Петренко Наталія Володимирівна

последнее посещение 20.07.2023 00:00
Гімназія № 34, Основ'янський район м. Харків, Настройки
Руководитель, Учитель
Електронна Школа, резерв, Другие организации
Учитель
Контактные данные
Электронный адрес: [email protected]

Фотографии

5

Фотоальбомы

1

Стена

20
Петренко Наталія Володимирівна

Мовна тема «Дієслово»

1.Вибери і запиши ряд, у якому записані дієслова.

А) малювання, біг, політ;

Б) намальований, забіганий, перелітня;

В) малювати, пробігла, полетять.

2.Випиши ряд, у якому дієслова подано в початковій формі.

А) летить, ховає, говорить;

Б) летіла, ховала, говорила;

В) летіти, ховати, говорити.

3. Вибери і запиши ряд, у якому є антонім до дієслова спати.

А) засинати;

Б) прокидатися;

В) відіспатися.

4. Визнач і запиши рядок, у якому подано дієслова майбутнього часу.

А) мрію, співають, бажає;

Б) мріяла, співало, бажав;

В) мріятиму, співатиму, буду бажати.

5. Запиши дієслова минулого часу та визнач їх рід.

Розповідала, слухав, відповідало, грали.

6. Випишіть із запропонованих дієслів ті, які означають незавершену дію.

       Пригощають, заглядатиме, пригріє, розмалює, всміхнулися, прикрашала.

7. Прочитайте прислів'я. Встав частку не та запиши речення.

       ___ хвали себе сам, нехай тебе люди похвалять.

Знання за плечима ___ носити.

8. Спишіть текст, ставлячи дієслова у дужках в потрібну форму.

       (Настати) справжня весна. Сонце (посилати) на землю тепло. Із півдня (повернутися) перші птахи. Молоденька травичка (переливатися) смарагдовим блиском. Яскраве світло (заливати) все навколо. Радісне життя (веселити) серце.

15 мая 2020, 00:44
Петренко Наталія Володимирівна

Контрольна робота № 8

1. Розв’язати задачу. (Задача на зведення до одиниці, розширена)

    До свята весни учні принесли до школи білі і жовті нарциси. 49 білих нарцисів розклали у 7 букетів порівну. У кожному букеті з жовтих нарцисів було на 2 квітки більше. Скільки вийшло букетів із 45 жовтих нарцисів?

       2. Розв’язати приклади в стовпчик. (Нагадування в підручнику с.105-106)

325 + 479                            378+285

566 – 188                            804 –238          

       3. Розв’язати приклади.

72 : 24 =                   183 – 48 • 3 =

51 : 3  =                    26 • 3 – 30=                                   

  1. : 6 =                   60 – 24 • 2 + 18=

    5 • 120 =                   24 : (40 – 32) + 57=       

         4. Розв’язати рівняння      (Див. підручник с.149-150)    

  х – 6 • 9 = 35            х : 12 = 45-37        

       5. Робота з геометричним матеріалом

Обчислити периметр прямокутника, якщо його довжина в 2 рази більша від

ширини, а ширина дорівнює 3 см.

       6. Обчисли

5 м – 40 дм           1 кг – 400 г

                 24 дм : 8 дм          6 ц – 30 кг

       7. Додаткове завдання за бажанням.

Знайти:

  • п’яту частину від 4 дм;
  • шосту частину доби;
  • четверту частину хвилини;
  • кількість днів у 7 тижнях.
15 мая 2020, 00:33
Петренко Наталія Володимирівна

Контрольна робота з природознавства.  «ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ»
1. Вкажи, яку систему органів утворюють кістки черепа, тулуба , кінцівок.
а) кровоносну систему
б) нервову систему
в) опорно-рухову систему
2. Усі рухи людини відбуваються завдяки
а) еластичності шкіри
б) роботі м’язів
в) кровообігу
3. Кров виконує таку функцію в організмі:
а) забезпечує рух тіла
б) переносить від органів травлення поживні речовини до всіх інших органів
в) приймає участь в травленні

4. Вкажи, яку систему органів утворюють головний мозок, спинний мозок, нерви.
а) кровоносну систему
б) нервову систему
в) дихальну систему
5. Вкажи, завдяки чому організм людини не перегрівається.
а)  потовиділенню
б)  роботі м’язів
в)  кровообігу
6. М’язи мають таке значення :
а) сприймають подразнення з навколишнього середовища;                                                                                                    б) є органом дотику;                                                                                                                                                                      в) забезпечують виконання людиною рухів.

7. Встанови відповідність:

Череп захищає

 

Спинний мозок

Хребет  захищає

 

Головний  мозок

Грудна клітна

 

Серце, печінка, легені

 
13 мая 2020, 22:54
Петренко Наталія Володимирівна

                     Контрольна робота з природознавства.  «ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ»
(продовження)

8. Випиши назви органів травлення людини.

    Язик,  шлунок,  бронхи,  печінка,  товста кишка,  стравохід,  легені,  пряма   кишка,  ротова порожнина.

9. Випиши назви органів кровообігу людини.

Шлунок,  капіляри,  серце,  стравохід,  артерії,  печінка,  вени.

10. З’єднай системи органів людини і їх значення.

1

Система органів чуття

А

Забезпечення газообміну між організмом і навколишнім середовищем.

2

Травна система

Б

Надання міцності й форми тілу, здійснення рухів.

3

Система органів дихання

В

Сприймання змін у навколишньому середовищі.

4

Кровоносна

Г

Керує злагодженою роботою всього організму.

5

Опорно-рухова

Д

Забезпечення органів поживними речовинами, киснем, перенесення шкідливих речовин до органів виділення.

