирати між неправдою і гіркою правдою. Якщо ви знаєте відповідь, не ставте запитань. Не провокуйте нову неправду. Іноді сам характер запитання змушує дитину брехати, а це завдає зайвого удару по її самолюбству. Краще сказати, що вам усе відомо, і пояснити дитині, що треба було зробити. З усіх способів припинити неправду найгірший — намагатися залякати дітей. Бурхлива негативна реакція на неправду дитини лише підсилить її потребу брехати. Вона відчує себе ще невпевненіше й намагатиметься знайти можливість заслужити похвалу, уникнути покарань, докорів. Водночас її ворожість лише підсилиться через те, що з нею грубо повелися. Крім того, дорослі повсякчас плутають уявлення дитини, удаючись до так званої «безневинної неправди». Дитина розуміє, що в якихось випадках дорослі говорять неправду, і легко знаходить собі виправдання, коли сама бреше. Чим краще дитина почуватиметься в товаристві батьків, вихователів, чим частіше її заохочують за хороші вчинки, тим краще уявлення в неї складеться про себе саму і тим рідше в неї виникатиме потреба говорити неправду. Ще кілька порад У стосунках із дитиною не покладайтеся на силу. Це озлобить її і привчить до того, що зважати слід лише на силу. Не давайте обіцянок, яких ви не можете виконати. Це похитне віру дитини у вас. Не робіть за дитину те, що вона у змозі зробити сама. Вона може і надалі використовувати вас як прислугу. Не поправляйте дитину у присутності сторонніх. Якщо ви скажете їй усе спокійно, віч-на-віч, вона зверне набагато більше уваги на ваше зауваження. Не читайте дитині нотації і не кричіть на неї, інакше вона буде змушена захищатися, прикидатися глухою. Змиріться з тим, що дитина любить експериментувати. Так вона пізнає світ. Кращий спосіб виховати відповідальність і впевненість у собі — надати дитині можливість самостійно приймати рішення. Дитина вчиться на власному досвіді, тому не слід оберігати її від наслідків власних помшюк. Заохочуйте допитливість дитини. Якщо ви спробуєте спекатися її, коли вона ставить відверті запитання, дитина шукатиме відповіді на стороні. Коли дитина з вами розмовляє, слухайте її уважно, із розумінням, не перебиваючи і не відвертаючись. Не дайте їй запідозрити, що вас мало цікавить те, про що вона говорить. Не ставте занадто багато запитань і не встановлюйте безліч правил для дитини: вона не звертатиме на вас уваги. Нехай дитина дає волю своїм фантазіям. Жива уява — дарунок, властивий дитинству. Ніколи не придушуйте його! Поява дитини в родині може викликати кризу в житті старшої дитини. Ставтеся до дітей однаково. Старша дитина повинна знати, що ви любите її нітрохи не менше, ніж інших дітей. Гарний спосіб припинити сварку між дітьми — перемінити обстановку, відволікти їх. Не порівнюйте дитину з іншими дітьми, любіть її такою, якою вона є. Якщо ви хочете розвинути в дитині певні якості, ставтеся до неї так, немов вони вже є. Джерело: http://nvk1.sh.km.ua

22.06.2015

10:48

автор:

Котлярова Е. И.
11
Тем:0
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

04.11.2016

16:03

автор:

Округ5 «. З.
18887
 
ороро

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 
Дитинство – найважливіший, самобутній і неповторний період розвитку та становлення особистості. А виховання малюка потребує чимало сил, терпіння, самовідданості від батьків. У них не буває вихідних і перерв, вони працюють щодня по 24 години на добу. Їм просто необхідно дуже багато знати, уміти, щоб зацікавити дитину, розвивати і навчати її, допомогти знаходити відповіді на безкінечні питання, що цікавлять малечу. Саме для турботливих батьків ми розпочинаємо роботу «Домашньої школи». Корисна інформація з актуальних питань виховання і розвитку дитини стане у нагоді як молодим, так і досвідченим батькам. Матеріал систематизовано з урахуванням віку дитини: Рубрика «Для найменших» допоможе батькам не розгубитися і правильно виховувати дітей від року до 3-х; Рубрика «Дошколярики» зацікавить батьків дітей від 3 до 5 років. Використання батьками матеріалів рубрики «Майбутні першокласники» під час занять з дитиною вдома, сприятиме кращій підготовці дитини до шкільного навчання. Рубрика «Свідоме батьківство» розрахована на батьків, яким небайдужі відносини із власною дитиною, її здоров’я, почуття. Сподіваємось, що «Домашня школа» допоможе вам і вашому малюку. Приємних уроків, цікавого навчання і відмінних результатів!

повідомлень немає

00
 
1231231321

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

22.03.2013

20:54

автор:

Шейко О. О.
11
 

06.11.2013

04:48

автор:

Скрипник Г. Г.
11
 

20.04.2015

23:20

автор:

Величко М. Л.
11
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 
Обсуждение актуальных вопросов

30.04.2015

09:08

автор:

Admin A. M.
610
 

повідомлень немає

00
 

31.03.2015

21:44

автор:

Прохорова С. В.
1518
 
Любимые уроки

21.03.2016

11:28

автор:

user deleted
15
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

25.02.2014

16:36

автор:

Антонова В. Н.
12
 
Тут ви можете залишати Ваші коментарі та побажання

29.03.2017

13:24

автор:

Шкуратько Т. М.
22
 
Консалтинговий центр з питань методичного супроводу

повідомлень немає

00
 

21.11.2014

13:01

автор:

Перекупка В. О.
113
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

18.01.2013

20:25

автор:

Дубинка С. В.
11
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 
різнобічні питання з туризму, краєзнавства, екскурсійної діяльності

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 
Форум нашей любимой школы

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

27.03.2013

14:53

автор:

Малюта Н. Ф.
11
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

28.12.2013

15:51

автор:

Кириенко Т. Н.
22
 

повідомлень немає

00
 

15.06.2014

18:41

автор:

Білогурова С. С.
279
 

повідомлень немає

00
 
11
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

03.10.2013

21:41

автор:

Вялкова В. Г.
11
 

30.01.2014

10:58

автор:

Шамлі Г. Ф.
11
 

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 

повідомлень немає

00
РозділиОстаннє повідомленняТеми Повідомлення 
 
Вираження власних думок за тематикою питання у галузі фізики

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
 

повідомлень немає

00
ТемиОстаннє повідомленняВідповідейПереглядів

17.01.2014

13:31

автор:

Матроскин Л. В.
17668

17.01.2014

00:07

автор:

Лядська Н. В.
230189

16.01.2014

08:30

автор:

Махмутова Е. Ф.
17386