Конспект заняття з елементами економічного виховання

Конспект заняття з елементами економічного виховання

ІІ молодша група

Підготував вихователь: Дідухова О.В.

Тема: «Потреби-бажання»

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з професією «продавець», «лікар»; учити розповідати про професії, висловлювати власне ставлення до виду їх діяльності та пояснювати їх дії; збагачувати словниковий запас; дати дітям елементарне уявлення про поняття «гроші»; виховувати культуру поведінки, почуття вдячності до тих, хто допомагає задовольняти наші бажання і потреби.

Матеріал: іграшка Буратіно, картки з зображенням професій, роздатковий матеріал до гри «Безкоштовно-за гроші», дитячий гаманець.

 

Хід заняття:

Вірш-привітання:

Пташка сонце розбудила.

Сонце землю освітило.

А один із промінців

На мій носик тихо сів.

Посидів, полоскотав

І по щічках пострибав.

Ну а ми його спіймаєм

Та сердечно попрохаєм :

Розгорайся промінець

Від малесеньких сердець

 

- Дітки, поки ми з вами віталися, до нас в гості завітав Буратіно, давайте привітаємося і з ним.

- Доброго ранку Буратіно.

- Малята я сьогодні разом з батьками ходив до великого магазину.

- А чи знаєш ти хто працює в магазині? Ні, а ви діти? (відповіді дітей)

- Так в магазині працює продавець, він обслуговує покупців.

- А що ж ви купляли в магазині?

- Ми там придбали багато різних речей і продуктів харчування. Мама мені купила сік і цукерки, а я захотів ще й шоколадку. Батьки мене насварили, а я не можу зрозуміти чому, ви допоможете мені розібратися в цій ситуації?

- Звісно ми тобі допоможемо.

- Малята, як ви гадаєте що трапиться якщо їсти багато солодкого? (відповіді дітей)

- Так у нас будуть боліти животики та зубки, і ми можемо потрапити до лікарні.

- А  хто працює в лікарні? (відповіді дітей)

- Ким працюють ваші батьки?

 

Дидактична гра «Професії»

Мета: розвивати уявлення про професії, збагачення і поповнення словникового запасу слів; розвиток уяви, мислення

На дошці розвішаний демонстраційний матеріал з різними професіями. Діти називають професію та коротко описують виконання обов’язків.

- Тато і мама працюють, і за свою працю вони отримують гроші.

- Малята у мене в гаманці є гроші, зараз я піду до матусі і куплю у неї поцілунок.

- Стій Буратіно, адже купити за гроші поцілунок неможливо. Давай ти разом з дітками пограєш в гру, і все зрозумієш.

 

Дидактична  гра «Безкоштовно – за гроші»

Мета:  Вчити дітей  розрізняти  товари,  які  можна  купити за  гроші та  товари, які не  продаються.  Дати  поняття про  те,  що  не  все  можна  купити  за    гроші. 

На столах у дітей, картки зеленого та червоного кольору. Діти, на зелену картку викладають картинки на яких зображено те, що можна придбати за гроші, а на червону-те, що неможливо придбати.

- Ну що ж Буратіно тепер ти все зрозумів?  Якщо так то давай ще трошки пограєшся з нами.

 

Рухлива гра «Знайди гаманець»

Мета: учити орієнтуватися в просторі; виховувати спостережливість, витримку.

Матеріали: дитячий гаманець.

Хід гри

Діти  сидять  на  килимку  із  заплющеними  очима.  Вихователь ховає  дитячий гаманець.  За  звуковим  сигналом  (брязкальце  чи  бубон) діти шукають іграшки.

Вихователь

Ось прийшли до нас, малята,

Білочки і зайченята.

І ведмедики, й вовки,

Щоб погратись залюбки.

Не дивіться, я прохаю,

Де гаманець я заховаю.

Вихователь ховає дитячий гаманець  у групі. Діти шукають його.

Вихователь

Хто знайшов наш гаманець, то вмить

Хай до мене підбіжить!

Після того, як діти знайдуть дитячий гаманець, гра повторюється.

Підсумок:

-Хто приходив до нас в гості?

-Куди Буратіно ходив з батьками?

-Хто прцює в магазині, лікарні?

-Чого ми навчили Буратіно?

Нравится