Вечір посвяти в старшокласники

Вечір посвяти в старшокласники    (2014рік)

 

Мета. Виховувати повагу до вчителів, бажання продовжувати вчитися у старших класах; розвивати артистизм, логічне мислення; зв’язне мовлення; сприяти згуртуванню учнівського колективу,допомогти дітям усвідомити важливість і відповідальність бути старшокласником; виховувати повагу до вчителів.

Святково прикрашена актова зала. Відео, пісні підібрані і скомпоновані  заздалегідь.

Вед. 1. Добрий вечір, шановна громадо!
Вед. 2. Добрий вечір, пані та панове!
Вед. 1. Добрий вечір, леді та джентльмени!
Вед. 2. Добрий вечір, дорогі друзі!

Ведучий  1. Добрий вечір, дорогі гості!

                    Ми знаємо, що ви всі відклали справи і прийшли до нас.

Ведучий 2. Вітання вам, друзі, в родинному колі.

                    Вітання вам, любі, в найкращій школі.

Ведучий 1. Ти чисту правду кажеш,

                     Бо рідним домом нам стала школа наша.

                     Школо, наша школо,

                      Ми у твоїх стінах вчимося щодня.

                      Любимо навчатись, любимо співать

                       І на дискотеках разом танцювать

      Ведучий 2 .  В школі, як у родині,

Всі ми діти, всі ми єдині.

Вчителі, як ті батьки

Нас навчають залюбки.

Ведучий 1.          Тут кожен учень – творча особистість,

 І кожен педагог у нас – талант.

І школа наша є найкраща в світі,

                    Скрізь  скромність, простота, порядок, лад. 

 Ведучий 2 . Ми вітаємо всіх, кого зібрало й об'єднало наше свято,  приурочене знаменній події.

Ведучий  1. Якій події?

Ведучий 2. Традиційній для нашої школи.

Ведучий 1. Та якій же події?

Ведучий 2. Це - Посвята в старшокласники.

                    Бо молодість буває тільки раз,

                   Бо це прекрасний, незабутній час.

                   У старших класах – початки дороги.

                    Тож разом побіжім до перемоги!

 Вед 1:   Кожного дня у клас заходить вона: яка знає про кожного учня де був, що їв, як спав, яка є і психологом, і банкіром, і касиром, і лікарем швидкої допомоги, і термінатором, і рефері,  і мамою з татом в одному обличчі.

Вед 2:    Це ж звичайно вона –  класний керівник.

              Отож, вітайте класного керівника 9 класу___________ .

                                                                                      

                                                                                                                                                                                       

Класний керівник :  зараз на старт марафону до вершин шкільних років  вийдуть претенденти на посвяту — учні дев'ятого класу .

 1.Наша Марина

Наче сонця усміх.

Добру вдачу має!

Вона модна, елегантна,

Дуже мудра, толерантна

  2.Віра гарно співає,

Ще й вірші добре читає.

Душа в неї поетична,

Добре серце має.

Дуже горда і вродлива,

Ціну собі знає.

3. Юля готується стати лікарем..

    Любить працювати.

    І про все на світі білім

    Хоче вона знати.

    Щиро любить рідну мову,

    Різні пори року.

   Людей гарних поважає,

   І сама – нівроку.

 4. Анастасія .

Стрункість, витончений стиль

Дуже личить леді цій.

Тут не тільки гарна врода,

І не завжди діло в моді,

Просто світиться у ній

Вогник щастя і надій.

 5.Євген

Він часто на уроках непомітний,

Проте він чемний, людяний, привітний.

Таке ім'я прекрасне має він —

Він мрій своїх блакитних властелін.

І мрії ті здійсняться неодмінно.

6.Микола

Ця особистість — тип неординарний,

Допитливий, на вроду дуже гарний.

І серце добре має він, і добру вдачу.

Як дуже схоче, зробить і задачу,

Тому завзяття він ніколи не втрачає

І вже на витримку він іспити складає.

7.Максим

Серед друзів він такий один.

Стильний, модний чорний лімузин

Він собі придбає, так і знайте,

Ви лише за ним спостерігайте..

 

8.Дмитро

У цього юнака міцна закалка,

Тому такий завзятий він рибалка.

Він — чемний, дуже добрий, гарний, здібний.

