БАКАЛЯР О.П.Педагогічний подіум " СВЯТО НОВИХ ІДЕЙ"

БАКАЛЯР О.П.Педагогічний подіум " СВЯТО НОВИХ ІДЕЙ"


Педагогічний подіум « Свято нових ідей»

Тема педагогічного подіуму: «Представлення стилів різноманітних форм та  методів навчання »

Мета:«Підвищення ефективності освітнього  процесу шляхом впровадження освітніх інноваційних технологій».

Заступник директора з НВР

Добрий день, колеги, учні , батьки! Мені дуже приємно бачити вас сьогодні на нашому святі, я сподіваюся на вашу співпрацю та активну інтелектуальну діяльність. Сьогодні ми з вами спробуємо систематизувати активні прийоми і методи, які застосовуються на уроках, а також створити педагогічний «банк даних сучасних технологій», які використовують наші вчителі. Свято проходитиме у вигляді педагогічного подіуму. Педагогічний подіум є однією з форм обміну педагогічним досвідом, інноваційною діяльністю та впровадження результатів педагогічної праці. Він передбачає «показ моделей» різноманітних  інноваційніх методів и технологій навчання,  продуктивної діяльності педагогів, спрямованих на стимулювання активності учнів.

СЛАЙДИ 1-2

Методична робота у школі -це пульс педагогічного життя, трансформатор педагогічних ідей.

МЕТОДИЧНА СЛУЖБА покликана задовольняти постійно зростаючі запити педагогічних працівників в їх професійному і творчому рості.

 У СВОЇЙ РОБОТІ ОПИРАЄМОСЬ на:

- педагогіку;

- практичний досвід;

- творчість педагогів

 НАШЕ  ЗАВДАННЯ

  • Створення інноваційного професійного поля, атмосфери співтворчості;
  • Формування педагога-дослідника;
  • Стимулювання процесу якісних змін у професійній діяльності педагога.
  • Поглиблення методичної підготовки,розвиток творчого потенціалу.

       Нові  методики і технології педагогічної діяльності на подіумі представлятимуть  педагогічні  працівники та їхні помічники – учні нашої школи .

Отже,ми будемо сьогодні називати вчителів модельєрами – педагогами. Вони будуть презентувати  для учасників подіуму свої педагогічні доробки у формі відеороликів, презентаційних меседжів, майстер-класів, дослідницьких робіт тощо. А всіх вас я буду   називати сьогодні шанувальники моди .

СЛАЙД 3

Люди завжди прагнуть до успіху, деяким щастить і вони легко добиваються поставлених цілей, інші постійно стикаються з невдачами. Що робить людину успішною? Розташування зірок, доля, талант? Секретом успіху володіє кожен, але знають про це мало, а застосовують одиниці

Заступник директора з НВР

Слово «мода»у перекладі з латинської «modus» трактується як міра, спосіб, правило, розпорядження, образ. Кожне з перерахованих значень передає єство цього поняття.

У контексті професійної освіти під модою в широкому сенсі слова розуміють панування в певний час у певному середовищі тих або інших концептуальних підходів до різних зовнішніх форм професійної підготовки.

Тож розпочинаємо  наше   дефіле!  Музика.

СЛАЙД 4

Заступник директора з НВР :Майстер-модельєр (педагог) – це той фахівець, з роботи якого починається багатоетапний процес створення сучасного зразка

І БЛОК

Зараз вас чекає дефіле вчителів початкових класів. Але спочатку пропоную переглянути відеоролик « НУШ : РАЙПІЛЬСЬКИЙ ФОРМАТ»

Відкриває показ модних колекцій вчителів  початкових класів  Радченко Н.Г.

Саме вона  придумує новий вигляд і форми моделі, добивається виразності її творчого рішення, створює прийоми професійного оформлення. При цьому вона спирається в своїй професійній діяльності на фундаментальні знання законів і виразних засобів композиції уроку. Сьогодні Наталя Григорівна презентує виріб , зроблений своїми руками.

