24.04.2013



Виховна година "Збережемо нашу планету"

    

Мета: формувати у дітей уявлення про природу як живий організм; вчити бачити красу світу; спонукати до спілкування з природою без завдання їй шкоди; формувати відповідальне ставлення до на­вколишнього світу: виробляти правила безпечної поведінки в лісі, на водоймі; прищеплювати почуття любові, вдячності до природи.

ХІД ЗАХОДУ

Вихователь.  Все, що оточує нас і не зроблене руками людей, — природа. Природа дає все необхідне для життя людини: їжу, воду, повітря. Вона є дже­релом натхнення для художників, письменників, композиторів. Недарма при­роду називають ненькою. Всі ми — діти природи, та не всі однаково добрі до неї. Природа потребує постійної уваги, турботи, охорони. Ми повинні берегти природу, охороняти її багатство.

Сьогодні у нас незвичайне заняття. Я хочу вам подарувати годину мило­сердя і спостережливості.

 Девіз                         

На землі, у домі вселюдському —

Протиріч і негараздів тьма.

Будьте, люди, обережні в ньому!

Іншої домівки в нас нема!

Земля не належить нам. Це ми належимо їй!

1-й учень                    

І пташка, і метелик, і людина

Сплелися у вінок.

Ім'я йому — Життя.

Одна у них

Земля, одна родина,

 І вічність в них одна, і небуття.

Вихователь.  Земля — наш дім. Можливо, це єдина планета, на якій існує життя у Всесвіті. Хіба не заслуговує вона нашої любові? Але на сьогодні ми маємо значну кількість свідчень про те, що людина не є бережливим господа­рем, а є самовпевненим землевласником.

2-й учень        

Усіх людей ми закликаєм:

Нащадкам збережіть природу,

Її степи, ліси, джерельну воду,

Дерева не рубайте, не збивайте звіра,

І у природи буде хай довіра,

Що не заподієте ви зла їй,

Своїй колисці, матері своїй.

Вихователь.  Екологія — це наше здоров'я і довголіття, наше щасливе майбутнє!

Всі ми — діти землі і неба.                                         •

3-й учень                  

 Всі, хто маленький, хоче рости!

Чисте повітря п водичку нам треба,

Просить з нас кожен — і я, і ти.

Хочемо ми, щоб сонце світило!

Хочемо ми, щоб поле родило

І шоб навколо квіти росли.

Хочемо, хочемо, хочемо ми!

•   Щоб зберегти природу, потрібно її знати і любити.

•   Будь до природи уважним, і вона обов'язково тобі віддячить!

•   Пам'ятай! Людина — частина Природи. Знищуємо природу — знищуємо самих себе.

4-й учень                

  Дерево, трава, і квітка, й птахи

Не завжди зуміють захиститись.

Якою будуть знищені вони —

На планеті ми залишимось самі.

ЛИСТ ЗДОРОВ'Я

Ми — птахи, звірі, рослини — звертаємося до вас, діти, за допомогою. Нам загрожує небезпека: забруднення повітря та води, знищення всього живого на землі! Якщо ви не виконаєте завдання, які знаходяться в цьому конверті, тоді все живе може загинути!

Вихователь.  Ну що ж, діти, допоможемо?

» Перше завдання — загадки.

• Без чого дорослі та діти не можуть прожити? (Без їжі, води, повітря)

•   Що не можна набрати у сито? (Воду)

•  А у що не можна набрати води? (Сито)

•   Як називається транспорт, який рухається по воді? (Водний)

»  Друге завдання — продовжити прислів'я

•   Без води — ... (не туди і не сюди).

•   Лід і вода — ... (брат, і сестра).

•   Скільки сніг не лежатиме, а... (розтаватиме). Чому? . 

• Весна багата... (водою).

» Конкурс «Розминка»

•   Тварини є частішою живої чи неживої природи?

•  Тварини, які самостійно здобувають їжу, влаштовують житло, виводять дитин­чат, називаються дикими чи свійськими?