Дмитро завжди школу захищає ,у спортивних змаганнях участь приймає.

9.Олександр

 Спортсмен він — просто клас!

І мистецтвом декламації дивує нас.

Добротою своєю чарує він нас,

І від цього світлішає рідний  клас.

10.Сергій

Щирий і відкритий,

Дуже - дуже працьовитий.

Друзів має так багато,

 Допоможе всім завзято .

 

1. Лише три місяці пройшло.

 

Як ми прийшли у старші класи.

 

Нас закрутило, понесло

 

Життя насичене й прекрасне.

 

2. Вже вибори у нас були .

 

Найкращих у президентську раду висували.

 

Доручення для кожного знайшли,

 

Щоб дух командний і натхнення не зникали.

 

3.Ми прийшли вам розказати

 

Про яскравий дев’ятий клас,

 

Чим живемо, показати,

 

Здивувати усіх вас.

 

Нас дванадцять. Ми є клас.

 

І слова оці про нас.

 

Дівчатка гарні, романтичні,(хлопці разом)

 

А хлопці мужні і практичні. ,(дівчата разом)

 

4.Всі дружно й весело живуть.

 

Всі знають як нас кличуть тут.

 

Дев’ятий клас, клас! (Двічі).

 

5.Хто дуже любить вчитися,

 

Й, між іншим, веселитися?

 

Сміливий хто і гомінкий?

 

6.Хто щирий, добрий отакий?

 

Бешкетники хто й пустуни?

 

Вгадайте дружно – хто вони?

 

Дев’ятий клас, клас! (Двічі)

Ведучий 2. Для того, щоб прийняти 9 клас до гурту старшокласників школи, вони повинні пройти ряд випробувань. Девятикласники, ви готові до випробувань?

        Ведучий 1.Ви знаєте, що школа у нас незвичайна. Тут навчаються розумні, талановиті діти. І хотілось би знати який інтелектуальний рівень у наших девятикласників, на скільки добре у них розвинене логічне мислення.

 Випробування 1.  «Інтелектуальний марафон».

1.     Яку квітку в Америці називають квіткою богів?      (Чорнобривці)

2.            Сота частина числа .                                                 (Відсоток).

3.            Що об'єднує крокодилів, черепах, змій.                       (Відкладають яйця).

4.     Яку гру в Стародавній Індії називали грою царів?             (Шахи).

5.            Улюблена комаха секретних служб.                                           (Жучок).

6.            Те, що тупішає зі збільшенням градусів.                           (Кут).

7.            Земля на столі- це …                                                               (Глобус).

8.            Документ, який дає право користуватися транспортом.         (Білет).

9.      Машина часу.                                                                      (Годинник).

10.                 Полюс холоду в квартирі.                                      (Холодильник).

11.                 Частина руки яку важко вкусити.                                  (Лікоть).

12.                 Коли доба коротша, взимку чи влітку?                          (Однакова).

13.                    Орган  сприйняття запахів                                                              (Ніс).

14.                 Гриб у горошок.                                                                         (Мухомор).

15.                 Яку гру називають грою Гулліверів?                                   ( Баскетбол.)

16.                 Шкільна сорокопятихвилинка                                                       (Урок)

17.                 Сонце закоханих                                                                            (Місяць).

18.                 Який транспорт у перекладі означає «Швидка нога»?              (Велосипед)

19.                 Найпоширеніша на землі хімічна сполука.                                          (Вода)

Ведучий  2. Наступне наше випробування «Театральне мистецтво» (картки з завданнями)

Витягують картки з завданням, яке вони виконують без підготовки. Треба пройтися як:

- жінка з важкими сумками;

 - горила по клітці;

 - горобець по даху;

 - лелека по болоту;

 - курка по двору;

 - дівчина у вузькій спідниці на високих підборах;

 - часовий, охороняє продовольчий склад;

 - немовля, тільки навчився ходити;

 - хлопець перед незнайомою дівчиною;

- Алла Пугачова під час виконання пісні.

Ведучий 1: Шановні 9-тикласники ми дякуємо  за театральність. Ну а зараз ми хочемо провести конкурс  «Весела нісенітниця»

У ведучого два набори смужок паперу. У лівій руці - питання, в правій - відповіді. Ведучий підходить , щоб по черзі «наосліп» витягували питання, (читають вголос) тоді відповідь. Виходить весела нісенітниця. (Набори смужок паперу з текстом)

Питання:

- Ви читаєте чужі листи?

