Конспект заняття в І молодшій групі на тему: «Дощик крапає»


Тема: «Дощик крапає»

Мета: вчити дітей наносити пальчиком мазки по всьому аркуші паперу, бачити в малюнку явище природи, розвивати дрібну моторику рук, закріплювати назви кольорів, виховувати охайність, старанність.

Матеріал: ілюстрації до казки, звукозапис звуки дощу, гуаш, серветки, папір із зображенням хмаринки.

Хід:

  • Дітки, сьогодні я розповім вам казку. Ви уважно послухаєте і скажете про кого вона.
  • Жила – була на небі маленька хмаринка. Одного дня вийшла вона погуляти і погратися.

Підійшла до сонечка і каже: «Сонечко, сонечко, давай з тобою пограємось». А сонечко відповідає: «У мене немає часу на ігри, бо маю дуже багато роботи. Я повинно зігріти своїм теплом і рослинки, і тваринок, і діточок маленьких». Засмутилася хмаринка і почала рости, рости, стала велика – велика, закрила собою сонечко і тут із її оченят полились сльози, вони швидко – швидко закапали: крап – крап – крап на землю, на лужок, на травичку, на діток. Це почався дощик. (слухання звуків дощу)

  • Дітки, то про кого казочка?
  •  Як капав дощик?
  • Яка хмаринка була спочатку? (біла, маленька)
  • А потім, яка стала? (синя, велика)
  • Давайте сьогодні намалюємо, як плакала хмаринка.
  • Показ вихователя.
  • Пальчикова вправа

Хмаринка йшла на іменини

До сестрички, до хмарини.

В подарунок дощ несла

Й ненароком розлила.

Крап – крап – крап!

  • Робота дітей.
  • Підсумок.
Нравится