• Тварини, яких людина розводить і використовує в домашньому господарстві, називають дикими чи свійськими?

» До тварин належать: квіти, гриби, лисиця?

•   Горобці, галки, ворони — це птахи, які відлітають чи зимують?

•   Яка з пташок перелітна: ластівка, сорока, ворона?

•   Собака, кіт, білка — яка з цих тварин зайва? І чому?

•  Хто із цих тварин змінює хутро: ведмідь, заєць чи вовк? І чому?

•  Яка із цих пташок не має гнізда: ластівка, лелека, зозуля?

•  Які із них квітів перші квітнуть: підсніжник, конвалія, тюльпан?

» Кросворд

— Спробуйте уявити себе мешканцями лісу. Це допоможе вам упоратися з цікавими завданнями кросворду. А коли ми його розгадаємо, то дізнаємося про найдорожчий і найцінніший скарб у світі.

1.   Це весняний ранній птах, називається він... (шпак).

2.  За вікном сніжок, піднялася віхола, та не страшно птахові, що сидить під - стріхою. (Горобець)

3.   Хитра кума сліди замела. (Лисиця)

4.  Вправні будівельники майструють дашок із соснових голок. (Мурахи)

5.   Я найперша квітка в гаю, синім цвітом зацвітаю. (Пролісок)

6.  Влітку наїдається, взимку відсипається. (Ведмідь)

7. Білі дзвіночки висять, гойдаються, як вони називаються? (Конвалія) Ключове слово: природа.

— То який найдорожчий скарб у світі?

 

 

 

П

 

 

 

 

 

 

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

И

 

 

 

 

 

 

Р

 

 

 

 

 

 

 

О

 

 

 

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

 

 

 

 

 

» Правила поведінки на природі «Буду я природі другом»

1)  Не ламай гілля дерев і кущів:

2)  не зривай у лісах та на лугах квітів;

3)  не лови метеликів, джмелів, бабок та інших комах;

4)  не руйнуй мурашники:

5)  не лови диких тварин і не принось їх додому;

6)  не залишай вогонь у лісі;

7)  не галасуй у лісі.

5-й учень                 

 Невже в майбутньому на світі

 Не будуть квітнуть дивні квіти?

 Конвалії й фіалки ніжні,

  І вісник березня — підсніжний?           

1-й учень                

 Невже ми більше не побачим,

Як сон-трава росою плаче?

Троянда степу, квітка мрії

Жар-цвітом землю не зігріє?

Ми всі — господарі природи,

Тож збережемо її зроду!

2-й учень                  

Все на землі, все треба берегти.

І птаха, й звіра, і оту тварину,

Не чванься тим. що цар природи ти,

Бо, врешті, ти — лише її частинка.

3-й учень                  

Так, частинка — невелика і залежна.

 Цю істину сприймай беззастережно.

Якщо береш, то треба віддавати,

Коли й надалі хочеш царювати.

4-й учень                  

Поки в небі є свято веселок і крил.

Поки є на земля і роса, і колосся,

Я живу,

Поки засклено щебетом пташки вікно,

Поки тиша, овіює явір гіллястий,

Я живу.

Поки в думках моїх день, що вимагає давно,

Поки є кому вранці промовити: «Здрастуй!»,

Ми живемо!

Ми живемо!

5-й учень                  

Ріки і гори, моря і поля. —

Це наша рідна, хороша Земля,

Будь їй ти другом, люби, бережи.

 Приклад в усьому всім покажи.

1-й учень                 

Квіти хап квітнуть, співають пташки.

 Хап всіх привітно стрічають стежки.

 Кожна стежина в майбутнє веде —

Там радість і щастя чекають тебе.       

nbsp; center/p width=td valign= width= nbsp; nbsp;

 
оценить статью
оценить статью
  • Currently 0.00/5
 
разделы блогов
Разделы
 
Другие статьи