многочлени


Тема: Дії з многочленами.

Мета: Узагальнити та систематизувати знання уміння та навички з теми: «Дії з многочленами.»   Розвивати логічне та продуктивне мислення, уяву, увагу, кмітливість; вміння працювати в парах, в групах. Виховувати свідоме відношення до навчання; виховувати наполегливість, самостійність, працелюбність, охайність ведення математичних записів, та дотримання ЄОР.

Хід уроку

-          Організаційний  момент.

Сьогодні ми з вами  вирушаємо у подорож в один з куточків країни «Алгебра» в місто «Многочлени». З’ясуємо, чи знаєте ви, що таке многочлени? Вмієте виконувати  арифметичні дії над многочленами. Тому і тема сьогоднішнього уроку «Дія над многочленами.»  Мета…Але не можна йти в гості не знаючи порядків і законів країни. Давайте, перевіримо, як ви готові до подорожі. У цьому місті багато всіляких дивовижних назв,  пригадаємо їх.

-          Перевірка Д/з.                                                  Молодець -  +

1)      По-тренеруємо пам'ять та увагу  - найрозумніший. (Фронтальне опитування )

2)      Перевіримо вашу реакцію – найспритніший.

3)      Перевіримо вашу увагу – найуважніший. (Перевірка домашньої роботи)

-          Усна робота.                                                    

-          Ми знаходимось біля будинку цифроград. Всі його мешканці мають справу з цифрам, додають, множать, ділять їх. Настав час і вам здивувати нас своїми вмінням швидко виконувати обчислення.(за малюнком).

 

-          Подорожуючи по місту ми завітали до історичного музею.

-          Робота в парах.

І зал. Великі математики.

От лихо, на портретах немає прізвищ і ми повинні допомогти робітникам музею визначити кому належить даний портрет. Для цього нам потрібно попрацювати в парах. Виконати дії над многочленами та визначити якому з портретів відповідає дане прізвище.

І ряд визначає портрет Вієта.

ІІ ряд визначає де портрет Евкліда.

ІІІ ряд визначає  де портрет Піфагора.

Історична довідка.

Нам розповідають: Мазка Н., Голуб Л., Тішкевич Д.

Заморились? Зараз трохи відпочинемо і перевіримо вашу інтуіцію.

Фізхвилинка(Вірю не вірю.)

 

 

 

 

 

 

ІІ зал. Лабіринт

Лабіринт… Як таємниче звучить  це слово, скільки  чарівних міфів і легенд, трагічних подій пов’язаних з лабіринтом. У математиці також є лабіринти: числові. буквені, геометричні. У них немає чудовиськ, але не кожному до снаги їх подолати. Це лабіринти рівнянь. Тільки той хто чітко знає алгоритм розв’язання рівнянь зможе швидке і без перешкод подолати лабіринт.

(2х+6)(7-4х)-(2-х)(8х+1)=10,    х=2.

(Біля дошки 3 чоловіка.)

Хто першим виходить з лабіринту, знайде правильний розв’язок  отримує  2+.

ІІІ Поетична зала.

Хай кожна мить, що в вічність  промайне

Тебе вщасливлює, бо головне.

Що нам здається тут – життя: пильнуй же!

Як ти захочеш, так воно й мине.

Хто може сказати кому належать ці рядки???

Попрацювавши в групах ви зможете назвати автора цих рядків.

На партах у вас букви, на дошці – цифри. Знайшовши відповіді, ми прочитаємо прізвище вченого.

Молодці…

Підсумок уроку.

Долина Стамохіона

Вітаю вас сміливці, які не злякалися «дивної» назви долини і сміливо завітали до долини Стомахона. В цій долині живе чудовисько, якого неможна розбудити, тому відповідатимемо на питання мовчки за допомогою карток.

(Червона – ні,  жовте – так.)

Ось і підійшла до кінця наша подорож. Сподобалось вам подорожувати? Вас можна назвати почесними жителями міста?  Впевнені що контрольна робота буде написана на 12?

Д/з Типові задачі № 4,7,9*   

* Синкан на тему: «Многочлени.»

-          Оцінювання. Залиште зошити на партах для перевірки та виставлення оцінок.

Подобається