Але спочатку запитання :  Шановна Н.Г. У вас раптово з’явився  мільйон гривень. Ваші дії:

а)  як завжди, усе віддам школі;

б) піду похвалюся до податкової;

в)  який приємний сон, але мені до школи пора!

 Виріб, який презентує Наталя Григорівна, виготовлений в одиночному варіанті, практично повністю вручну, при активній участі самого модельєра. Природно, що коштує цей виріб  недорого і може бути придбаний вчителями початкових класів  і не тільки./презентація виробу хенд- мей /

   А зараз я запрошую на подіум її учнів. Подивіться . які вони гарні, у новенькій формі. Що  ж це за форма? – давайте запитаємо у першокласників.(Першокласники показують дослід). Розповідь про предмет « Я досліджую світ».

СЛАЙД 6   ІІ БЛОК   

Запрошую на подіум  вчителя гуманітарного циклу Мельникову Олену Федорівну та її учнів.   Радченко Дар'ю та Хуторянську Аріну.

Але спочатку запитання :  Шановна О.Ф. Ваша подруга запропонувала вам разом піти на лікарняний. Ваші дії :

А) піду на лікарняний сама;

Б) закладу подругу;

В) нікуди не піду – все одно ніхто не повірить

 Цей блок називається « Декламаційний олімп». Як по- новому можна декламувати вірші? Якщо цікаво -подивіться, це повинно вас зацікавити /ВИСТУП УЧНІВ , НАГОРОДЖЕННЯ/

СЛАЙД 7 Танець – це вічний рух. Танці іноді лікують душу краще, ніж слова. В кожної людини є свій власний танець, який живе у її душі і в серці! Коли знаходиш людину, яку шукаєш – свою, єдину, тоді ваші танці переплітаються, створюючи прекрасний тандем. Прекрасний тандем ви побачите зараз, його створило ось це симпатичне тріо.

Я ЗАПРОШУЮ НА ПОДІУМ МОЛОДИХ ВЧИТЕЛІВ (ТАНЦЮВАЛЬНА ПАУЗА)

Я довела вам, що наші вчителі можуть не тільки добре навчати , а й танцювати? Приєднуйтесь!

СЛАЙД 8                ІІІ БЛОК – дослідницька робота

        А зараз на Вас чекає дефіле презентаційного меседжа «Як легким рухом руки навчальний процес перетворюється» .... у творчу лабораторію. Ви побачите майстерність професіоналів- вчителів і активність юних дарувань.

Запрошуємо вчителя фізики______________________та вчителя хімії ______________________.

Для вас я приготувала завдання. Продовжіть речення

1.У мене викликають симпатію люди, які ... ..
2.Найбільша радість для мене - це ...

( демонстрація дослідів)

           СЛАЙД 9  МУЗИЧНА ПАУЗА

Використовуючи прийоми конструктивного моделювання, можна за бажанням урізноманітнити свій «діловий гардероб» і внести новизну, яскравість, модний штрих, і відобразити свою індивідуальність. Внести новизну у свою діяльність на уроках музики вирішила Оксана Анатоліївна Овчаренко . Запрошуємо її на подіум./музика/. Вона розкаже вам як сказати «Ні» сірим робочим і представить  технологію орф- педагогіка на уроках музичного мистецтва . Названа ця технологія  на честь німецького  композитора та педагога Карла Орфа, який   розробив педагогічну систему виховання дітей, поєднавши творчість і мистецтво, створивши симбіоз мови, рухів, гри на музичних інструментах та музики.

На заняттях за Орф-методом дитина вчиться грати та співати,ритмічно рухатись,концентрувати та тренувати увагу, пам’ять, вчиться абстрактно мислити,спілкується з однолітками та дорослими.

