Читацька конференція по книзі В.Сухомлинського "Казки школи під голубим небом"

Читацька конференція по книзі В.Сухомлинського "Казки школи під голубим небом"


«Казки школи під Голубим Небом» Читацька конференція  по книзі Василя Сухомлинського

Мета: ознайомити учнів з літературною спадщиною  В.О.Сухомлинського, розвивати інтерес до його творчості. Виховувати повагу до старших, любов до рідної землі. Розвивати в учнях зацікавленість до пізнання світу.

Обладнання: портрет В.О.Сухомлинського, фото планети Земля у долонях  людини.

Оформлення дошки: цитати Сухомлинського :      

1. « Школа під Голубим Небом – це джерело живої думки і слова, до якого я щодня привожу вас, щоб ви стали людьми широкої душі, розумними й сердечними, мудрими мислителями»

2.» Ми написали тисячі казок. Хто ж їх автор? Це чудова українська ніч і декілька поколінь маленьких дітей, і я – всі ми – творці казок Школи під Голубим Небом»

1ведучий: Наш сьогоднішній захід – читацька конференція по книзі видатного педагога, людини з великим серцем, відданим дітям. Людини, яка безмежно любила й берегла дитячі душі.

2 ведучий: Василь Олександрович Сухомлинський народився  28 вересня 1918 року в невеличкому селі на Кіровоградщині. Вчителювати почав з 1935 року, потім воював на фронтах Великої Вітчизняної війни, а з 1948 по 1970 роки працює спочатку вчителем, а потім директором Павлишської  школі Кіровоградської області.

3 ведучий: Написав 48 книг, 500 наукових статей, більш як 1500 оповідань та казок,переведених на 59 мов світу.

Бібліотекар: І  зараз ми поговоримо тільки про одну з багатьох книг Василя Сухомлинського «Казки школи під Голубим Небом». Ми звикли, що школа – це великий будинок з класами, учнями, вчителями. Це дім знань.

Школа Сухомлинського – це  теж світ знань. Але це ще й світ казки. Думки, співчуття, радості, пізнання природи і себе у світі.

Книга складається з сімох частин

  • Кмітливий скляр
  • Моя мама пахне хлібом
  • Пісня Великого Сірого Каменя
  • Коли засинають зорі
  • Скільки ж ранків я проспав
  • Є ще одне найніжніше деревце
  • Бо за морем чужина

Клас поділено на  5 груп. Кожна група підготувала сценку за оповіданням В. Сухомлинського. Кожна команда обґрунтовує, чому  вона взяла саме це оповідання. Даємо слово командам.

1 група. Ми взяли оповідання « Що краще». Не можна вгадати що краще, тому, що все , що є на світі – корисне.

2 група – «Скільки ж я ранків проспав?». Які неповторні хвилини, коли сходить сонечко і який молодець батько, що показав це синові. Нам теж захотілось літом побачити це.

3 група – «Колискова». На прикладі листочка Сухомлинський нагадує нам, щоб не забували своїх старих батьків та бабусь з дідусями. Треба їм допомагати, піклуватися.

4 група – « Добре слово» . З цього оповідання ми зрозуміли, що у хворобі, у нещасті  допомагають не тільки ліки та гроші, а й добре слово. Недарма кажуть, що слово лікує.

5 група –« Хай будуть і Соловей, і Жук». Кожна тварина, рослина потрібна на планеті, для чогось же вони з’явились на цьому світі. А ми – люди – повинні їх берегти.

Бібліотекар: велике спасибі, діти і за те, що ви так вдало інсценували твори великого педагога, і за те , що  ґрунтовно довели нам свій вибір.

1 ведучий: а зараз звернемося до цитат, написаних на дошці (зачитує). Скажіть мені, як ви розумієте, що ж таке Школа під Голубим Небом ?

Відповіді : це добро, співчуття, любов до рідних, піклування  про людей,тварин, рослин. Школа вчить найкращим людським якостям, виховує  почуття милосердя, радості, щастя.

Бібліотекар: Сподіваюсь, що мандрівка по книзі В.Сухомлинського «Казки школи під Голубим  Небом» не залишила вас байдужими, а сколихнула струни вашої душі : любов до батьків, повагу до людей, милосердя, співчуття, добро. А головне – бажання продовжувати писати казки для Школи під Голубим небом.

