05.01.2013



Звіт про проведену виховну роботу в 10Б класі в 2011-2012 н.р. Настବ¬¬вник 10Б класу Любецька Т.М.

 

 Колектив 10Б класу сформовано з колишніх 9Б та 9В класів. Потрібно було з самого початку згуртувати клас.Перше півріччя працювала над проблемою згуртування класного колективу.Колектив за розумовими здібностями,вважається здібним.В класі налічується 30 учнів,з них 23 дівчинки  та 7 хлопчиків.Хлопчики дуже енергійні,жваві. Часто на уроах порушують поведінку,тому приходиться співпрацювати з батьками.За цей рік навчання учнівський колектив  згуртувався,діти ставляться одне до одного з повагою,допомагають однокласникам у будь-яких ситуаціях,між школярами немає вагомих суперечок,панує доброзичливість,культура поведінки.Учні охоче беруть участь у громадському житті школи,класу,активно вболіваючи за власний колектив,прагнучи не відставати від дяльності інших класів

Згідно за Статутом, працювала за такими напрямами:
- проводила виховну роботу в тісному співробітництві з іншими вчителями-    предметниками, повсякчас контролюючи навчальний процес і систематично перевіряючи щоденники учнів(раз на тиждень);
- добивалась єдності педагогічних вимог до учнів із боку школи та сім'ї, підтримвала постійний тісний зв'язок із батьками, що позитивно впливає на згуртування класного колективу: між однокласниками немає вагомих непорозумінь, відсутні сварки,плітки між дівчатками.
- організовувала в разі необхідності своєчасну навчальну допомогу учням: дівчаткам, котрим важко вчитися через хвороби або за інших причин, допомагають однокласники;
- вела встановлену документацію по класу, подавала керівництву школи відомості про успішність, відвідування та поведінку школярів, стежила за станом їх щоденників, раз на місяць виписуючи в кожен оцінки з усіх предметів, які учні отримали;
- проводила заходи, які сприяють зміцненню здоров'я учнів(спортивні турніри , у котрих учні посідають призові місця, отримуючи грамоти), розвитку їх естетичних смаків і вихованню патріотичних почуттів.Протяом семестра проведені класні години”Україномоя,ти одна,як життя”, « До міжнародного дня миру»,
 « Партизанський рух на Кіровоградщині», « Хліб усьому голова»,
« Голодомор1933року-геноцид українського народу»,Проводила екскурсії за історичними місцями та до музеїв,  подорожі до міст Одеси, відвідавши Оперний театр, культпоходи до театру Кіровограді,філармоніі, діти брали активну участь у шкільних конкурсах стіннівок, малюнків за різноманітними темами, у проведенні предметних тижнів і олімпіад,організації концертних номерів для класних дискотек і шкільних свят, брали активну участь в роботі над проектами « Письменники Кіровоградщини», « Шлях відстанню в 11 років»,зараз пацюють над проектом
« Альманах».Учні класу-активні учасники шоу «Свята осені».Проведено години спілкування  та класні години на правову тематику: «Поняття злочину.Кримінальна відповідальність дітей», « Все починається з добра», « Декларація прав та Конвенція ООН про права дитини». В цьому навчальному році учні класу з меншою активністю брали участь в конкурсах.Учениця класуБорисова Юлія взяла участь в обласному конкурсі  « Фото журналістика»,зайнявши друге місце,нагороджена подарунком. Зараз учні класу готуються до міського конкурсу   учасників Євроклубу.Святун Д та Корогода Аліна,зайняли призове місце на конкурсі правознавців.Велику увагу приділяла громадянському вихованню.Проведені класні години та години спілкування на такі теми: «Урок прекрасного-утверджуй у собі людину»,брали участь в акціях  «Милосердя» до Дня інвалідів, «Подарунки від святого Миколая дітям притулку», « Різдвяний янгол».Велику увагу протягом семестра приділяла бесідам з учнями про правила дорожнього руху,про наркотичну небезпеку,про алкогольну залежність,тютюнопаління.Учні люблять відвідувати музеї,кінотеатри,театри.Вони з великим задоволенням проводили дозвіля на природі.Діти погоджуються на поїздки по Україні,щоб більше дізнатися про природу,історію краю. Україною,де ознайомилися з традицями Школярі прагнуть до пізнання нового,досі їм не відомого,тому охоче беруть участь у всіх заходах. Оганізовувала їх суспільно корисну працю(учні охоче прибирали не тільки шкільне приміщення, але й пришкільну територію).
 В
важаю головним, що визначає зміст організаторської функції, згуртування учнів класу в єдиний дружний колектив. Залучаючи школярів до участі в різноманітних громадсько-корисних справах, спряла розвитку в них громадсько-політичної активності, привчала їх до дотримання шкільного режиму, єдності педагогічних вимог до учнів із боку вчителів, які працюють у класі, та батьків.   Допомагала учням виробляти вміння й готовність жити та працювати в колективі, спрямовувати свої зусилля на корисні, потрібні суспільству справи: добре вчитися, готуватися до праці, берегти природу, охороняти її багатства, турбуватися про збереження історичних пам'яток та інших культурних цінностей, зразково поводитися, допомагати старшим.Предмет постійної турботи ,професійна орієнтація учнів із метою обґрунтованого ними вибору професії та підготовки їх до праці в різних галузях  господарства, особливо у сфері матеріального виробництва (запрошення батьків учнів різноманітних професій для виступу на виховних  годинах).
Організовувала та проводила різноманітну позакласну і позашкільну роботу з учнями, брала участь у здійсненні педагогічного всеобучу батьків(заплановані бесіди на батьківських зборах),спрямовувала роботу батьківського комітету, проводила заходи, які сприяють зміцненню здоров'я учні.В кінці навчального року група учнів була нагороджена грамотами за активну участь в конкурсах. Гроздєва Каріна нагороджена грамотою за участь у фотоконкурсі « Туризм єднає нас»,Заікіна Настя-за лідерство, грамотою «Обдарування».Святун Діана,Корогода Аліна,Жукова Ання нагороджені грамотою «Інтелет гімназії»,Борисова Юля -активний учасник всіх класних,шкільних та позашкільних заходів,активний член шкільного парламенту,отримала грамоту-« Гімназист року».
 На наступний навчальний рік потрібно звернути велику увагу на участь учнів в конкурсах,олімпіадах,білье залучати здібних,обдарованих учнів до участі в шкільних та класних заходах,розпочати підготовку до останнього дзвоника,останнього уроку,до всіх заходів,в яких одиннадцятикласники братимуть участь,як випускники школи.

 
оценить статью
оценить статью
  • Currently 0.00/5
 
 
Другие статьи