Отже, вас чекає музика зі стаканчиками. ( Грають батьки , діти , вчителі)

А нашу музичну паузу продовжує учениця 4 класу Гусак Софія, яка паралельно з нашою школою навчаються ще і в Межівській мистецькій школі. Софія – дуже талановита дівчинка. Про це говорять її перші нагороди:

  • На Міжнародному фестивалі у Львові Софія зайняла ІІІ м. в номінації «естрадний вокал» та ІІ м. в номінації « соло.фортепіано»;
  • Приймала участь у фіналі обласного конкурсу «Z ефір»;
  • У Дніпрі 21.04.2019 р відбувся Всеукраїнський багатожанровий фестиваль « З Україною в серці». Софія представляла ММШ  і зайняла І м. в номінації соло молодша вікова категорія
  • У фортепіанному дуеті з Харламовою Вікторією вони теж зайняли І м.

СЛАЙД 10 ІV. БЛОК

Фізкультурно – оздоровчу роботу у закладі представляє  вчитель фізичної культури___________________________________________     .
      СЛАЙД 11 « Незвичайний урок фізкультури»

V. БЛОК

На Вас чекає дефіле презентаційного меседжа « Нові технології у виховній роботі…» Сьогодні ми вирішили поговорити про шкільну форму. Пропонуємо фрагмент передачі  на тему : « Шкільний дрес – код»  або «Шкільна форма – стильно чи ні?»

СЛАЙД 12    СЦЕНКА « У САЛОНІ КРАСИ»

 

Заключна частина

Заступник директора школи:  Розглянувши роботу вчителів,наше зібрання постановляє:

 

§ 1. Поетапно посилати до США, Франції, Англії та інших країн найближчого й далекого зарубіжжя вчителів КЗО «Райпільська ЗШ І – ІІІ ступенів» Межівської  селищної ради» для обміну досвідом, щоб вони показали загниваючому заходу, як треба працювати з дітьми!

 

§ 2. Голові профспілки  вчителів  Хуторянському В.І.забезпечити кожного вчителя індивідуальним комплектом, модним одягом від кутюр, щоб закордонні колеги, зустрічаючи по одягу, могли проводити по розуму з почестями.

 

§ 3. Спонсорам школи направити в літній час вищеназваних учителів на заслання в місця, віддалені від Дніпропетровської області, строком на один місяць до яких-небудь канарейок, тобто на Канарські острови. А також взяти вчителів на повне забезпечення — життєве, довічне.

 

§ 4. Найкращому художнику  картинної галереї школи  розмістити портрети учителів на почесному місці, оскільки це портрети всього нашого суспільства.

 

§ 5. Вважати такими, що отримують Ліцензію на право працювати у нашій школі ……. 

 

Вирок остаточний. Оскарженню не підлягає. Вступає в дію з моменту оголошення.

 

Кожне дизайнерське рішення має свій стиль, педагогічний колорит і готове стати брендовою моделлю при ідеальному композиційному поєднані зусиль замовників, первинних споживачів (учнів), колег-дизайнерів у довершенні « модного твору».

Сьогодні на показі Ви мали можливість ознайомитися з різними методиками  професійної підготовки педагога. Гадаю , що ці методики вам сподобались і всі ви побачили , наскільки талановиті наші вчителі та їх учні.

А зараз звертають до вас , мої шановні колеги. Колекція щасливих миттєвостей на вашому трудовому шляху у кожного була різною: в одного – більша, в іншого - трішечки менша. Проте кожен ракурс вражав неповторністю, сяйвом дитячих посмішок, незабутніх моментів. Тож хочеться побажати вам, щоб галерея професійних перемог була у кожного з вас була надзвичайно великою, щоб вона постійно поповнювалася новими ракурсами, а самоосвітні кейси та портфоліо  – новими методами, прийомами, інноваціями, що у свою чергу сприятиме успішній реалізації компетентнісного підходу та модернізації навчально-виховного процесу. І хоча ви вважаєте себе компетентним вчителем, продовжуйте працювати над підвищенням своєї професійної майстерності. Пам’ятайте слова Сальвадора Далі: «Не бійтеся досконалості. Вам її не досягти».

