«Використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі з батьками».


Станом на сьогодні використання інформаційно-комунікаційних технологій у   навчально-виховному процесі ДНЗ – це одна із самих нових та актуальних проблем у педагогіці. Комп'ютерні технології стали невід'ємною частиною  освітнього процесу, значно підвищили його ефективність. Для розвитку  пізнавального інтересу малюків  заняття були     насиченими інформацією, яка спонукала б дітей до активної пізнавальної діяльності. Лише такий підхід до організації освітнього процесу сприяв розвитку розумових  здібностей дітей.                                                                                                                                                                  Для розвитку логічного мислення,швидкої реакції,спостережливості,уваги дітей використовувала комп’ютерні дидактичні ігри «Місто пригод», «Розмова по телефону» т.д . Щоб досягти кращих результатів у навчанні дітей я залучала батьків у процес інтеграції ІКТ на засіданні консультаційного пункту «Впевнений старт». На засіданнях використовувала різні видів діяльності в ДНЗ;онлайн-консультації,  батьківські збори на яких пояснювала використання ІКТ в домашніх умовах;перегляд відкритих занять для батьків,в ході яких я демонструвала свій підхід до застосування ІКТ ,а саме  було запропоновано створити інтернет-блог для залучення батьків до співпраців. Даний блог я поповнювала корисними матеріалами,пропонувала теми для обговорення,проводила опитування,що давало змогу швидко зясувати думку батьків з певних питань,де вони мали змогу отримувати корисні поради  та рекомендації навчання і виховання дітей . Ця нова цікава форма співпраці зблизила мене з батьками у досягненні головної мети-повноцінного розвитку дітей. Крім того робота з батьками допомогла формувати у дітей правильне ставлення до комп’ютера. Батьки стали моїми  помічниками у використанні ІКТ дітьми вдома.хнологій у  навчально-виховному процесі ДНЗ – це одна із самих нових та актуальних проблем у педагогіці. Комп'ютерні технології стали невід'ємною частиною  освітнього процесу, значно підвищили його ефективність. Для розвитку  пізнавального інтересу малюків  заняття були     насиченими інформацією, яка спонукала б дітей до активної пізнавальної діяльності. Лише такий підхід до організації освітнього процесу сприяв розвитку розумових  здібностей дітей.Для розвитку логічного мислення,швидкої реакції,спостережливості,уваги дітей використовувала комп’ютерні дидактичні ігри «Місто пригод», «Розмова по телефону» т.д . Щоб досягти кращих результатів у навчанні дітей я залучала батьків у процес інтеграції ІКТ на засіданні консультаційного пункту «Впевнений старт». На засіданнях використовувала різні видів діяльності в ДНЗ;онлайн-консультації,  батьківські збори на яких пояснювала використання ІКТ в домашніх умовах;перегляд відкритих занять для батьків,в ході яких я демонструвала свій підхід до застосування ІКТ ,а саме  було запропоновано створити інтернет-блог для залучення батьків до співпраців. Даний блог я поповнювала корисними матеріалами,пропонувала теми для обговорення,проводила опитування,що давало змогу швидко зясувати думку батьків з певних питань,де вони мали змогу отримувати корисні поради  та рекомендації навчання і виховання дітей . Ця нова цікава форма співпраці зблизила мене з батьками у досягненні головної мети-повноцінного розвитку дітей. Крім того робота з батьками допомогла формувати у дітей правильне ставлення до комп’ютера. Батьки стали моїми  помічниками у використанні ІКТ дітьми вдома.

Нравится