
фуакі фіапфіу |
28.04.2016, 10:59
51
|
---|---|
Дотримуйтесь тих самих стандартів поведінки, що й у реальному житті.Не завдавайте людям шкоди словом. Не ображайте, не говоріть неприєм- |
|
|
фуакі фіапфіу |
28.04.2016, 11:00
52
|
---|---|
Не використовуйте флуд, флейм, спам.Не розміщуйте інформацію, на яку ви не маєте усіх прав.Не вдаватися до різких і нецензурних висловів, намагатися не допускати граматичних помилок. |
|
|
Жарко Богдан |
19.01.2017, 15:25
53
|
---|---|
Спілкуючись в мережі, не забувайте - Ви маєте справу з живими людьми. Правила хорошого тону для звичайного світу і для віртуального єдині. Не пишіть і не робіть нічого такого, чого не хотіли почути або побачити самі. Навчіться доводити свою позицію, не принижуючи опонента.Пам'ятайте, людина, з якою ви спілкуєтеся за допомогою клавіатури, не бачить ваших емоцій, не чує вашого голосу. Постарайтеся представити себе на місці цієї людини і правильно формуйте свої думки, для того, щоб уникнути невірного трактування вашої думки.Стежте за тим, що пишете і як пишете. Не припускайтеся орфографічної помилки, адже для більшості людей правила орфографії грають важливу роль. Про людину, яка хронічно здійснює помилки, користувачі мережі можуть думати лише негативно - дурний підліток.Ніколи не кривдьте віртуальних опонентів, будьте терплячі і ввічливі, не користуйтеся ненормативною лексикою і не влаштовуйте конфлікт не маючи на те підстав. |
|
|
Мосієнко Ірина |
18.04.2018, 09:56
54
|
---|---|
Не відправляти надто довгих повідомлень, тому що вони не сприймаються користувачами
|
|
|
Мосієнко Ірина |
18.04.2018, 09:58
55
|
---|---|
Вивчайте українську мову та пишіть правильно! БЕЗ ПОМИЛОК!
|
|
|
Чабанов Богдан |
03.05.2018, 11:39
56
|
---|---|
– Завжди зазначайте тему листа. Тема має якомога точніше відображати зміст повідомлення. – У тексті листа дотримуйтеся зазначеної теми. Пам’ятайте, що багато людей щодня одержують десятки листів, тому викладайте свої думки чітко та лаконічно. – Не надсилайте листів із вкладеними файлами великих обсягів. Це не лише сповільнює пересилання, а й може стати причиною повернення вашого листа, якщо на поштовому сервері встановлено обмеження на обсяг вкладеного файла. – У відповіді наводьте уривки з листа, на який відповідаєте,... – Не пишіть увесь текст великими літерами. Такий текст дуже важко читати, застосовуйте великі літери до окремих слів, які необхідно виділити. – Розбивайте текст на логічні абзаци. Це насамперед стосується листів з великим обсягом тексту. – Перевіряйте помилки. По-перше, з грамотною людиною приємно мати справу, а по-друге, помилки в словах або при розставленні пунктуаційних знаків можуть призвести до двоякого тлумачення змісту повідомлення. – Підписуйте лист. У підписі рекомендовано зазначати своє ім’я та адресу електронної пошти, а в діловому листуванні бажано додавати контактний телефон. – Не затягуйте з відповіддю. Відповідати на листа слід упродовж доби. – Будьте ввічливі. Це правило не потребує коментарів. |
|
|
Боровкова Орина |
04.05.2018, 08:10
57
|
---|---|
відповідати на отримані повідомлення, не ігнорувати співрозмовників. |
|
|
Боровкова Орина |
04.05.2018, 08:12
58
|
---|---|
Завжди треба вітатися зі співрозмовниками |
|
|
ИДИТЕ ВОН |
05.05.2018, 08:35
59
|
---|---|
УМРИТЕ ВСЕ |
|
|
ЛЯЩУК ОЛЯ |
17.05.2018, 12:21
60
|
---|---|
1. Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім. . Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли. |
|
|
Оставлять сообщения могут только зарегистрированные пользователи