В гостях у ведмедика


Тема: «В гостях у ведмедика»

Мета: вчити уважно слухати віршований текст, розуміти його зміст, закріпити правила, що потрібно мити фрукти перед їжею та не брати до рук гострих предметів, розвивати мовлення, увагу, спритність у грі, виховувати бережне ставлення до свого здоров’я, доброзичливість.

Матеріал: ведмедик, кошик, яблука, рушник, миска, тарілки, текст вірша Т. Лисенко «Мікроби».

Хід:

  • Дітки, ми сьогодні запрошені в гості до ведмедика,щоб потрапити до нього потрібно їхати на потязі. Р/г «Потяг».
  • Ось ми і в лісі, як тут гарно. Ой, а хто це там за деревом, так це ж ведмедик.
  • Доброго ранку! Я дуже радий вас бачити. Ось повний кошик яблук для вас назбирав.
  • Дітки, а ви любите яблука. І ведмедик їх дуже полюбляє, тому що в них багато вітамінів, які дають нам здоров’я і силу. (в цей час ведмедик бере яблучко і хоче з’їсти).
  • Що ти ведмедику, хіба можна їсти брудні яблука?
  • Якщо ти їх не митимеш, то з тобою станеться те саме, що з неслухняним поросятком. Ось послухайте.
  • Читання вірша «Мікроби» Т. Лисенко.
  • Ось бачите, що буває , якщо не мити фрукти перед їжею.
  • Бесіда за змістом.
  • Давайте всі разом навчимося як це робити.
  • Спочатку миємо в мисці, кладемо на тарілку, потім витираємо рушником і кладемо на іншу тарілку. (Діти миють яблука коментуючи свої дії).
  • Поки мили заморилися, давайте відпочинемо.
  • Фізхвилинка
  • Ну ось і відпочили. Зараз, зараз ведмедику будемо пригощатися.
  • Але нас більше ніж яблук. Що робити?
  • Так їх потрібно поділити. Ой, ведмедику, що ти робиш, хіба дітям можна брати ніж до рук, а як поріжешся і буде боляче.
  • Запам’ятай ведмедику і ви дітки теж гарненько запам’ятайте, гострі предмети до рук можуть брати тільки дорослі!
  • Ну ось і поділили, давайте пригощатися.
  • А тепер пограємо з ведмедиком Р/г «Доженіть ведмедика».
  • Підсумок
  • Діти дякують ведмедику і повертаються до дому.
Нравится