Локоткова Світлана

08.11.2013, 23:01; (ред. 23.11.2014,19:45)
1
ДНЗ № 160
Администратор, Воспитатель

 Шановні батьки, колеги ! Запитуйте - відповідаємо.

Спілкуйтесь - Відповідайте!!!

Іванович Ірина

23.11.2014, 19:27
2
ДНЗ № 160
Воспитатель, Родитель

Які поради доречно надавати батькам, діти яких навчаються у спецгрупі ?

Локоткова Світлана

23.11.2014, 19:42
3
ДНЗ № 160
Администратор, Воспитатель

Методичні рекомендації батькам, діти яких навчаються у спецгрупі

Створення спеціальних умов для дітей, які навчаються у спецгрупі є обов’язковим. Це пов’язано з тим, що ритми повсякденного життя цих дітей більш насичені, ніж у їх однолітків із загальних груп дитячого садка.

Батькам перед укладанням дітей до сну пропонується проводити з ними обов´язкові оздоровчі процедури (підгодовувати оздоровчою їжею, вітамінним коктейлем) та виконувати артикуляційні вправи (із серії завдань логопеда). У вихідні та святкові дні, коли діти не відвідують дитячий садок після ранкової фізичної гімнастики та перед обідом (під час заспокійливих ігор) обов´язково проводити десятихвилинну корекційну гімнастику, до якої включати артикуляційні вправи, пальцевий ігротренінг.

Успіх у роботі з дітьми залежить від тісної взаємодії батьків з вихователями групи, які працюють у корекційно-виховному та загальноосвітньому напрямках, логопедом, практичним психологом та іншими спеціалістами ДНЗ. Основними завданнями батьків у цій роботі є:

  • створення сприятливих умови для загального і мовленнєвого розвитку дітей;
  • оздоровлення дитини;
  • проведення цілеспрямованої роботи з загального та мовленнєвого розвитку дитини;
  • виконання всіх рекомендацій спеціалістів;
  • періодичне проведення лікування дітей в медичних установах;
  • працювати у тісному контакті із спеціалістами ДНЗ.

Успішність розумового виховання дитини залежить від кола інтересів батьків, їхнього світогляду, від характеру спілкування з дитиною. Батькам дітей із мовними порушеннями слід пояснити, що участь родини у корекційних заходах вважається одним із факторів ефективної розвиваючої роботи. Без залучення батьків до розвитку власної дитини, контакту їх з фахівцями корекція мовлення неможлива.



Оставлять сообщения могут только зарегистрированные пользователи
регистрация