ЗАНЯТТЯ І ВПРАВИ ДЛЯ КОНЦЕНТРАЦІЇ УВАГИ АКТИВНИХ ДІТЕЙ

1. Переливання і ігри з водою

    Переливання.

    Ігри з водою і різні види переливань мають надзвичайний терапевтичний ефект і підходять для самих маленьких дітей. Зазвичай такі ігри заспокоюють і займають надовго навіть занадто активних дітей. Найпростіша вправа: дайте дитині велику ємність або таз і безліч різних судин для переливань.

   Запропонуйте різні ополоники, губки для вичавлювання або дрібні іграшки і м'ячики для виловлювання з води ложкою, ополоником, ситом.

2. Миття рук і інші вправи з водою.

    Миття рук.

    Ці вправи також мають перевагу в терапевтичному ефекті води. Але підходять вони для дітей більш старшого віку (близько трьох років).

    Майте на увазі, що це саме вправу, а не безпосереднє миття рук після вулиці або перед обідом. Поставте таз з водою, запропонуйте дитині принести воду і покажіть, як ретельно мити руки, намилюючи кожен палець, а після акуратно змиваючи водою. Потім необхідно вилити брудну воду і помити таз. Багато дітей просять повторити миття рук кілька разів. В кінці ви можете запропонувати дитині намазати руки кремом, масажуючи кожен пальчик.

    Миття овочів, фруктів або посуду.

    Ці вправи для концентрації уваги зазвичай дуже приваблюють дітей. Вам знадобляться два тази з чистою водою: в одному тазу дитина буде ретельно мити щіткою овочі, фрукти або посуд. Потім дитина ополіскує овочі, фрукти або посуд у другому тазу з чистою водою і витирає серветкою або рушником. Таз після використання дитина також може помити.

    Миття листя квітів.

   Ця вправа має додаткову перевагу: дитина повинна обходитися з листям рослини дуже акуратно, щоб вони не зламалися. Слід пояснити дитині, що це непросто, але ви вірите, що у неї вийде. Дайте дитині миску з водою і ватні диски, які вона буде занурювати в воду, потім акуратно протираючи ними листя. Вибирайте рослини з великими щільними листами.

  3. Вправи з крупами для малюків від року до трьох років

     Робота з дрібними предметами.

  Часто батьки занадто активних дітей бояться давати їм монотонні заняття з дрібними предметами, так як думають, що дитина буде відволікатися або розкидати предмети. Хоча часто це дійсно так, така робота заспокоює дітей. Потрібно, щоб заняття мало чітку послідовність рухів і видимий результат. Так малюки близько двох років із задоволенням роблять різні сортування, старші діти - збирають прості мозаїки або лего за зразком. Однак дитина повинна бути готовою до цієї роботи. Якщо малюк не зацікавлений, приберіть матеріал і запропонуйте знову, наприклад, через місяць.

      Вільні гри з крупою.

     Ігри з крупою також мають прекрасний заспокійливий ефект. Для малюків (від півтора-двох років) наповніть таз сочевицею або пшоном. Покладіть в крупу невеликі іграшки або природні матеріали і запропонуйте дитині шукати іграшки в крупі і складати в окрему ємність.

     Дітям постарше (близько трьох років) ви можете запропонувати сенсорні коробочки. Ви також наповнюєте таз або досить велику коробку різними крупами або іншими натуральними матеріалами (піском, листям, шишками і жолудями). Можна використовувати невеликі іграшки і створювати коробочки за темами: наприклад, ферма або пустеля.

 

Подобається