- Ви спите спокійно?

- Ви слухаєте чужі розмови?

- Б'єте ви зі злості посуд?

- Чи можете ви підкласти свиню приятелеві?

- Пишете ви анонімно?

- Ви поширюєте плітки?

- Чи маєте ви звичку обіцяти більше ваших можливостей?

- Хотіли б ви одружитися з розрахунку?

- Чи буваєте ви у своїх діях нав'язливі і грубі?

Відповіді:

- Це моє улюблене заняття;

- Зрідка, заради жарту;

- Тільки в літні ночі;

- Коли гаманець порожній;

- Тільки без свідків;

- Тільки в тому випадку, якщо це не пов'язано з матеріальними витратами;

- Особливо в чужому будинку;

 

- Це моя давня мрія;

- Ні, я дуже сором'язлива людина;

- Я ніколи не відмовляюся від такої можливості.

 

Ведучий 2. Ну і нарешті ми наблизились до останього випробування« Винахідливі артисти»

 

Учень . Всім відомо, що успіх будь-якої справи залежить від злагодженої роботи всіх  учасників процесу. Чи успішним , а головне чи цікавим було  навчання нашого класу , ми спробуємо зараз пригадати..                     

                                        Урок географії

Вч.- Тому, хто піде першим до дошки, поставлю на бал більше.

Уч. - Йду! Ставте мені трійку!

 Вч. - Скажи, а чи знаєш ти що-небудь про Панамський  канал.

Уч.- Ні, на нашому телевізорі такого каналу немає.           

                                              ***

                                           Урок  хімії

Вч. - Скажи, якщо у ста грамах води розчиняється десять грамів солі, а у двохсот – двадцять, скільки солі  розчиниться у двадцяти грамах води?   

Уч. - Це несправедливо, Людмила Григорівна. Ви завжди відповідаєте на легкі питання, а мені задаєте  найважчі.

                                 ***

                        Урок  української  мови

Вч. Укр. Мови – Марина,твоє домашнє завдання, опис кішки, дослівно співпадає з роботою Горти Юлії?

- А що тут пояснювати? У нас одна кішка на два двори.

Учні починають галасувати.

Вчитель - Тихіше!. - Щоб було чутно, як муха пролетить.

Всі відразу замовкають.

Через хвилину    Салагор , втративши терпіння, пошепки питає:

- Лідія Вікторівна, а коли ж ви муху випустите?

Вч. -  Ану  назви два займенники.

- Хто, я?

                                               ***

                    На уроці музики:

Вч. – на минулому уроці ми вивчали з вами творчість Бетховена.

Учень: Можна я!

Вч. – Почекай, не перебивай. Вдома ви готували повідомлення про цього геніального творця.

Учень: Ну можна я ,Лариса Всеволодівна, я вивчив(ла)!

Вч.  - Куди ти рвешся поперед батька в пекло! Я ж іще питання не задала.

Учень: - Ну спитайте мене, я точно знаю хто такий Бетховен!

Вч. – Ну, гаразд, і хто ж такий Бетховен?

Учень:- Бетховен – це собака!

***

                           На уроці біології:

Вч. -  Хребет  разом з грудною кліткою утворює скелет тулуба. До першого шийного хребця кріпиться потилична кістка скелету голови, а з куприковим відділом хребта міцно з’єднані дві масивні тазові кістки.

- Отже,               , поясни мені, що ж таке  хребет?

Той здіймає очі до стелі і, трохи замислюється, відповідає:

- Це така штука, яка проходить уздовж тіла ззаду, на верхньому кінці її знаходиться голова, а на нижньому кінці ви сидите.

Вч.-  Послухай, у тебе вже дві двійки. Чому ти нічого вчити не хочеш? В кінці кінців від навчання ще ніхто не помирав!

М. – Я знаю, але краще не ризикувати.

***

                       Батько перевіряє щоденник. Син погано вчиться.

Батько: Ну ти тільки поглянь, знову двійка з математики. До яких пір це буде продовжуватися?

Син: А що я? Я все знав. Просто вчителька до мене завжди прискіпується!