 

А зараз я запрошую всіх на фотосесію

Педагогічний подіум « Свято нових ідей»

Тема педагогічного подіуму: «Представлення стилів різноманітних форм та  методів навчання »

Мета:«Підвищення ефективності освітнього  процесу шляхом впровадження освітніх інноваційних технологій».

Заступник директора з НВР

Добрий день, колеги, учні , батьки! Мені дуже приємно бачити вас сьогодні на нашому святі, я сподіваюся на вашу співпрацю та активну інтелектуальну діяльність. Сьогодні ми з вами спробуємо систематизувати активні прийоми і методи, які застосовуються на уроках, а також створити педагогічний «банк даних сучасних технологій», які використовують наші вчителі. Свято проходитиме у вигляді педагогічного подіуму. Педагогічний подіум є однією з форм обміну педагогічним досвідом, інноваційною діяльністю та впровадження результатів педагогічної праці. Він передбачає «показ моделей» різноманітних  інноваційніх методів и технологій навчання,  продуктивної діяльності педагогів, спрямованих на стимулювання активності учнів.

СЛАЙДИ 1-2

Методична робота у школі -це пульс педагогічного життя, трансформатор педагогічних ідей.

МЕТОДИЧНА СЛУЖБА покликана задовольняти постійно зростаючі запити педагогічних працівників в їх професійному і творчому рості.

 У СВОЇЙ РОБОТІ ОПИРАЄМОСЬ на:

- педагогіку;

- практичний досвід;

- творчість педагогів

 НАШЕ  ЗАВДАННЯ

{C}·         Створення інноваційного професійного поля, атмосфери співтворчості;

{C}·         Формування педагога-дослідника;

{C}·         Стимулювання процесу якісних змін у професійній діяльності педагога.

{C}·         Поглиблення методичної підготовки,розвиток творчого потенціалу.

       Нові  методики і технології педагогічної діяльності на подіумі представлятимуть  педагогічні  працівники та їхні помічники – учні нашої школи .

Отже,ми будемо сьогодні називати вчителів модельєрами – педагогами. Вони будуть презентувати  для учасників подіуму свої педагогічні доробки у формі відеороликів, презентаційних меседжів, майстер-класів, дослідницьких робіт тощо. А всіх вас я буду   називати сьогодні шанувальники моди .

СЛАЙД 3

Люди завжди прагнуть до успіху, деяким щастить і вони легко добиваються поставлених цілей, інші постійно стикаються з невдачами. Що робить людину успішною? Розташування зірок, доля, талант? Секретом успіху володіє кожен, але знають про це мало, а застосовують одиниці

Заступник директора з НВР

Слово «мода»у перекладі з латинської «modus» трактується як міра, спосіб, правило, розпорядження, образ. Кожне з перерахованих значень передає єство цього поняття.

У контексті професійної освіти під модою в широкому сенсі слова розуміють панування в певний час у певному середовищі тих або інших концептуальних підходів до різних зовнішніх форм професійної підготовки.

Тож розпочинаємо  наше   дефіле!  Музика.

СЛАЙД 4

Заступник директора з НВР :Майстер-модельєр (педагог) – це той фахівець, з роботи якого починається багатоетапний процес створення сучасного зразка

І БЛОК

Зараз вас чекає дефіле вчителів початкових класів. Але спочатку пропоную переглянути відеоролик « НУШ : РАЙПІЛЬСЬКИЙ ФОРМАТ»

Відкриває показ модних колекцій вчителів  початкових класів  Радченко Н.Г.

Саме вона  придумує новий вигляд і форми моделі, добивається виразності її творчого рішення, створює прийоми професійного оформлення. При цьому вона спирається в своїй професійній діяльності на фундаментальні знання законів і виразних засобів композиції уроку. Сьогодні Наталя Григорівна презентує виріб , зроблений своїми руками.

