Бондаренко Олена Анатоліївна
Администратор, Руководитель, Учитель

 
12.12.2012



УРОК № 7 (інформатика 2 клас)


Тема. Керування виконавцями.

Мета: ознайомити з поняттям «виконавець»; навчити записувати ко­манди для виконавців за допомогою мови стрілок; розвивати в учнів увагу, логічне та образне мислення; закріпити поняття і вміння учнів орієнтуватися у напрямках «угору», «униз», «праворуч», «ліворуч»; виховувати дбайливе користування клавіатурою.

Обладнання: плакати для виконання усних завдань; комп'ютерна про­грама «Скарбниця знань».

Вимоги до учнів: уміти орієнтуватися в напрямках «угору», «униз», «пра­воруч», «ліворуч»; виконувати дії, записані мовою стрілок; записува­ти дії для виконавців мовою стрілок; точно виконувати дії на вимогу вчителя; використовувати клавіші керування курсором і маніпулятор «миша» при роботі з програмами.

Хід уроку

  1. Розминка (3 хв).

Відгадайте загадки:

  • У кімнаті в кожному кутку сиділо по одному котові, і кож­ний із цих котів бачив ще трьох котів. Скільки котів сиділо в кім­наті? (Чотири)
  • Настав грудень. У саду розцвіли три тюльпани, а через день — іще один. Скільки квітів розцвіло в саду? (У грудні тюль­ пани в саду не цвітуть.)

II.      Перевірка домашнього завдання (3-4 хв).

III.    Гра «Увага» (5 хв).

Учитель протягом 3-5 с показує учням плакат із зображенням кружечків у трьох квадратах. Потім прибирає плакат і пропонує двом учням вийти до дошки і по пам'яті правильно розставити кружечки у квадратах. Учні в класі вирішують, хто намалював правильно.

Варіанти плакатів:

IV.    Робота із зошитом (10 хв).

*Перед виконанням першого завдання слід нагадати, що від­лік починається від тієї клітинки, перед якою розміщений вико­навець. Хто в даному випадку є виконавцем? А на попередньому уроці хто виконував наші команди? А взагалі хто такий викона­вець? Виконавцем може бути людина або машина, яка вміє ви­конувати певні команди.

При роботі над завданням № 2 варто запропонувати учням під­креслювати кожну виконану дію.

V.      Фізкультхвилинка (1 хв).

Рости, рости, пшениця,

Присісти й піднятися на весь зріст.

Сонечка сестриця.

Потягнутись догори з піднятими руками.

Як посіємо зерно,

Нахилитися донизу і дістати руками підлогу.

Знов за парти сядемо.

Сісти на місця.

VI.    Пояснення домашнього завдання (1 хв).

VII.   Робота з комп'ютерною програмою. Зупинка «Увага» (Вико­навець «Олівець» (комп'ютерний диктант)) (10 хв).

Перед виконанням завдання треба пояснити правила роботи, виконати пробне завдання (наприклад, намалювати під диктовку вчителя квадрат або інший простий малюнок, спробувати його стерти). Звернути увагу учнів на можливі режими роботи «Олів­ця» (малює, переходить, стирає) і на можливість перемикання цих режимів (мишею, або клавішами «М», «Ш, «С»).

Приклад завдання:                                                                           

режим «ПЕРЕМІСТИТИ»: праворуч — 2 клітинки; униз — 3;

режим «МАЛЮВАТИ»: праворуч — 1; угору — 1; праворуч — 2; униз — 2;

ліворуч — 2; угору — 1; униз — 1; праворуч — 2; униз — 3; праворуч — 2;

униз — 2; ліворуч — 1; праворуч — 1; угору — 2;

праворуч — 2; угору — 2;

ліворуч — 4 клітинки.

   Відповідь:

VIII. Релаксація (1 хв).

IX.    Підсумок уроку (3 хв).

 

 
оценить статью
оценить статью
  • Currently 5.00/5
 
 
Другие статьи