«Казки школи під Голубим Небом» Читацька конференція  по книзі Василя Сухомлинського

Мета: ознайомити учнів з літературною спадщиною  В.О.Сухомлинського, розвивати інтерес до його творчості. Виховувати повагу до старших, любов до рідної землі. Розвивати в учнях зацікавленість до пізнання світу.

Обладнання: портрет В.О.Сухомлинського, фото планети Земля у долонях  людини.

Оформлення дошки: цитати Сухомлинського :      

1. « Школа під Голубим Небом – це джерело живої думки і слова, до якого я щодня привожу вас, щоб ви стали людьми широкої душі, розумними й сердечними, мудрими мислителями»

2.» Ми написали тисячі казок. Хто ж їх автор? Це чудова українська ніч і декілька поколінь маленьких дітей, і я – всі ми – творці казок Школи під Голубим Небом»

1ведучий: Наш сьогоднішній захід – читацька конференція по книзі видатного педагога, людини з великим серцем, відданим дітям. Людини, яка безмежно любила й берегла дитячі душі.

2 ведучий: Василь Олександрович Сухомлинський народився  28 вересня 1918 року в невеличкому селі на Кіровоградщині. Вчителювати почав з 1935 року, потім воював на фронтах Великої Вітчизняної війни, а з 1948 по 1970 роки працює спочатку вчителем, а потім директором Павлишської  школі Кіровоградської області.

3 ведучий: Написав 48 книг, 500 наукових статей, більш як 1500 оповідань та казок,переведених на 59 мов світу.

Бібліотекар: І  зараз ми поговоримо тільки про одну з багатьох книг Василя Сухомлинського «Казки школи під Голубим Небом». Ми звикли, що школа – це великий будинок з класами, учнями, вчителями. Це дім знань.

Школа Сухомлинського – це  теж світ знань. Але це ще й світ казки. Думки, співчуття, радості, пізнання природи і себе у світі.

Книга складається з сімох частин

  • Кмітливий скляр
  • Моя мама пахне хлібом
  • Пісня Великого Сірого Каменя
  • Коли засинають зорі
  • Скільки ж ранків я проспав
  • Є ще одне найніжніше деревце
  • Бо за морем чужина

Клас поділено на  5 груп. Кожна група підготувала сценку за оповіданням В. Сухомлинського. Кожна команда обґрунтовує, чому  вона взяла саме це оповідання. Даємо слово командам.

1 група. Ми взяли оповідання « Що краще». Не можна вгадати що краще, тому, що все , що є на світі – корисне.

2 група – «Скільки ж я ранків проспав?». Які неповторні хвилини, коли сходить сонечко і який молодець батько, що показав це синові. Нам теж захотілось літом побачити це.

3 група – «Колискова». На прикладі листочка Сухомлинський нагадує нам, щоб не забували своїх старих батьків та бабусь з дідусями. Треба їм допомагати, піклуватися.

4 група – « Добре слово» . З цього оповідання ми зрозуміли, що у хворобі, у нещасті  допомагають не тільки ліки та гроші, а й добре слово. Недарма кажуть, що слово лікує.

5 група –« Хай будуть і Соловей, і Жук». Кожна тварина, рослина потрібна на планеті, для чогось же вони з’явились на цьому світі. А ми – люди – повинні їх берегти.

Бібліотекар: велике спасибі, діти і за те, що ви так вдало інсценували твори великого педагога, і за те , що  ґрунтовно довели нам свій вибір.

1 ведучий: а зараз звернемося до цитат, написаних на дошці (зачитує). Скажіть мені, як ви розумієте, що ж таке Школа під Голубим Небом ?

Відповіді : це добро, співчуття, любов до рідних, піклування  про людей,тварин, рослин. Школа вчить найкращим людським якостям, виховує  почуття милосердя, радості, щастя.

Бібліотекар: Сподіваюсь, що мандрівка по книзі В.Сухомлинського «Казки школи під Голубим  Небом» не залишила вас байдужими, а сколихнула струни вашої душі : любов до батьків, повагу до людей, милосердя, співчуття, добро. А головне – бажання продовжувати писати казки для Школи під Голубим небом.

Подобається