Але спочатку запитання :  Шановна Н.Г. У вас раптово з’явився  мільйон гривень. Ваші дії:

а)  як завжди, усе віддам школі;

б) піду похвалюся до податкової;

в)  який приємний сон, але мені до школи пора!

 Виріб, який презентує Наталя Григорівна, виготовлений в одиночному варіанті, практично повністю вручну, при активній участі самого модельєра. Природно, що коштує цей виріб  недорого і може бути придбаний вчителями початкових класів  і не тільки./презентація виробу хенд- мей /

   А зараз я запрошую на подіум її учнів. Подивіться . які вони гарні, у новенькій формі. Що  ж це за форма? – давайте запитаємо у першокласників.(Першокласники показують дослід). Розповідь про предмет « Я досліджую світ».

СЛАЙД 6   ІІ БЛОК   

Запрошую на подіум  вчителя гуманітарного циклу Мельникову Олену Федорівну та її учнів.   Радченко Дар'ю та Хуторянську Аріну.

Але спочатку запитання :  Шановна О.Ф. Ваша подруга запропонувала вам разом піти на лікарняний. Ваші дії :

А) піду на лікарняний сама;

Б) закладу подругу;

В) нікуди не піду – все одно ніхто не повірить

 Цей блок називається « Декламаційний олімп». Як по- новому можна декламувати вірші? Якщо цікаво -подивіться, це повинно вас зацікавити /ВИСТУП УЧНІВ , НАГОРОДЖЕННЯ/

СЛАЙД 7 Танець – це вічний рух. Танці іноді лікують душу краще, ніж слова. В кожної людини є свій власний танець, який живе у її душі і в серці! Коли знаходиш людину, яку шукаєш – свою, єдину, тоді ваші танці переплітаються, створюючи прекрасний тандем. Прекрасний тандем ви побачите зараз, його створило ось це симпатичне тріо.

Я ЗАПРОШУЮ НА ПОДІУМ МОЛОДИХ ВЧИТЕЛІВ (ТАНЦЮВАЛЬНА ПАУЗА)

Я довела вам, що наші вчителі можуть не тільки добре навчати , а й танцювати? Приєднуйтесь!

СЛАЙД 8                ІІІ БЛОК – дослідницька робота

        А зараз на Вас чекає дефіле презентаційного меседжа «Як легким рухом руки навчальний процес перетворюється» .... у творчу лабораторію. Ви побачите майстерність професіоналів- вчителів і активність юних дарувань.

Запрошуємо вчителя фізики______________________та вчителя хімії ______________________.

Для вас я приготувала завдання. Продовжіть речення

1.У мене викликають симпатію люди, які ... ..
2.Найбільша радість для мене - це ...

( демонстрація дослідів)

           СЛАЙД 9  МУЗИЧНА ПАУЗА

Використовуючи прийоми конструктивного моделювання, можна за бажанням урізноманітнити свій «діловий гардероб» і внести новизну, яскравість, модний штрих, і відобразити свою індивідуальність. Внести новизну у свою діяльність на уроках музики вирішила Оксана Анатоліївна Овчаренко . Запрошуємо її на подіум./музика/. Вона розкаже вам як сказати «Ні» сірим робочим і представить  технологію орф- педагогіка на уроках музичного мистецтва . Названа ця технологія  на честь німецького  композитора та педагога Карла Орфа, який   розробив педагогічну систему виховання дітей, поєднавши творчість і мистецтво, створивши симбіоз мови, рухів, гри на музичних інструментах та музики.

На заняттях за Орф-методом дитина вчиться грати та співати,ритмічно рухатись,концентрувати та тренувати увагу, пам’ять, вчиться абстрактно мислити,спілкується з однолітками та дорослими.

