Вредным привычкам - НЕТ!

Вредным привычкам - НЕТ!


 

Мета: Ознайомити учнів із поняттям про шкідливі звички, виробити негативне ставлення до негативних звичок, які порушують здоров'я - паління, вживання алкогольних напоїв, наркотиків тощо; виховувати почуття відповідальності за збереження свого здоров'я.

І Організація класу

 - Подивіться мені в очі, погляньте одне на одного, посміхніться. І з цих промінчиків добра, що заіскрились на ваших обличчях, ми розпочнемо виховну годину.

 - А працювати ми будемо за таким девізом:

Не просто слухати, а чути.

Не прости дивитися, а бачити

Не просто відповідати, а міркувати

Дружно і плідно працювати

ІІ Актуалізація знань учнів

·        Проблемна ситуація

- Уявіть собі, що ви заблукали в густому лісі. І ось перед вами з'явилися три дороги. Кожна може вивести з лісу за певних умов:

1) Першою дорогою підеш - велике багатство знайдеш, та здоров'я втратиш.

2) Другою дорогою підеш  - половину багатства знайдеш, та половину здоров'я втратиш.

3) Третьою дорогою підеш - нічого не знайдеш, але здоров'я збережеш.

 - Якою дорогою ви підете?

2 Дискусія "Яка дорога є найкращою?"

3 Робота з прислів'ями

"Здоров'я - це найдорожчий скарб"

"Здоров'я за гроші не купиш"

 - Як поводиться дитина коли вона здорова?

- Який висновок ви можете зробити?

·        Висновок

·        Хто здоровий - той сміється,

Все в житті йому вдається.

Він долає всі вершини

Це ж чудово для людини!

·        Розповідь учителя

 - Від чого ж залежить здоров'я?

·        Виховання здорового способу життя в родині

·        Навколишнє середовище

·        Система охорони здоров'я

·        Спосіб життя людини

- А що ж таке  спосіб життя? (це сукупність звичок людини, наприклад вранці ми чистимо зуби, прибираємо ліжко, робимо ранкову зарядку, і всі ці справи ми робимо автоматично, майже не замислюючись; можна сказати що у нас сформувались певні звички)

·        "Мікрофон"

 - В кожного з вас якась є звичка, згадайте її і назвіть.

- Які ж бувають звички? (корисні і шкідливі)

·        Робота в парах. Розгляд і обговорення змісту малюнків.

ІІІ Повідомлення теми та очікуваних навчальних результатів

 - Отже сьогодні ми більше поговоримо про шкідливі звички. Тобто звички що шкодять особистому здоров'ю, та здоров'ю інших людей. І тема нашої виховної години - "Шкідливим звичкам скажем - Ні!"

 - Тепер з'ясуємо завдання, які ставить перед нами сьогоднішнє заняття. Чого навчить кожного з нас? (учні проговорюють свої очікування)

IV Пізнавальна діяльність

·        Розповідь учителя

 - Шкідливі звички назвали так тому, що вони небезпечні для здоров'я, наприклад, деякі діти мають погану звичку смоктати і гризти дрібні предмети, пальці й нігті. Не можна брати до рота невідомі дикоростучі рослини чи рідини, бо серед них бувають отруйні. Не гарно човгати ногами. Шкідливою також є звичка горбитись, адже при цьому викривляється хребет, що погіршує роботу органів. Та найбільше зашкоджують здоров'ю людей: паління, вживання алкогольних напоїв та наркотичних речовин. Часто людина що палить чи вживає алкоголь, починає відчувати   погіршення здоров'я і страшне те, що людина стає залежною від них.

·        Тестування(якщо згоді-руки на парту, якщо ні-хлопок в долоні)

Шкідливі звички-це:

а)мити руки з милом перед їдою;

б)палити;

в)вранці і ввечері чистити зуби;

г)вживати алкогольні напої;

д)піклуватися про чистоту свого одягу;

е)човгати ногами;

є)смоктати пальці;

ж)самостійно чистити взуття;

з)класти всі речі на свої місця;

и)грати в рухливі ігри;

і)гризти нігті.

·        Сценка "Вовк і Заєць".

(На спортивному майданчику Заєць займається гімнастикою. Поруч діти граються кеглями. З'являється Вовк із цигаркою в зубах. Він іде розвязною ходою, лапи в кишенях.Він розкидає кеглі, ображає. Заєць поспішає на допомогу. Він враз скрутив Вовка)

Ах ти злісний хуліган!

Заважаєш нащо нам?

Ти хоробрий лиш з малими,

То й знущаєшся над ними.

А на себе лиш поглянь,

соромно й дивитися.

Від цигарки жовто-синій-

Отак накуритися!

Краще спортом ти займався,

Час би з користю провів,

Набирався сили й духу,

Не ходив до лікарів!

Ой, ой, ой! Я більш не буду!

І про бійки теж забуду.

Буду спортом я займатись,

Сил й здоров'я набиратись.

-

Що ви порадите Вовку?

Щоб мужнім стать і стать сміливим,

Сильним духом, сильним тілом,

Загартованим, здоровим.

То виходь на стадіони!

А не зовсім навпаки!

Йди сміливо і записуйсь

У спортсекції, гуртки.

·        Інтерактивна вправа "Інтерв'ю"

-Чи вважаєте себе здоровими?

-Чи є у вас шкідливі звички?

-Що ви для себе вирішили?

·        Дискусія"Вмій сказати - НІ"

(Я займаюся спортом і у мене повинні бути сильні легені, стверджувально сказати "ні", навести факти шкідливого впливу того.)

·        Зроби свій вибір

Кожен з вас зараз зробить вибір що він обирає, шкідливі звички чи здорове повноцінне життя. Відірвіть від карток (на дошці) те, що для вас найцінніше.

Нравится