Батько: Добре, пішли в школу, я розберуся.

Приходять до вчителя

Батько:  - Людмила Миколаївна ,чому ви прискіпуєтеся до мого сина?

Вчитель : - Прискіпуюся? Він же нічого не знає. Ось, подивіться. Скільки буде три у сім?

Син: - Бачиш,бачиш тату? Вона знову починає.

Вед. 1. Ну, а поки винуватці свята готуватимуться  до наступного виступу ми оголошуємо невеличку паузу.

Учень:  А наше життя продовжується, і воно прекрасне, бо ми юні і бачимо його в яскравих кольорах.

Учень: Ми щасливі з того, що навчаємося в Гуляницькій загальноосвітній школі   І-ІІІ ступенів. Що любимо і поважаємо один одного.

Учень: Відчуваємо себе не просто класом, а великою, дружною сім’єю.

Учень:  Ми згадуємо з гумором своє минуле, і з надією та впевненістю дивимось у майбутнє. І яким би воно не було, нас завжди пов’язуватиме наше село, наша школа, наш неординарний клас.

Учень:  Приймайте нас у свою родину старшокласників, терпіть нас і балуйте, пробачайте прояви дитячості і поважайте.

 

               Шість славних юнаків, шість прекрасних дівчат

Старшокласників хочуть поповнити ряд

Може прикрощів вам і турбот додаєм

Та приймайте ви нас такими як є.

 

1.    Хоч і зовсім ми різні по суті своїй.

І не в захваті, знаєм, від нас вчителі.

Та  ніде діти із школи наш клас,

Тож такими як є приймайте ви нас.

 

2.    Ми вже майже дорослі, на волю рвемось.

І бажаєм щоб ви нас сприймали всерйоз

Не зважайте що ми молодші за вас,

А такими як є приймайте ви нас.

   

      Вед :   Ми - найстарші серед вас. Тож слухайте ви наш наказ. (Учні зачитують наказ).

 

1. Любіть Вітчизну-матінку.

 

2. І мову українськую вивчайте.

 

1. Батьків шануйте, друзів поважайте.

 

2. У рідний край частіш вертайте.

 

1. Вірні доньки і сини потрібні Україні.

 

2. А Батьківщина в нас одна.

 

Ведучий. Скінчився час випробувань,
Нам до душі ваш рівень знань,
Та ще багато треба знати
Щоб старшокласниками стати.
Ми врахували всі ваші старання
Ви гідно пройшли усі випробування.
Не треба, друзі, вже переживати,
Настав вже час клятву складати.

 

Ведуч. Ось і настав хвилюючий момент нашого свята – прийняття клятви старшокласника. Старшокласники, до  прийняття клятви стояти струнко.

Клянемось бути гідними звання старшокласник Гуляницької загальноосвітньої школи   І-ІІІ ступенів
Клянемось!
 Клянемось рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!
Клянемось!
Клянемось свято берегти і примножувати традиції рідної школи, народу,
Цінувати розум, честь і згоду!
Клянемось!
Клянемось навчатись на високому рівні,
Щоб нами пишалась школа і рідні.
Клянемось!
Клянемось!
Клянемось!
 

Кл.керівник: Ви  старшокласниками стали. Настав той час, щоб вас вітали
                         На згадку ви прийміть буклети ці.

Вам бажаю щастя, добра і тепла,

Незгоди людські хай не чинять вам зла.

І тільки все добре в житті щоб велося,

Хай збудеться все, що іще не збулося.

 

Як сонце на небі щоденно сіяє

 

Так щастя в житті вашім хай розцвітає.!  

Ведучий. Дорогі друзі! Ми ще раз вітаємо вас з сьогоднішнім святом, посвятою вас в старшокласники. Будьте повноправними господарями цього священного Храму Знань. Нехай славою покриється ваш подальший шлях у Гуляницькій школі  

 Вед: Перша частина вечора підходить до завершення.

Вед:  І нам, ведучим, хочеться побажати міцних знань, гарних підсумкових оцінок, легких контрольних  і залікових робіт.

Вед:  І звичайно веселого настрою  на дискотеці.   

  На цьому урочиста частина нашого вечора підійшла до кінця. Далі чекаємо вас на дискотеці.

 

Подобається