6

Нервова

Е

Перетравлення їжі, забезпечення організму поживними речовинами.

11. Як берегти зір?  Запиши правила.

13 мая 2020, 22:53
Петренко Наталія Володимирівна

Перевірка сформованості навички читання вголос по оповіданню В.Сухомлинського "Сергійкова квітка" ст.183-185 в підручнику "Літературне читання".

п/п

 

Прізвище, ім’я учня

Спосіб читання

Кількість помилок

Темп читання

Розуміння

прочитаного

Виразність

читання

розуміє

частково

розуміє

 

не

розуміє

логічні

наголоси

паузи

інтонація         

  1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

02 мая 2020, 16:25
Петренко Наталія Володимирівна

                  Контрольна робота № 7 

з перевірки сформованості навичок усних обчислень

І  Обчисли усно і запиши відповідь:

 1) Перший доданок  480, другий 190. Чому дорівнює сума?

 2) Зменшуване  320, відʼємник 70. Чому дорівнює різниця?

 3) Ділене 540, дільник 6. Знайди частку.

 4) Знайди добуток чисел 80 і 9.

 5) На скільки  800 більше 150?

 6) У скільки разів  30 менше 90?

ІІ Обчисли усно і обери правильну відповідь.

1) 42 збільшити в  3 рази дорівнює

         А  120;    Б  124;   В  126

2) 65 зменшити в  5 разів дорівнює

         А  15;     Б  11;    В 13

3)  Шоста частина від 600 дорівнює

         А   100        В 10      В  1

4)  Периметр квадрата 24 см. Знайди сторону квадрата.

        А   8 см     Б  6 см     В  12 см

ІІІ Знайди значення виразу

24 : (40 – 32) + 57

ІV Обчисли зручним способом

  25  • 6 • 2

  716 – 70 – 16

28 апр 2020, 19:48
Петренко Наталія Володимирівна

3 клас

Мовна тема. Іменник . Прикметник                                                                            

1. Іменники відповідають на питання…

  а)  хто?  що робить? ; 

               б) хто ? що ?      

              в) який ? яке ?

2 . Іменники до яких можна додати слова вона моя,

належать до :

   а) чол.  роду ;  

  б) жін.  роду ;   

  в) сер. роду .

3. У реченні прикметники  зв'язані  з   …

а) іменниками;

             б) дієсловами;  

             в)  прийменниками.

4. Визнач групу прикметників.                           

а) розумний, розум, розуміє ;

б) льняний, сумний, шкільний;

в) рання, дружня, весна.

5. До поданих іменників добери прикметники.

Мама  (яка ?)…,   …,   … .

Небо (яке ?) …,  …,  … .

6. Запиши наведені іменники з прикметниками в однині.

Солодкі  дині- …

Солодкі сни-…

7. З поданого речення випиши сполучення іменників з

прикметниками, визнач їхній рід й число.

На чорній землі білий  хліб родить.

8. Пошир речення прикметниками.

Світить … сонце.  День став… .  Повертаються

 з вирію… птахи.

12 апр 2020, 20:03
Петренко Наталія Володимирівна

3 клас

Контрольна робота №6

1.     Розв’яжи  задачу

         Один майстер за день фарбує 7 деталей. Скільки деталей пофарбують

          6 майстрів за 8 днів, якщо щодня фарбуватимуть однакову кількість?

2.     Обчисли

2 • 70 • 5                     24 • 4 + 350 : 70                        

160  • 4                        575 - 3 • 120                         

32  3                         625 – 50 • 8 +720 : 9

3.     Виконай дії з іменованими числами

64 дм – 40 см                              3м : 6

2  грн – 38 к.                                6м - 7 см

4.     Розв'яжіть рівняння.

                х : 4 = 16                                            270 : х = З

5.      Знайди периметр прямокутника зі сторонами 2 см, 4 см. Накреслити відрізок,  який дорівнює периметру прямокутника. Позначити його буквами.

                Додаткове завдання

     Запиши трицифрове число за допомогою цифр 3, 6, 7, у якому цифра десятків

             більша цифри одиниць у 2 рази.

03 апр 2020, 22:30
Петренко Наталія Володимирівна

 Вітаю! Перевірна робота з природознавства для учнів 3-Б класу. Інструкція до виконання та терміни в чаті класу Viber.

Тема. «Гриби. Бактерії.  Охорона рослинного і тваринного світу»  Дата _________                                      

Контрольна робота

1. Будова шапинкового гриба складається із…

а)  шапинки, ніжки і грибниці;   б) шапинки, ніжки;   в) шапинки, ніжки і коріння.

2. Бактерії називають «санітарами» природи, тому що  вони

   а) збагачують ґрунт поживними речовинами;

   б) забруднюють ґрунт і  воду;        в) спричиняють захворювання

3.Бактерії бувають…

   а)корисні та хвороботворні;   б) хвороботворні;         в) корисні.

  4. Розподіли перелічені гриби на групи:

Мухомор, маслюк, печериця, опеньок несправжній, білий гриб, жовчний гриб.

отруйні  гриби

їстівні гриби

 

 

 

 

 

 

 

5. Які рослини  занесені  до Червоної книги України? (не менше 5)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Які тварини занесені  до Червоної книги України? (не менше 5)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Складіть ланцюг живлення: яструб, пшениця, змія, миша.

________________________________________________________________________

8. Як можна оберігати природу на нашій планеті? Складіть план корисних дій.

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 
02 апр 2020, 22:01
Петренко Наталія Володимирівна

Вітаю! Завдання по всім предметам знайдете за посиланням:

http://school34.klasna.com/uk/site/lessons.html/date/2020-03-30/class_id/391 

01 апр 2020, 21:04