Отже, вас чекає музика зі стаканчиками. ( Грають батьки , діти , вчителі)

А нашу музичну паузу продовжує учениця 4 класу Гусак Софія, яка паралельно з нашою школою навчаються ще і в Межівській мистецькій школі. Софія – дуже талановита дівчинка. Про це говорять її перші нагороди:

{C}-         На Міжнародному фестивалі у Львові Софія зайняла ІІІ м. в номінації «естрадний вокал» та ІІ м. в номінації « соло.фортепіано»;

{C}-         Приймала участь у фіналі обласного конкурсу «Z ефір»;

{C}-         У Дніпрі 21.04.2019 р відбувся Всеукраїнський багатожанровий фестиваль « З Україною в серці». Софія представляла ММШ  і зайняла І м. в номінації соло молодша вікова категорія

{C}-         У фортепіанному дуеті з Харламовою Вікторією вони теж зайняли І м.

СЛАЙД 10 ІV. БЛОК 

Фізкультурно – оздоровчу роботу у закладі представляє  вчитель фізичної культури___________________________________________     .
      СЛАЙД 11 « Незвичайний урок фізкультури»

V. БЛОК

На Вас чекає дефіле презентаційного меседжа « Нові технології у виховній роботі…» Сьогодні ми вирішили поговорити про шкільну форму. Пропонуємо фрагмент передачі  на тему : « Шкільний дрес – код»  або «Шкільна форма – стильно чи ні?»

СЛАЙД 12    СЦЕНКА « У САЛОНІ КРАСИ»

 

Заключна частина

Заступник директора школи:  Розглянувши роботу вчителів,наше зібрання постановляє:

 

§ 1. Поетапно посилати до США, Франції, Англії та інших країн найближчого й далекого зарубіжжя вчителів КЗО «Райпільська ЗШ І – ІІІ ступенів» Межівської  селищної ради» для обміну досвідом, щоб вони показали загниваючому заходу, як треба працювати з дітьми!

 

§ 2. Голові профспілки  вчителів  Хуторянському В.І.забезпечити кожного вчителя індивідуальним комплектом, модним одягом від кутюр, щоб закордонні колеги, зустрічаючи по одягу, могли проводити по розуму з почестями.

 

§ 3. Спонсорам школи направити в літній час вищеназваних учителів на заслання в місця, віддалені від Дніпропетровської області, строком на один місяць до яких-небудь канарейок, тобто на Канарські острови. А також взяти вчителів на повне забезпечення — життєве, довічне.

 

§ 4. Найкращому художнику  картинної галереї школи  розмістити портрети учителів на почесному місці, оскільки це портрети всього нашого суспільства.

 

§ 5. Вважати такими, що отримують Ліцензію на право працювати у нашій школі ……. 

 

Вирок остаточний. Оскарженню не підлягає. Вступає в дію з моменту оголошення.

 

Кожне дизайнерське рішення має свій стиль, педагогічний колорит і готове стати брендовою моделлю при ідеальному композиційному поєднані зусиль замовників, первинних споживачів (учнів), колег-дизайнерів у довершенні « модного твору».

Сьогодні на показі Ви мали можливість ознайомитися з різними методиками  професійної підготовки педагога. Гадаю , що ці методики вам сподобались і всі ви побачили , наскільки талановиті наші вчителі та їх учні.

А зараз звертають до вас , мої шановні колеги. Колекція щасливих миттєвостей на вашому трудовому шляху у кожного була різною: в одного – більша, в іншого - трішечки менша. Проте кожен ракурс вражав неповторністю, сяйвом дитячих посмішок, незабутніх моментів. Тож хочеться побажати вам, щоб галерея професійних перемог була у кожного з вас була надзвичайно великою, щоб вона постійно поповнювалася новими ракурсами, а самоосвітні кейси та портфоліо  – новими методами, прийомами, інноваціями, що у свою чергу сприятиме успішній реалізації компетентнісного підходу та модернізації навчально-виховного процесу. І хоча ви вважаєте себе компетентним вчителем, продовжуйте працювати над підвищенням своєї професійної майстерності. Пам’ятайте слова Сальвадора Далі: «Не бійтеся досконалості. Вам її не досягти».

 

А зараз я запрошую всіх на фотосесію

 

Подобається